fredag 6. januar 2012

Interiørbilder


Det kan lønne seg å ta bra interiørbilder,
for nå har Fabelaktive Maia en fantastisk
konkurranse gående!!!
Vis ditt fineste interiørbilde og vinn
et speilreflekskamera. Guri, dette MÅ
jeg jo bare bli med på !!!

Har jo tatt noen bilder i løpet av høsten,
så det var godt vi kunne delta med mer enn ett!!:-)

Det første jeg landet på var dette,
mest fordi det er litt personlig. Elsker den rammen fra
Kremmerhuset, med bilder av de vakreste
barna mine og nevøene våre.


Det kommer nok flere bilder fra meg til
denne konkurransen utover i januar:-)!

Bli med du også da vel!?:-)
Gå inne HIT og se på andre flotte finalister
og last opp ditt eget bilde!:-)

God fredagskveld til dere alle!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempe flott bidrag :)

Barbros lille verden sa...

Jeg elsker den rammen!
Lykke til i utfordringen, og god helg!
Klem fra Barbro

♥ Netta ♥ sa...

Så nydelig bilde, et flott bidrag til Maia sin utfordring. Den rammen er kjempefin. Dessverre har jeg altfor lite veggplass i huset til bilde :-(

Vi får satse på etpar ekstra timers søvn ihverfall, kanskje barna hos dere ved et mirakel sover litt lenger i morgen ;-)

Ha en herlig helg!

Klem
Netta

Unknown sa...

Fint bidrag!
Og FLOTT premie:)
Må vel bare bli med her ja:)

Ha en fin kvedl!

Anonym sa...

Jeg har sett på den rammen jeg også ;) Men, nå er det vel for sent, de har den vel ikke lenger. Nydelig hjem!

Marianne With Nor sa...

Fint bilde, letter ramme!! Lurer på å hive meg med i konkurransen, er jo fantastisk premie!!! Lykke til iallefall.

Ønsker deg og dine ein herleg laurdagskveld!

Klem Marianne

Ann-Kristin sa...

Lykke til!
Har lest litt på bloggen din, mye fint her! Spesielt morsomt med alle feriene dine! Kjente meg igjen flere steder! Gleder meg til å treffe deg om en uke!! Ha en fin lørdagskveld! Ann-Kristin

Fabelaktig sa...

Hei på deg!
Innmari, innmari koselig at du deltar i konkurransen hos meg :) Veldig stas!

Nydelig bidrag!

Husk å følge med, så du ser om du kommer med videre :)

Fabelaktig helg!
Maia

Hild Frøya sa...

Fint bilde du deler. Er det en ramme eller flere som du har satt sammen selv?

Huldra sa...

Herlig og personlig bilde. Den rammen var knalltøff. :)

Lykke til i konkurransen fra Huldra. :)