lørdag 28. januar 2012

Gravid-giveaway

 
* DENNE ER AVSLUTTET *
 
I samarbeid med ei superherlig jente, nemlig Nina Løkke Bøckmann,
vil jeg gi en av dere der ute denne herlige boka, nemlig

"Det var lurt!"

Nina skrev denne da hun gikk gravid med andremann,
fordi hun syns det var for lite informasjon til førstegangsgravide.


Dette er beskrivelsen av boka hos Bokkilden:
"Lurer du også på enkle spørsmål i forbindelse med din egen graviditet?
Synes du det er vanskelig å mase på helsepersonell om små og kanskje
litt trivielle saker? Da kan denne boka gi deg svar. Forfatter og
småbarnsmor Nina Løkke har samlet "alt" du noen gang har lurt på
om graviditet, svangerskap, fødsel og de første månedene som småbarnsmor.
I tillegg til svar får du en rekke nyttige tips om hvordan du forholder deg
som gravid på reise, hva du kan gjøre når barnet ikke vil sove, eller hva
du kan ha nytte av å kjøpe inn før fødselen. Boka er skrevet i en lett tone,
er oversiktlig og fin å slå opp i når du lurer på noe, enten under, etter eller
 hvorfor ikke, før graviditeten. Det meste er nyttig informasjon, men noe
er skrevet som ren underholdning. Det er viktig å understreke at dette ikke
er en helsefaglig bok med tunge medisinske råd fra lege eller jordmor.
Her handler det om nyttige hverdagslige opplysninger fra en småbarnsmor
som har vært gjennom alle graviditetens faser. ­ Mye av innholdet er et
resultat av egen erfaring gjennom et par år, og nå har jeg lyst til å dele det
med andre. Jeg er sikker på at mange kvinner lurer på det samme som jeg
gjorde, sier forfatteren Nina Løkke. Forfatter Nina Løkke er tollinspektør
i region Øst-Norge, bosatt i Fredrikstad og er selv mor til to små barn.
 "Det var lurt" er 30-åringens første bok og er preget av gode bilder
tatt av lokale fotografer som Ina Kristin Tvete og Per Andersen
og illustrasjoner av Øyvind Nordli."

Er du gravid?
Prøver du å bli gravid?
Kjenner du noen som er gravid?
Har du akkurat født?

Da syns jeg du skal legge igjen en kommentar under her,
så er du med i trekningen av en slik herlig bok.
(Husk mailadresse om du ikke har blogg!:)
Legg gjerne ut en link til giveawayen på bloggen din om du har det.
Bruk bare bildet over. Da får du nemlig ett lodd til!:-)


Hvis du ikke vinner, men fremdeles har lyst på boka,
så send en mail til Nina da vel, hun har flere på lager:-)
nina_lokke@yahoo.com

Jeg trekker en vinner på morsdagen (det passer vel bra!:-)!
12. februar 2012.

Lykke til!!


31 kommentarer:

mona sa...

Den boken så jo super ut!
Nå har jeg jo ikke så lenge igjen å være gravid, men hvis det er fine tips til barseltiden også så vil jeg selvfølgelig gjerne være med i trekningen!! Dessuten så har jeg flere venninner som kan få arve boken når jeg er ferdig med den ;)

Ruskemamma sa...

Den boken så veldig super ut, så jeg er gladelig med på denne konkurransen! Er litt tidlig ennå, bare 3 mnd på vei. Men en får aldri nok å lese på:)
klem

Precious Home sa...

Jeg vil gjerne være med...og tar 2 lodd:)

Ha en fin helg!

mammaKine sa...

Den hørtes Kjekk ut. Jeg er med :-D

by BeaTell sa...

Jeg er med :))

hobbyvimsa sa...

Jeg blir gjerne med:)

Denne kunne passet perfekt til min førstegangs gravide søster,jeg skal bli tante i august:)

nyt helgen!!

Klem Linda:)

Anonym sa...

å så spennende dette vil jeg være med på :) skal bli tante for første gang i sommer :) å som jeg gleder meg.

