torsdag 26. januar 2012

Himmelsk i RIO


Endelig torsdag og HIMMELSK igjen!

Jeg og storebror satt og så på Rio filmen i sta
(en animert film fra Dreamworks - HELT genial!!)
mens lillesøster sov, og da fikk jeg en sånn plutselig lyst
til å ta fram bildene fra vi var på karnevalet i
Rio De Janeiro for 6 år siden! Det var en opplevelse å være der,
både i selve Rio, men også på karnevalet. Jeg hadde nok et
annet inntrykk av selve karnevalet, og ble kanskje litt skuffet.
Det var flott altså, men jeg hadde nok ikke lest nok
om selve handlingen før jeg dro. Nå vet jeg mer, så jeg tror
det hadde vært flott å dratt tilbake dit ved en annen
anledning og ha med barna mine på karnevalet.
 Det hjalp sikkert ikke at himmelen åpnet seg mens
vi sto og så på de flotte utkledte deltakerene heller:-/!

Bildet er iallefall fra Christ Redentor, den store
Jesusstatuen som ruver over den brasilianske byen.
Flott, er den!
Tror nesten at dette var det flotteste ved Rio De Janeiro.


HER kan dere se flere himmelske bilder,
god torsdagsnatt til dere alle !!



15 kommentarer:

ELIN sa...

Å, blir helt missunnelig på alle de flotte stedene du har vært. Må ha vært kjempe moro! Ønsker deg en super helg! Klemmer fra Elin

Irene sa...

Mektig og flott ... var der i 2009, et par uker før karnevalet riktig nok. Men en opplevelse likevel!

Irene

Hegeslilleboble sa...

Nydelig bilde!! Høres kjekt ut å ha vært i Rio!
Jeg er for første gang med hos Petunia jeg også, kjekt med utfordringer :). Ønsker deg en flott helg.

Bekka sa...

Stilig!
Har sååå lyst til å besøke Rio.
Riktig god helg :)

Tove `blogg verden sa...

Utrulig flott!!
mange plasser man drømmer om å se. Rio er en av plassene :D
Godt du syns jeg har vært flink å kommentere hos deg i det siste...men da er du sikkert den eneste ;) Håper virkelig på masse energi snart!!
Ha en super helg :) selv om den ikke ble som den skulle :(

klem Tove

Lene sa...

Wow, for et flott bilde. Likte spesielt vinklingen det er tatt i, og lyset: Nydelig!!

Jeg så på kommentaren inne hos meg at du har ipad, og da må jeg bare spørre: Blogger du fra den? Jeg har også ipad, men får ikke utformingen på bloggen helt til. Bruker BloggerPack, men syns ikke layouten blir noe fin. Så jeg blogger bare fra Macen.Tar gledelig imot tips til en annen app, eller annet :)

Anonym sa...

Kunne også veldig gjerne tenke meg å dra dit en gang :)

God helg!

Unknown sa...

Å Hælle min...for en vakker brud du var :-D Nydelig brudepar altså :-D
Så rett og slett ut som et drømme bryllup. Så gjennomført ;-)
Vi planlegger bryllup nå og lurer på om vi skal reise bort (med de som vil være med) og ta bryllups festen her hjemme. Så de hadde sjømanns kirke i Rio. *drømme seg bort* ;-)
Flere innlegg her som jeg ikke har fått lest som jeg må lese. ;-) Lillegutt er hjemme fra bhg med munn-hånd-fot syken. Ikke noe godt stakkar.
GOD HELG ♥

Klem!

Myke minutter sa...

Rio filmen er en stor "hit" her i huset for tiden :) Så heldig du er som har opplevd byen og karnevalet. Reising er toppen :) Ha en herlig helg! Klemmer

Asbjørg sa...

Em flott og mektig statue,flott bilde!

Har sittet og kost meg med innlegget om ditt bryllup,må ha vært en utrolig flott dag og en like flott bryllupsreise!Ha en fin dag!

Martha sa...

Takk for koselig hilsen,,Rio høres topp ut..der har jeg ikke vært!!
Ønsker deg en herlig helg!!
:)

Anonym sa...

Veldig flott bilde :) Tror jeg ville gjort noe annet en carneval i Rio :)

HansHB sa...

Så flott! Helt himmelsk!
Ha en fin fredda'!

Inge sa...

Himmelsk smuk statue..
God weekend.

SoF sa...

Riktigt bra fotograferat av dig.
Supersnyggt!

Trevlig helg!