tirsdag 3. januar 2012

Tine K Home

Stolt presenterer jeg den første
sponsoren til bloggtreffet vårt, nemlig;




Da jeg sendte en forspørsel på mail i november
fikk jeg raskt et kjempehyggelig svar tilbake
om at de gjerne sponset noe til goodiebagene våre!:-)




HERLIG!!




Elsker Tine K Home, og de herlige og
stemningsfulle bildene deres!!




2 slike telysglass vant jeg i en giveaway og det
har vært noen av mine favoritter hele høsten.
De passer til alt!




De håndmalte koppene deres står på ønskelisten,
og stjerne-telysglassene kjøpte jeg like før jul!
Love them!!



Stine, hun som jeg har hatt kontakt med i Tine K Home,
har vært fantastisk hyggelig og imøtekommende!
Jeg fikk en MEGASTOR regning fra UPS på toll for
det vi fikk til goodiebagene, selvom det sto "gave" på pakken.
Stine var en reddende engel og Tine K Home tok regningen - snakk om flott sponsor?!?!:-)
Jeg kommer iallefall ikke til å handle mindre på Tine K Home etter dette!:-)
Tusen takk Stine!;-)

Anbefaler dere alle en tur inn på Tine K sin hjemmeside HER,
om ikke for å handle, så for å titte på de flotte og inspirerende bildene deres!!
HER kan dere lese bloggen deres!:-)

Webforhandlere i Norge er bl.a. Hviit, Aventura og Babazar.

Fortsettelse følger på sponsorsiden!!:-)
God tirsdagskveld!

14 kommentarer:

Annfrid sa...

Dere er jammen heldige. Den beste sponsoren:-) skulle ønske jeg bodde nærmere slik at jeg kunne kommet å truffet dere alle. Lykke til videre med planleggingen.

Klem

Unknown sa...

Herlig!
Elsker TineK - rett og slett:)
Og ønskelisten er lang ♥
Gleder meg så utrolig masse til og treffe dere, blir stor stas:)

Ha en finfin kveld!

HusmorDronninga sa...

ELSK!
Vi gleder oss ikke noe mindre til treff med de herlige små dryppene dere kommer med... ahh...
Bare litt over en uke igjen nå :D

tonje boganes sa...

Å, så heldige dere er! Masse lykke til med planleggingen videre og kos dere masse på treffet når det er.

Klem Tonje

Unknown sa...

Jipppijippi!! Elsker Tine K ♥
Gleder meg ikke noe mindre til treffet nå :-D

Klem!

Noatunfrua sa...

Åååh, så gøy! Får mer og mer sansen for TineK sine produkt! Kjøpte meg stjernelysglassa nettopp, har lett etter de i en evighet, men ikke funnet! Så når jeg fant de på vei over fjellet måtte jeg jo slå til ;)

Godt nytt år, Kjersti!
Gleder meg veldig til bloggtreffet nå :D

Klem til deg

KAYSO sa...

Så kult!! Jeg har også to sånne lysglass fra Tine K ute i gangen og jeg elsker dem :) De gir veldig koselig og stemningsfylt lys synes jeg :) Dere har vært heldige med sponsoren . jeg vil også komme på bloggtreff å få goodiebag, hehe :O Sende en på føden til meg? ;P

Vimså sa...

Misunnelig..
Med slike flotte gaver, regner jeg helt sikkert med at bloggtreffet vil bli en stor suksess..
Du kan forresten vinne en Tine K telysestake inne til meg for øyeblikket.
Ha ei fortsatt flott uke..
Kan melde om mye hvit og fin snø her i dalen det siste døgnet..
Klem Mari Johanne

Huset på landet sa...

Å som jeg gleder meg!!! :-))
Jeg er så imponert over joben dere gjør!

Klem fra Line

Barbros lille verden sa...

Hei du, og godt nyttår!!
Nå var det SERIØST på tide med et besøk hos deg! Her har det vært null blogglandiabesøk siden et par uker før jul rett og slett...sånn er det med masse besøk og ting som skjer.
Men nå har jeg fått surfa meg gjennom de siste ukene hos deg...stakkars storebror! Huff, jeg får helt vondt langt inni hjerterota :( Det er ikke noe som er så fælt som når ungene lider, og jeg vet NØYAKTIG hvor vondt et beinbrudd er. Håper han sover bedre nå? Husker nettene som noe av det verste for meg, en bitteliten vridning i søvne og jeg kunne omtrent hyle av smerte. Huff...det er godt det gror og går over!!! Tenker på dere og håper det går bedre med pjokken :)
Stor klem fra Barbro

Joy sa...

Ååå lucky you som blir sponsrade av Tine K - de har bara såååå mycket fint!

Önskar dig och dine en fin start på det nya året och jag gläder mig till att följa din blogg vidare!
Stor kram Joy

Bettum Villa sa...

Har begynt å glede meg til treffet nå jeg :). Kommer jo sikkert til å bli kjempe gøy. Hurra.

Har dere forresten noen facebook gruppe eller noe annet som har litt mer info (om hvor, når, hvem som kommer etc.).
Klem Madelén

Lillekatt sa...

åååå, jeg er så lei meg for at jeg ikke får vært med allikevel!!!! Snufs!!!!

Kose dere masse, masse, masse!!!

1 Prins og 2 Prinsesser sa...

Godt nytt år :)

Der var det mye fint, fine bilder.

Klem