mandag 16. januar 2012

Bloggtreff del 2

Da jeg lagde innlegget igår var det så mye oppi hodet
mitt at jeg rett og slett glemte endel ting:-)

Først og fremst vil jeg si TUSEN TAKK til Lin & Line
for en super vertinnegave!:-)
Denne herlige lysestaken fra KREMMERHUSET
har jeg sett på en stund, og nå må jeg jo bare
gå å kjøpe meg en til, den var nydelig!
Så gøy å få slike uventede gaver, det setter man ekstra pris på!:-)


En av tingene som lå i goodiebagen var denne
vakre glasslysestaken fra Living. Det ble så mye styr på lørdag
at jeg ikke rakk & takke Stine for at hun tok med slike glass til alle!
Glasset er fra In House kolleksjonen til Living,
 bare sånn at vi har det på det rene.
Stine har en fantastisk jobb, hun skriver nemlig Living bloggen,
i tillegg til at hun har en annen flott og populær blogg,
nemlig Vintage Chic.
I dag fikk vi også et eget innlegg om bloggtreffet
i Fredrikstad på Livingbloggen, JOHO:-)
Sjekk HER da vel!?:-)
Er litt stas å få bilde av seg selv der altså!!
(Selvom jeg ikke var HELT fornøyd med bildet...
Meeeen, blir man noen gang det, da??:-)

Til høsten åpner Living i Fredrikstad og det
gleder jeg meg enormt til. De har masse flott!!

Jeg glemte jo også å skrive hva jeg vant på lørdag,
nemlig et gavekort på en fotobok fra Japan Foto.
Mannen var nok mest glad for dette,
da han har ansvaret for å lage albumene her i huset.
(Jeg tar jo bilder OG blogger, det tar sin tid det altså:-)!
Japan Foto var så snille å gi bort opptil flere av disse som premier.
Tusen takk !!



I goodiebagen lå også disse 2 herlige tingene fra Tine K Home.
En mappe til å ha ark i og den nydeligste kulepennen!
Nå kunne jeg nesten ha satt meg på skolebenken igjen,
og hatt det kuleste utstyret i klasserommet!:-)
Tusen takk Tine K Home !


Helt til slutt vil jeg minne dere som var her på lørdag på denne lappen!
Kanskje den ble litt borte i all reklamen i goodiebagen,
men det er altså en meget innbringende lapp.
Dere får nemlig 40 % på alle produkter hos Salige Lavendel ut januar.
Er det noen som har kastet lappen og har lyst til å handle til en hyggelig pris,
så send meg en mail, så skal jeg sende dere koden!:-)


Takk igjen for en superherlig kveld damer, jeg gleder meg allerede til neste år,
for dette blir garantert en årlig tradisjon!:-)
Hvis noen av dere har veldig lyst, så kan dere sende
meg noen av bildene dere tok til storstepia(a)hotmail.no.
Da blir jeg kjempeglad!!:-)

God mandag og ny uke til dere alle!!

12 kommentarer:

Guttemamma sa...

KJære, Kjersti!!
Tusen takk for en herlig kveld, dere hadde gjort en flott jobb! Takk for flotte gaver også! Veldig koselig å treffe deg, du oser energi og livsglede:-)
Og takk for det fine du skrev om meg...rødme.
KLem♥

Ella sa...

Høres ut som om dere har hatt en super kveld! Tror kanskje du må komme hit til Rogaland og arrangere et her også :)
Herlige gaver!
Tenker det var en minnerik opplevelse!
Artig å høre at resultatet ble så bra :)
Klem klem

Lotta sa...

Åhh så herlig! Håper vi får treffes en gang:)

Klem fra
Lotta

♥ Netta ♥ sa...

Tusen, tusen takk for et supert bloggtreff Kjersti! Dere var helt fantastiske alle tre. Tenk at dere har jobbet så mye for å gjøre kvelden til en super kveld. Shoppingen var topp, maten herlig, goodie-bagene fantastiske og premiene likeså. Jeg hadde virkelig INGENTING å grue meg til.

Blir ekstra moro å følge den fiiine bloggen din nå som jeg har hilst på deg og kjenner deg bittelitt ;-)

Ha en herlig kveld og igjen TUSEN TAKK for en super kveld!

Klem
Netta

Ann-Kristin sa...

Heisan! Har sendt deg bildene jeg tok på e-mail nå, jeg :-)
Ann-Kristin

InstatreffNorge sa...

Tuuusen takk for sist vennen:):)
Flott å samarbeide med deg asså;);)
Og for noen flotte innlegg du har lagd:):) Jeg er litt lei blogging akkurat nå, men må få lagt ut noe mer fra treffet;)
Flott at du nevner salige lavendel altså:)

Syns vi tar oss veldig bra ut på Livingbloggen;)

Klem klem

Anonym sa...

Hei Kjersti!

Kjempe fin blogg! Denne kommer jeg til å lese mer på =)

Klem fra Pauline

Tove `blogg verden sa...

Ser sååå gøy ut :)
Flotte ting dere fikk ♥
klem

ELIN sa...

Hei Kjersti! Tusen takk for sist. Det var så hyggelig å endelig få møte deg 'live'. Du er så blid og lett å snakke med :) Dere hadde ordnet så masse for oss, så var helt imponert over alt dere hadde fått til! Ønsker deg en fin uke, og gleder meg til å bli enda mere kjent med deg videre fremover. Klemmer fra Elin

Mette sa...

Hei pa deg, ja blir dette en arlig foreteelse, sa ma jeg prove a fa fikset det slik at jeg er i Norge og kan bli med neste gang. Ikke for alle de flotte tingene som ble delt ut, men for a treffe de flotte damene bak bloggene og fa enda mere inspirasjon!

ha en fin fin dag.
klem Mette

LIVING sa...

Nå må du gi deg, bildet var jo kjempeflott! Tusen, tusen takk for et fanatstisk bloggtreff! Makan til god stemning og fine folk <3

Klemmer fra Stine :)

salige lavendel sa...

Tusen takk for at du var så omtenksom og stryke over koden her, haha. Høres ut som bloggtreffet deres var tidenes bloggtreff!! Koselig at det blir så vellykket når man bruker tid og krefter på å samle både folk og sponsorer. Vi sponser gjerne til neste år også!