søndag 29. januar 2012

Litt nytt

Litt nytt har skjedd i Størstepiahuset den siste uka;
noen nye ting har flyttet inn, noen ting har kommet
opp på veggen og søte ord har blitt foreviget i ramme.

Dette nydelige skiltet falt jeg helt for!
Det er fra kremmerhuset og koster den nette sum av 49,-.
Det fikk sin foreløpige plass i gangen, så får vi se om
det ender opp et annet sted etterhvert!:-)


Det fine printet under her, fant jeg på en fantastisk flott blogg,
nemlig GOD TID. Tone har laget masse flotte og inspirerende
innlegg om bilder og bildebehandling. I tillegg deler hun gjerne
sine flotte print, bl.a. det jeg har skrevet ut her.
Det står også i gangen og den lyseblå rammen er en IKEA ramme
som jeg hadde liggende. Det passet så godt inn sammen
med den ellers så grå gangen vår!


Med dette bildet deltar jeg også i Mayas utfordring
om å vise ditt beste interiørbilde.
Trykk HER for å komme dit!

Denne knaggrekka fra Kremmerhuset (what a shock:-) til bare 139,-
bare falt ned i handleposen min, gitt!:-) Nå henger den bak døra
på soverommet vårt, for jeg har sett meg rimelig lei på at mannen
slenger fra seg dressene sine, buksene sine og t skjortene sine på
gulvet på soverommet.
For ordens skyld så har han DIN-knaggene, for jeg måtte jo ha MIN:-)

 


Så var det pynteputene i stua da. De ble jeg forelsket i med EN
gang jeg så de. Lillesøster er også glad i dem, for hun drar de
ned på gulvet, snakker med dem, smiler til dem og koser med dem.
Søta mi:-)!
(Ikke at de blir så rene av det, men sånn er det å ha barn. Har jeg innsett...)







Endelig har det store bildet av lillesøster kommet opp på veggen i gangen.
Det er ikke der det har sitt "final destination", men jeg har så mange planer
oppi hodet mitt for stua, at det får henge her inntil jeg vet hva jeg vil!:-)




Helt til slutt må jeg bare få takke alle dere som har
meldt dere på giveaway hos meg den siste uka og alle
de nye følgerene mine! Så utrolig gøy det er å blogge
og gi bort noe når en får SÅ stor respons!:-) Siden jeg har
vært så utrolig heldig her i blogglandia, så kjører jeg enda
flere giveawayer for dere søte lesere der ute. Jeg har 3 giveawayer
til som ligger og venter, gleder meg SÅNN til å gi noe tilbake
til noen av dere der ute! Blogging er utrolig avhengighetsdannende,
det er tidkrevende, men GURI så mye man får igjen for det.
Det er GØY, LÆRERIKT, SPENNENDE, GIVENDE,
TRIST, MORSOMT OSV OSV... Jeg føler jeg har blitt kjent
med så mange herlige, kreative & koselige mennesker.
Det er DERE som gjør bloggingen verdt det!
TUSEN TAKK!!

Håper dere alle har hatt en fantastisk helg:-)!
Vi har kost oss med gode venner og i går kveld hadde vi
barnevakt til begge søtnosene. Det var bare helt fantastisk
å få sove en hel natt !! Tusen takk til supre besteforeldre som stiller opp!!
Idag har vi feiret nevøen min sin 1 års dag, kjempekoselig:-)!

God ny uke til dere alle!


10 kommentarer:

Linda - HJERTEHUSET sa...

Så fine ting du har fåt deg og nydelige puter! Digge meir og meir svart og kvitt:-)
Nydelig bilde av søta dåkkas, herlig!
Ha ein fin søndag,klem:-)

HusmorDronninga sa...

Kremmerhuset har virkelig mye fint om dagen!
Putene med dyreprint har kommet i hus her også.. (søta mi syntes også at disse var fine.. og lager de søøteste grimasene og peker når ho ser de...hehe..)

Håper dere får en fin uke!
Klem

KROnPRINSESSENE sa...

Skal si du har kjøpt deg masse nytt og fint :)
Herlig med slike funn og liker at det ikke alltid trenger å koste så mye heller for å fornye...
Spennende med give aways da!
Klem May Helen

InstatreffNorge sa...

Her er d mye jeg har gått glipp av ser jeg vennen! har jo nesten ikke hatt tid til bloggen i d siste. Igår var jeg i Oslo og feiret ei venninne og idag har jeg ordnet babyshower til en annen venninne:) Ille kos:)
Var jo såå mange nydelige bilder fra bryllupet deres! Så vakre dere var:)
Ser virkelig ut som et drømmebryllup fra ende til annen:)

Og grattis med så flink lita snuppe som går det:) de er jo såå stolte:)

Kjempefine dyriske puter også;)

Ønsker deg en super uke:)

Klemmer i fleng!

Fabelaktig sa...

Sååå mange fine ting! Me like!
Nydelig det printet!

Fineste søndagskvelden til deg :)
Her har vi hatt gjester, veldig koselig, men må er det sofaen!
klemklem

Hulda sa...

Så flott dette var! Mye nytt og fint hos deg. Hadde sansen for den knaggrekka fra Kremmerhuset. :) Gjennomført og flott hos deg!

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!!

Så mye lekkert du har fått deg:)

Ønsker meg også disse putene:)

Herlig bryllup,gøy å lese!!Helt nydelig brud:)

Masse lykke til hos Maia,og takk for fine ord inne hos meg:)

Skjønne minstejenta har jo tatt beina fatt.Våre jenter er vel ganske nærme alder.Anneli blir 1 år 26 februar,hun går ikke enda,men er nok ikke lenge før ser det ut til...


Nyt ny uke:)

Klem Linda:)

Lynetmor sa...

Hei, så mye fnt som du har kjøpt :-) Likte putene veldig godt! Ha en fin dag :-)

Unknown sa...

Herlige funn, så søtt med ekorn puta <3 liker!
ha en riktig fin mandagskveld!

I Det Lille Grå Huset sa...

Så mye fint du har fått deg da! =) jeg DIGGER kremmerhuset jeg også ;)tihi
Og rene sofaputer med barn i huset er visst en saga blott...men men...! Som jeg pleier å si...Når jeg blir 60 år skal jeg ha designermøbler og alltid rent hus :P
Ha en fin fin kveld og uke =)
Klem Line