tirsdag 24. januar 2012

Skatter på Søstrene Grene

Forrige uke snublet jeg innom Søstrene Grene på Nordby
da jeg var på harryhandel, og GURI, så mye fint de hadde der nå!
Jeg pleier alltid å finne noe der, men nå kunne jeg jo ha
tatt med meg halve butikken...

Jeg fant noen herlige, falske peoner
(arrester meg gjerne om det ikke er det, jeg har null peil på blomster..),
små melaminkopper, muffinsformer, kakeutstikkere,
falske orkidèstilker, innpakkingspapir og bånd.


For ikke å snakke om de kule tape'ne!!


De små kostet 1,55 svenske kroner og de store kostet
litt over 5 svenske kroner. De er ikke så lange som washitapen,
 heller ikke så tykke, men til den prisen så er det jo bare moro å prøve.
Gøy å bruke på innpakking når småtten skal i bursdag også:-)!

Eller til å henge opp noe med, på rommene til de små.

De var jo så vakre disse små vasene også.
Måtte bare ha dem.
Minnet liksom litt om Fiduca, men bare nesten ;-)


Sammen med det herlige Yankee Candle lyset jeg kjøpte,
så får jeg si meg meget godt fornøyd med fangsten.
Handlet noe jeg skal gi bort i en giveaway i nær framtid
også. Prisene er jo så lave at det er en FRYD å handle :-)!

Har noen av dere vært innom en Søstrene Grene butikk i det siste?

God tirsdagskveld til dere alle! Her har storebror vært sause forkjøla,
litt feber og hjemme fra barnehagen idag. Da blir det ikke gjort så
mye i huset, men er greit innimellom det også...

21 kommentarer:

Ella sa...

Hei hei!
Var faktisk innom Søstrene Grene på lørdag, vi er så heldige at vi har en i byen. Skulle bare ha en ting, men den hadde de ikke, men tror du jeg kom tomhendt ut for det! Neida, posen full av krims kram, men det er jo som du sier. for en billig penge :)
Masse fint du hadde funnet, likte godt de vasene, de så jeg ikke ;)
Ha en fin kveld, klem klem

ingrid sa...

Mannen blir like irritert hver gang jeg kommer hjem med en slik SG pose...mye unyttig mener han...hvem bryr seg vel om hva han mener...han skulle bare visst hvor mye krims kram jeg har lurt med meg herfra...hihi!!

InstatreffNorge sa...

Morsomt med så mange påmeldte under her da snuppa;) men jeg skal ikke melde meg på..hihi;)

Jaaa Søstrene Grenes er fantastisk:)
Var der forrige uke og shoppet litt:)

Håper alt er bra med dere 4 om dagen:)

Klem klem

Christine sa...

Flotte funn altså!
Jeg er så glad for at vi har fått Søstrene Grene i Bergen også. Handlet litt julegaver der, men ingenting til meg selv. Tror jeg må ta meg en tur snart;)

Ha en koselig tirsdagskveld=)
Klem fra Christine

Anonym sa...

Jeg elsker Søstrene Grene, så mye fint og så billig!
Er alltid innom der når jeg er på harrytur :)

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Så mye fint du fant der... Har ikke vært innom Søstrene Grene siden før jul, så må vel ta meg en tur igjen snart.
Ha en fin tirsdagskveld
klem

I Det Lille Grå Huset sa...

Sååå mye fint da!
Også så billig!! DET liker vi ;)
Håper kvelden din er fiiin! God bedring til størstemann!
Klem =)

Annfrid sa...

Så masse fint du har fått med deg. Det er kjekt med slike handleturen.

Klem

Heddas gode grunner sa...

Så mye fint og gøyalt du har kjøpt. Jeg skal helt klart innom en Søstrene Grene-butikk neste gang jeg er i nærheten!

Noatunfrua sa...

Så mye fint du hadde fått med deg!
Jeg raska med meg et par av de taperullene selv.. Ellers klarte jeg å styre meg da vi var innom forrige uke... De får jo inn nytt hele tiden syns jeg, og det virker som de får inn alt det fine like etter jeg har vært der :p Hver gang! Sikkert planlagt... Haha!

Fin signatur du har laga :) Sitter og prøver å lage en ny en selv.... samt ny header.. Inspirasjon kom til meg! :p

God bedring til storebror!
Klem!

KAYSO sa...

Masse fine ting du har kjøpt! Jeg skulle ønske vi hadde søstrene Grene her i byen også, men dessverre :S

Unknown sa...

Ohh, så mye fint!
Det er 45 min og kjøre til min nermeste SG, så det blir ikke så ofte... men kanskje jeg skal ta turen en dag likevel, alltid noen kupp og gjøre:)
Kjempefine de små vasene:)

Ha en fin kveld:O)

Englefryd sa...

Så koselig med positiv Sg omtale da.:-)

Vi blir i Dubai fra 16-26 februar. Så da må et bloggetreff være mulig, hehe.

God bedring til storebror.

Tone sa...

Så mye fint:)
Må vel se å fa tatt en tur innom der snart da- bare lommeboke kunne fått litt påfyll fra en ukjent onkel et sted. Her går det i planlegging av kjøkken så det blir nok ikke noe handling på mor på ei stønn....
God bedring til storebror:9
Klem

Vimså sa...

Søstrene Grene er et must når vi er på Nordbyhandel sjøl. Syns kanskje de var veldig utplukka sist, men jeg fikk med meg et par av de tøffe taperullene og pakkebåndene.. Et must å ha syns no jeg.
Ønsker deg en flott onsdag.
Klem Mari Johanne

Barbros lille verden sa...

Jeg MÅ komme meg innom Grene snart ser jeg!!
Håper det går bra med storebror :)
Klem fra Barbro

top of the moon sa...

Man finner ALLTID noe hos Søstrene Grene;-) Kjøpte også med meg en haug med teip hjem. Supre for prinsessa når hun holder på med sine 'prosjekter'. Kule bilder av tapene

Galekroken sa...

Sååå mye fint! Skjønner jeg bør ta meg en tur en dag jeg også! Skulle ønske det ble en Søstrene Grenebutikk her i Østfold!! Tapen var kjempekul!! :-)

Hildes Scrappeunivers sa...

Søstrene Grene har alltid mye fint til utrolig lave priser. Jeg har kjøpt tapene jeg også, og bruker de til Scrapbooking :)

Klem

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Fru R. sa...

Heia
Vil svært gjerne delta:)
Håper lykken står meg bi..
2 lodd på meg:)