lørdag 7. januar 2012

Flotte bloggere og sponsorer

Vi er så heldige å ha mange flotte sponsorer
til bloggtreffet vårt neste lørdag, og flere
av de er medbloggere, med herlige blogger
som jeg følger hver dag!

Den første av sponsorene her er Nina.
Ninas skatter er en flott blogg, skrevet
av søte Nina! Hun har startet opp et
Eplautsalg, og veggord er det hun
selger. Jeg har både kjøpt og vunnet
flere veggord hos henne, og er superfornøyd!

Da jeg spurte om sponsing til bloggtreff i Østfold
tok det ikke mange timene før jeg fikk et koselig
og positivt svar av henne!:-)
Hun sendte flere veggord som premier, og hvilke
det får dere se når dere kommer på treffet!!:-)

(dette har jeg på kjøkkenet!:-)

Tusen takk Nina !!
HER kan dere lese bloggen hennes og
HER kan dere handle av henne på Epla !!

-------------------------------------------------------------------------------
En av mine andre favorittblogger er
Guttemamma.
Guttemamma er skrevet av Anette fra
Drøbak, som er lærer, men som også
syr vimpler. Hun har startet et lite utsalg
som heter Den lille vimpelfabrikken,
og syr både for blader og oss "vanlige"!;-)

Jeg falt så for vimplene hennes at jeg
bestilte en stk dobbel vimpel til
30 årslaget mitt, som bare var HERLIG!
(HER kan dere se bilder fra det!:-)



Anette kommer selv på treffet (jippi!!:-)
og hun har med en vimpel som premie.
Hvilken det er ser dere neste lørdag!!
(Dere som kommer altså!:-)

Tusen takk Anette, helt knall at du sponset oss!
Jeg gleder meg masse til å møte deg!:-)

HER kan dere lese bloggen hennes og
HER kan dere bestille vimpler !:-)

Gå gjerne inn til både Mona & Lise og se
hvilke sponsorer de har fått inn!:-)

11 kommentarer:

Jatte sa...

Så flotte sponsorer!!

Ha en fin kveld videre -
Klem jatte♥♥

Unknown sa...

Åhh så flott!! Det blir så spennende :-D
Jammen lurt av dere å ha forsikring på alle kameraene. Jeg kjøpte nytt for 1 mnd siden og da hadde de kampanje(tilbud) på forsikring. Hadde det ikke vært det så hadde jeg sikkert sagt nei. Typisk meg ;-)
Så nå skal jeg ble flink med bruk av kamera remma ;-)
Ha en fortsatt fin lørdags kveld!

Klem!

Mona Christin sa...

Blir moro å møte alle bak overskriften. Vimpler er fint, og veggord så klart. Dette er supre premier.

Klem Mona C

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

Så koselig vennen:)
Heldige dere er som skal på dette treffet.
Hadde virkelig blitt med om jeg hadde bodd i nærheten.
P.s : Har prøvd sånn ca 1000 ganger å få deg i bloggrullen min, men noe er feil der.
Klem fra meg.

Line Elisabeth sa...

Hei:)

Så fine premier! Gleder meg veldig til bloggtreffet, blir spennende:)

Ha en fin helg!
Klem Line E.

Inger-Lise sa...

Så flotte premier. Heldige dere som skal på bloggtreff, høres ut som dere får en knallfin helg! :)

KAYSO sa...

Spennende spennende!! :) Veggord er så nydelig, skulle hatt meg noen nyte til å pynte i gangen oppe og litt her på stuen jeg! Så utrolig lite som skal til for atdet blir en helt annen stemning med litt veggord :)

Jeg har også vurdert å anskaffe meg en sånn vimpelrekke til å ha på babyrommet til gullet. Tror det ville ha vært utrolig søtt <3

Elisabeth, innerst i veien sa...

Så gøy med treff, kos dere!

Og takk for nominasjonsforslag hos Foreldremanualen, det var veldig veldig hyggelig. :-)

susan`s side sa...

Gleder meg masse:-))

Hildes Scrappeunivers sa...

Å skulle ønske jeg ikke bodde så langt unna! Hadde vært stor stas med bloggtreff. Kos dere.

Klem

Siv sa...

Hei på deg :)
Så hyggelig du har valgt å følge meg.
Du har en flott blogg, så gleder meg til å følge deg videre og ønsker deg et godt nytt år i 2012 !

Jeg må virkelig si at dere jentene har fått til et kjempe opplegg med blogg treffet til helgen.
Så mange flotte premier og sponsorer !
Skulle ønske jeg hadde noe kreativt å bidra med men..godt det er så mange flotte blogge damer som stiller opp :)
Gleder meg masse !

Da sees om ikke lenge ;)
Ha en fin uke !