tirsdag 17. januar 2012

Heldig igjen:-)

Desember var en innbringende måned,
med opptil flere giveawaygevinster.
Lucky me!!

Hos NIB vant jeg et valgfritt deksel til
IPhone'n min fra Frydaze, og slik ble resultatet!

 

Finnestads Verden ligger i Halden og på bloggen deres
vant jeg den søteste lille Bruka postkassen.
Den kommer til å bli TOPP i lekestua som skal opp til våren!!


Kremmerhusets julekalender var jeg så heldig å
vinne dette Home Sweet Home skiltet og
nydelige sukkertøy fylt med sjokolade.



Endelig har den fantastiske pakken fra Kakeboksen kommet!
Den vant jeg hos selveste Manuela i Passion 4 Baking!!

 

Tidligere i høst vant jeg også et gavekort på Lobelia,
og det vant jeg hos Mammas hus. Jeg fikk ikke rotet meg
til å bestille før nå i januar, og det var jo bra,
 for da var det jo salg der inne!!


Jeg sikret meg denne piskebollen og de nydelige
muffinsformene fra Ib Laursen til en billig penge!!


Det "falt" også noe mer oppi handlekurven,
nemlig disse søte flaskene fra MeMini.
De MÅTTE jeg bare ha til mine vakre små.
Storebror syns den var überkul og vil helst bruke den hele tiden!!



Jeg har veldig flaks i perioder,
så nå blir det vel med vinnerlykke på en stund!:-)
Tusen takk for alt det fine jeg har fått,
det er SÅÅÅÅ gøy å få pakker i posten!

15 kommentarer:

Therese sa...

ja, vinnerflaks må man si at du har.. her var det mye godsaker.:)
Klem

June sa...

Så heldig du er! Gøy!! :)

Hildes Scrappeunivers sa...

WOW gratulerer så masse! Herlig med vinnerlykke!

Klem

Tone sa...

Wow heldig da:))
Deilig med vinnerlykke innimellom.

Bloggtreffet så gøy ut. Håper det blir et nytt en gang da for da vil jeg være med:))
Synd det ikke passet denne gangen.
Klem

HusmorDronninga sa...

Wow! Det må eg sei...
Nåken som er født med gullhår en viss plass :P hihi..

klem

Camilla- casual living sa...

Skal si du har vinnerlykke altså;) Synes du stadigvekk vinner noe jeg..

Ser ut som at dere hadde et supert bloggtreff også?! Synd jeg måtte medle avbud, men et maxicotur var ikke så ille akkurat;) tihi..
kom hjem i går- glade,trøtte, slitne, og med to store kofferten med skittentøy.

vi snakkes. klem

Livy sa...

Heisann!!
Gratulerer!!! Det er jo såååå gøy med pakker i posten - også såååå mye fint da!!

Det så ut som dere koste dere MASSE på bloggtreffet! Kanskje jeg får somlet meg til å melde meg på nestegang☺¨

Ønsker deg en fin dag! Klem fra Livy

Unknown sa...

Så heldig du har vært!
Vunnet så masse fint:)
Jeg har også kjent på den følelsen, ungene ble jo reint misunnelige på alle pakkene mamma fikk i posten, hihi:)
Masse fint vant jeg i Desember, så får vi se om vinnerlykken fortsetter i 2012, det hadde vært KULT altså:)

Ha en fin fin dag ♥

mammaKine sa...

Jammen har du vinnerlykke. Kjære vene, så mye fint :-) Heldig du. Håper dere koste dere på bloggtreff. Jeg er gjerne med neste gang ;-) Ha en fin dag, klem!

Ingvild B sa...

Wow, herlighet så heldig du er!
Du har jammen meg vinnerlykke!
Gratulerer så mye =)

KLEM

Rosehagen sa...

Hærlig! Så gøy at du har vunnet alt det fine;)

Ha en super uke med eller uten vinnerlykke;)

Klem Ann-M.

verdens heldigste mamma sa...

Hei blide vakkre du !! :))

Tusen takk for sist , en meget vellykket kveld !! :) Jeg er så onponert over hvor flinke dere har hvert !! :) Tenk og organisere og lage en så bra kveld ! Jeg følte meg veldig heldig som fikk være med på det! Og endelig treffe blide sprudlende deg ! :) Og bloggen din er blitt slående lekker !! Skjønner det er lenge siden jeg har hvert og streifet blogger ... :)) Men nå er jeg jaggu tilbake! :)
Vi snakkes !

Noatunfrua sa...

Dæven så heldig du har vært, da!! Nå syns jeg du kan dele den vinnerlykken din litt med oss andre, altså :p

Trenger du gulmaling er det bare å skrike ut, jeg har maling nok til (minst) en stol til :p

Klem

Fra huset i svingen sa...

Moro med vinnerlykke da :-D
Jeg var veldig heldig i desember jeg også, og håper som Line (har en drøm...) at den fortsetter i 2012 ;)

Klem Karianne

hobbyvimsa sa...

Wow!!Gratulere
Så heldig her var det mye flott;)

Nyt morgendagen!!

Klem
Linda