lørdag 15. januar 2011

Reisegiveaway

Noen av dere som er glade i å reise?:-)
Har ikke tenkt å gi dere noen tur altså, hehe,
men jeg var på Reiselivsmessa i dag og ble
litt påvirket av all denne reisingen.

Dere kan altså vinne disse 3 reisebladene under her;
(det er siste nr altså:-)

Vi tar en rask giveaway denne gangen, og dere
har 1 uke på dere til å melde dere på.
Dvs at giveawayen blir trukket neste lørdag
22. januar 2011.

Reglene er enkle; her er det bare å skrive
en kommentar under innlegget:-)
Vil du bli følger er det kjempehyggelig,
men denne gangen blir det bare 1 lodd
pr. person:-)

LYKKE TIL!

23 kommentarer:

Hjertebank sa...

*Skummelt* med sånne blad, man finner så mange nye fine reisemål ;)

Lotta sa...

Heia:) Tusen takk for alle koselige hilsner i USA:) Herlig land ikke sant! Jeg drømmer om å være med i bagasjen når mannen min skal dit på kurs i mars. Hoho. Tenker på USA hver dag jeg. Drømmen er å flytte dit. Kanskje skjer det en gang? Hm...

Hvor i USA har du /dere vært?
Klem til DEG:)

Ps. Fine magen:)

ELIN sa...

Alltid moro med Give away, så jeg tar gjerne 1 lodd. Tenker meg at det var masse å bli inspirert av på messen. Ha en riktig god søndag! Klemmer fra Elin

Millemilla sa...

Jeg prøver lykken.

Fru Fly * Heidi sa...

Klart jeg er med!:) Og så fin mage du har fått, fint å bli fulgt godt opp - og en ekstra UL er jo aldri dumt nei!:) Håper formen er noenlunde fin og at de siste ukene blir gode. Klem H

meaningmoon sa...

Ååå vil veldig gjerne bli med på dette, jeg ELSKER å reise, og det er alt for lenge siden sist nå kjenner jeg!

Mette sa...

Eg elsker å reise og lesa om nye plassar, så eg prøver lykken:-)

Joy sa...

Ooo... Detta vill jag mer än gärna vara med på!

Jag älskar att resa, men i en travel vardag som småbarnsmor och arbete på fulltid blir det inte så mycket tid över till detta intresset, hihi.. Men då är det ju finfint att kunna drömma sig bort med några härliga resemagazin.
:-)

Ha en härlig fortsättning på helgen. Här blir det innekos med pizzabak och en bra film!
Kram Joy

Cecilia sa...

Hei, Har pakken kommet frem? (: Klart jeg vil bli med på denne give awayen, elsker å reise -vil ut og se samt oppleve verden. I dag reiste min kjære til Kina.

Lykke til på UL til mandag, ja det er godt at de følger skikkelig opp. Og wow så flott magen din er, virkelig flott!!

Ha en fin kveld. klem

Bekka sa...

JA, jeg vil gjerne være med! Elsker å reise og elsker å hente inspirasjon i reisemagasiner :)
Klem fra Bekka

No.15 sa...

Hei, så koselig. Og så fint du la igjen et spor hos meg, for da fant jeg bloggen din også :-D

Herlig med en GW, jeg blir selvfølgelig med.

Ønsker deg en fin start på en ny uke.

klem

Renate sa...

Hei!
Jeg vil gjerne være med. Alltid gøy med noen nye reisetips :)
Klem

Martha sa...

Jeg vil bli med..og legger meg samtidig som følger hos deg !!
God mandag :)

Klem Martha.

Hege sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Elin sa...

Så klart jeg vil være med:)

Klem Ea

Anettes drøm sa...

Reiseblader er alltid gøy og siden internetten har bestemt seg for å være på min side i dag (sliter veldig med dårlig nett-tilgang siden jul), så får jeg tom lagt inn en kommentar. Alltid koselig når du legger inn hilsen på reisebloggen og nå vet du hvorfor det er dårlig med hilsen i retur...
Ha en flott dag!

Klem fra Anette down under

Hildes Scrappeunivers sa...

Å så spennende! Jeg er gjerne med!

Klem fra Hilde

Shy sa...

Hei!
Må klart vere med :)
Har ikkje fått med meg at det var give away på gang...Tar 1lodd.

rule sa...

Å drømme...og planlegge en reise...er nesten halve turen:-) God helg!!! Kos deg i kveld!!! Klem Ruth

Mette sa...

Jeg er med, vettu!

Pia sa...

Jeg slenger meg med! Alltid stas å drømme seg litt bort;)

tonje boganes sa...

Hei
Jeg vil veldig gjerne bli med
Klem Tonje

Maratonjenta sa...

Jeg vil gjerne ha et lodd!. Vi reiser jo stort sett til Hellas, så noen nye ideer og litt inspirasjon hadde vært flott!

Hilsen Maratonjenta!