Nyt helgen med familen :)

klem Marita. min epost er: atiram_johansen@hotmail.com

Anonym sa...

Så koselig bok! Jeg er nok ferdig med den delen, tenker jeg så ingen lodd på meg. Ellers ønsker jeg deg en flott søndag!

klem, Beate

Helga sa...

Jeg får snart en liten en for første gang, og har mye å lære:-)

Elin sa...

Jeg er ikke gravid, og ikke har jeg fått baby nå nylig... Men jeg er en jordmorspire under utdanning, og kunne mer enn gjerne ønsket meg meg denne boka, så håper dette kvalifiserer for å være med i konkurransen :)

Anonym sa...

Vinner jeg skal jeg gi den bort til svigerdatteren min som er gravid med 2. mann - og har termin 31.mars:-)

marlbak@online.no

Vingesus og Julebrus sa...

Ikke gravid, men kjenner en håndfull som venter barn, og vi håper vel på en til en gang, så en slik bok kommer vel alltid godt med!!

Gratulerer med gående lillesøster i hus!!

God søndag! KLEM!

Fabelaktig sa...

Er bare innom for å ønske deg en herlig søndag!

Jeg har kommet hjem fra spinning og burde egentlig forberedt middag til gjester som skal komme senere, men akk mangler tiltakslyst. Mye lurere og logge seg inn på favorittbloggere og kose seg *blunke*
klem

Hilde sa...

Vil gjerne være med på trekningen, for jeg venter en liten gutt i april! :-) To lodd til meg da! God søndag!

Galekroken sa...

Jeg er med!! Jeg er IKKE gravid og tør ikke reklamere for trekningen på bloggen min! Just in case noen skulle finne ut at jeg kunne tenke meg en slik bok!! If you seee what I mean!! :-) klem klem

marte sa...

Jeg er gjerne med :-)
marti.kul@hotmail.com

line sa...

denne vil jeg prøve lykken på;)
er halveis i mitt 2 svangerskap,så det hadde vært nyttig med en slik bok!


lineognoah.blogspot.com

Bodil sa...

Jeg er halvveis m nr.3, fin bok å lese i.1 lodd t meg!
Klem Bodil

Wonderland4Three.blogg.no sa...

ååh, denne vil jeg ha :)
●♥✿❀Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ❀✿♥●
charlotte_kolnes@hotmail.com

aslaug folvik sa...

Hei jeg er ei jente på 27 år å venter mitt første barn den 10/06 Å det blir en gutt :-) er kjempe spent på alt som skjer under graviditeten å jeg kunne gjerne ønsket å vinne denne boken

aslaug26@hotmail.no

AnnK sa...

Hei!
Jeg har veldig lyst til å bli med :)
Har to jenter, men har planer om en bebis til ;P

ann kristin

Fru Føreland sa...

Den så jo kjempekjekk ut!;D Kjenner flere som er gravide, men er ikke så altfor lenge til det er min tur igjen heller (ikke helt enda da...)
Blir gjerne med og tar 2 lodd:)

Sivic sa...

Har lagt ut bilde i siden på bloggen min, så da blir det 2 lodd på meg.
Hvis jeg vinner, så blir det en gave til min gravide svigerdatter og sønn som venter sitt første barn : ) og jeg blir bestemor : )

Inspirert sa...

Jeg er med, får en liten en i slutten av april :-) Therese

Tina sa...

2 lodd til meg :) Jepp, jeg er endelig gravid med førstemann :D

Klem

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Jeg kjenner MANGE som er gravide, så da henger jeg med på :)
Klemmer fra Stine

Signe Helene sa...

Ser ut som ei bok som er kjekk å ha :)
(signe@epost.no)

Divamamma sa...

Jeg er gravid, og melder meg gjerne på :-)

Mette sa...

Ser ut som ei veldig fin bok!
Eg tar eitt lodd:-)

Marius sa...

Min samboer er gravid og vi venter vår andre i august:)

grotan@hotmail.com

Anne Silje Olsen sa...

Ønsker meg denne! Vet noen som skal få den... :)
Klem, annesilje80@hotmail.com