fredag 20. januar 2012

Wik & Walsøe


En av mine store favoritter om dagen må helt klart være designene til Wik og Walsøe.
Bilder av ALV-serien til W&W ser man overalt om dagen og de fortsetter
å produsere nye ting hele tiden. De er virkelig i vinden og vi som kommer
her "nerante" syns jo at det er litt stas at de kommer her fra Fredrikstad.



Da vi planla bloggtreffet skrev Mona en mail til Ragnhild & Linda
og spurte om de var interessert i å komme på bloggtreffet vårt.
Snakke litt om seg selv og kolleksjonen sin, og hvordan de har
kommet dit de er i dag. Vi fikk svar tilbake om at de syns det
var gøy å bli spurt og at de gjerne ville kommet, men januar er
en travel messemåned og at de derfor ikke hadde mulighet. De bidro
gjerne med en gave til treffet isteden, og vi var så heldige å få
denne vasen av dem! Den er jo bare helt nydelig,
og alle på treffet syns den var supersnasen!:-)
TUSEN TAKK!



Min favoritt hos W&W er helt klart ALV serien.
Jeg var så heldig å få den ene vasen av svigers til jul
og nå står mye av det andre i denne serien på ønskelisten!:-)


De har så klart mange andre flotte serier også,
under her ser dere noen av dem.
Alvekvist er bare fantastisk vakker!
Her er damene i egen person,
les om dem HER da NIB besøkte dem i sommer.


Noen andre som også har litt "dilla" på Wik & Walsøe?:-)

4 kommentarer:

Mona Christin sa...

Så bra innlegg. Bedre enn dette blir det ikke. Utrolig kul den alvekvistvasen og.

Klem Mona C

Unknown sa...

Masse lekkert fra Wiik&Walsøe ja, og min favoritt er nok også Alv-serien:) Ønsker meg en vase derifra ♥

Ruskemamma sa...

Åh, er så lei meg for at jeg ikke kunne delta på treffet! De damene er superflinke, min favoritt er også Alv-serien. Vi var så heldig å få endel til bryllupet. Men det er fortsatt noen deler som står på ønskelisten;) Kreative damer, det er sikkert!
Ha en god helg:)
Klem

HusmorDronninga sa...

Helt enig med deg.. De lager utrulig mye flott! Og alveserien er nok min favoritt også...
Før jul fikk jeg tilogmed to små alveskåler/tlys skåler i hus.. Knasende nervøs for at vesla skal kaste den i gulvet en dag.... uff...

Synd det gikk som det gikk med den vasen da... For den var virkelig lekker den også! :)