torsdag 26. januar 2012

Jeg lover at dette er det siste:-)


Her kommer mitt siste bidrag til Maias fotokonkurranse!

Liker så godt dette skiltet som står i gangen vår,
og de herlige bambuslyktene fra Kremmerhuset.
Gangen ble SÅ fin etter vi bygget ut, og jeg
er superfornøyd med interiør og farger!
(Om dere vil se mer av gangen titt HER da vel!:-)


Nå er det ikke mange dager igjen til konkurransen er over,
så jeg KRYSSER fingre og tær!!:-)
Lykke til alle dere andre som også har deltatt.

HER kan dere se de andre som er med!

11 kommentarer:

I Det Lille Grå Huset sa...

Lykke til i konkurransen =) Kanskje jeg skal slenge inn et bilde til jeg også ;) hehe
Nå er jeg så inspirert og har så mange små prosjekter på gang så plutselig dukker det opp et nytt bilde!
Så hyggelig at du ble inspirert av kaffe og te kroken min! Gleder meg til å se hva du finner på =)
Jeg mener jeg så de verdens beste mamma og pappa putetrekkene sist jeg var innom princess! Så er det utsolgt der du bor så får du hyle ut så kan jeg sjekke her ;)
Ha en fin fin dag =)
Klem Line

Mette sa...

Flotte lykter og gangen har du helt rett i - er blitt flott! Husker du hva malingen du brukte pa veggene der het/nr?

ha en fin fin torsdag! Jeg far besok fra Norge i dag sa det blir nok stille pa bloggen i helgen :-)

Noatunfrua sa...

FINE gangen deres! Lykke til i konkurransen :D Har lagt inn to bidrag selv.. Kanskje jeg skulle slengt inn et til.. Haha!

Ha en nydelig dag!
Klem!

Lene sa...

Flott bidrag. Jeg måtte kaste meg på et siste forsøk jeg også i dag, he he... Er jo så flott premie :)

Lykke til :)

2søtesmå sa...

Lykke til i konkurransen! :-) Synes gangen deres og doen har blitt veldig fin.

Jeg har lagd et lite innlegg om vår nye gjestedo. Syntes det var litt morsomt å oppdage at dere hadde valgt samme "dokasse". Her er mitt innlegg hvis du vil se: http://tosnupper.blogspot.com/2012/01/oppussing.html

Ha en fin dag! :-)

Unknown sa...

Kjempefint bidrag:)
Og det er jo lov og være med med så mange bidrag man vil, så da er det bare og kjøre på da:)

Lykke til ♥

Tone sa...

Lykke til.
De skiltene er jo så flotte.
Kremmerhuset er en herlig butikk - liker den veldig godt:))

Fabelaktig sa...

Hihi! Så gøy at du deltar med flere bidrag :)

Nydelig bilde!

klem

Barbros lille verden sa...

Gangen din er så fin altså!!
Nydelige bilder fra bryllupet under her og :)
Lykke til i begge utfordringer!
Klem fra Barbro

Inger-Lise sa...

Flott bilde og bra bidrag. *heia deg!* Skulle gjerne vært med på utfordringen selv, men er ikke helt i bloggemodus for tiden..
Leste og koste meg skikkelig med bryllupsinnlegget ditt. Hørtes ut som en drømmedag! :)
KLEM til deg

Hege sa...

Masse lykke til Størstepia :o) Heier på deg.

Hermet litt etter deg jeg,med give away hos meg,håper det går greit ;o)

Ønsker dere alle 4 en super helg.

Klem Hege-Mamma til 3