tirsdag 11. januar 2011

Årskavalkade i bilder del 2

Resten av årskavalkaden min kommer endelig her:-)

JULI:
 
SOMMERFERIEN:
Vi besøkte disse på Gran Canaria, opplevde Las Palmas, Puerto De Mogan, Meloneras og
Sunwing Arguineguin. Vi hadde en herlig tur!

AUGUST:
I august skjedde det også mye; jeg var på Allsang på Grensen, vi feiret mormor, onkel og morfar sine bursdager, småtten fortsatte å kose seg med sykkelen sin, mannen og småtten var endel på golfbanen, jeg fikk endelig opp BRUKA postkassen min, vi gjorde om litt i huset og fikk nytt dusjkabinett, småtten hoppet og koste seg på trampolina, jeg var på besøk i Oslo, jeg lagde min første middagsplan, vi var på blåbærtur og vi bakte cookies med nabosnuppa;-)
SEPTEMBER:
Vi var på åpen brannstasjon sammen med morfar, mannen løp Birken, vi hadde besøk av tante og småtten fikk kul sveis, vi var på søndagstur med morfar, småtten fikk gass til sykkelen sin, video av sykkelferdighetene til småtten og småtten ble bleiefri.


OKTOBER:
SPANIA:

NOVEMBER:

Vi var på 3D UL, huset ble etterhvert julepyntet, vi var på tur i Paris (oppsummering), vi lagde hjemmelaget fuglemat, ny skyvedørsgarderobe ble satt opp på snuppa sitt rom, vi kuttet ned spireahekken i hagen, vi hamstret bleier,  småtten og jeg bakte nydelige kanelboller, IKEA tur, vi feiret farsdag, oppdatering av rommet til småtten og snøen kom.
DESEMBER:
Vi var på Hafjell og Valdres i romjula / nyttår, jeg fikk masse fint av nissen, julestemning i heimen, vi pyntet pepperkakehus og juletre, småtten var på kino for første gang, småtten hadde nissefest i barnehagen, vi hadde grøtfest hjemme, vi var på Hafjell 2. helga i desember, pepperkakebaking, kos ute i snøen, vakre vinterbilder,


ALT I ALT VIL JEG SI AT JEG HAR HATT ET
FANTASTISK 2010.
HAR PÅ FØLELSEN AT 2011 BLIR ENDA MER FANTASTISK,
OG KANSKJE ENDA LITT MER SLITSOMT ;-)

10 kommentarer:

i mitt lille rekkehus sa...

koselig årskavalkade:)

Pia sa...

Så herlig! Massevis av bilder - virkelig en omfattene kavalkade!
2011 blir nok enda bedre - og kanskje litt mer slitsom;)

Birthes Verden sa...

Ser ut som dere har hatt et vidunderlig år.
Flott årskavalkade :)

Og så masse flott bilder da.

Randi sa...

Så mange fine og koselige bilder!! Ingen tvil om at dere har hatt et begivenhetsrikt år, og tenk bare på det inneværende året da!! :) Flott årskavalkade:)
Klem, Randi♥

Janet sa...

For en jobb du har gjort! Men så kjekt å ha i ettertid da. Skikelig god oppsummering i bilder. Hva skal man med dagbok, når man kan gjøre det slik?

Inger-Lise sa...

Koselig oppsummering, og masse fine bilder!! Fin lesing for en som "fant" deg på høsten. :)
Dere har et spennende år i vente. To barn er veeeeldig kos og mye gøy, men kan også være bittelitt slitsomt. ;) Ønsker deg alt godt for 2011. Gleder meg til følge deg videre.
KLEM

June sa...

Så flott oppsummering!:)
Takk for koselig bursdagshilsen!:)

klem June

Mona Christin sa...

Hei.

Et like begivenhetsrikt halvår som det første. Moro å se så mange bilder. Føler jeg er med på "reisen".

Formen fin?

Klem Mona C

Bekka sa...

Moro å se bilder fra året som var :)
Ha en fin dag!
Klem fra Bekka

Bling - our elf on the shelf sa...

Fantastisk flott årskavlakade. Jeg liker det når det er masse som skjer hele tiden :)
Gleder meg til å følge dere i 2011 også.
Jeg for min del gleder meg virkelig til å lve ut drømmene i 2011.

Klem