tirsdag 17. januar 2012

Bruka Design

En av mine favoritter må være Bruka Design,
så da jeg fikk en mail tilbake fra søteste Sara
om at de gjerne ville sponse bloggtreffet
ble jeg superhappy !!



Veien hjem til meg ble derimot ikke helt enkel for pakken hun sendte...
Jeg ventet og ventet og skrev mailer fram og tilbake med Sara,
men det svenske postvesenet hadde "tappat" sporingsnummeret...
Jeg hadde helt gitt opp håpet før plutselig det lå en hentelapp i
BRUKA-postkassen min (-:-) lørdag morgen, altså samme dag
bloggtreffet skulle være! På lappen sto det noe med "knives"
og at den kom fra England. Dere kan si jeg lurte LITT på hva
dette var for noe. Gleden var imidlertid stor da jeg nede på Kiwi
så at det VAR pakken fra Bruka Design! Jippi!!!

Hun hadde glemt å skrive Norge på den, så det svenske postvesenet
trodde tydeligvis at Fredrikstad lå i England (?!?).
Hehe, enda godt den kom fram, og ikke en dag for sent.
Fant ikke bilde av det vi fikk, men noe av det er på bildene under.

Bruka Design har en fantastisk flott hjemmeside,
(se HER)
med de herlige produktene deres og utrolig mange
flotte inspirasjonsbilder. Under ser dere et utvalg !
 Vi fikk et liknende skilt som premie også,
men det sto HOME SWEET HOME på det !





Også noen av mine Brukafavoritter måtte være med syns jeg.
Postkassen min er bare nydelig.
Naboen har også skaffet seg lik, så nå matcher vi!:-)


Jeg har samlet skåler en stund
og jeg bruker de like mye til interiør
som til godis og snacks :-)




Tusen takk BRUKA DESIGN for super gave til bloggtreffet!

9 kommentarer:

Bringen Blomster sa...

I <3 Bruka!
Ser ut som dere har hatt et skikkelig velykket bloggtreff :) Og så masse flotte premier!
-synnøve-

Elisabeth, innerst i veien sa...

Heldige dere! Jeg digger Bruka. Har postkasse og snop-skåler, ja. :-)

Mona Christin sa...

Hehe... Jammen godt den dukket opp på lørdag. Litt flaks må man ha. Kan dessverre ikke si det om alt... Men må regne med litt svinn, som vi sier på Rema.

Mye fint fra Bruka.

Klem Mona C

Hege sa...

Lekkert...masse godbiter derfra gitt.
Men er det noen nettbutikker som selger disse produktene???

Klem Hege-Mamma til 3

Min lille interiør og hverdags dagbok sa...

Mye lekkert ☺ gleder meg til å følge deg videre i 2012 ☺
-Beate-

Joy sa...

Åååh, jag älskar Bruka!
Har 2 postkasser og flere skåler från de. Supergod kvalité dessutom!
Så bra att postfacken kom fram till slut! Önskar dig en strålande dag! Varma hälsningar från Joy

Unknown sa...

Bruka har masse fint:)
Og det var da endelig godt for Stine (var det ikke hun som vant??) at den kom frem på lørdag, hihi:)

Jeg ønsker meg en slik postkasse og de hvite skålene med tekst på - kjmpefine ♥

Ha en fin dag Kjersti;)

Vingesus og Julebrus sa...

Kjekt med vellykket bloggtreff og flotte gaver! Digger postkassene til Bruka!

Må si du hadde voldsom vinnerlykke i desember! Kjempemasse flotte ting du fikk: )

KLEM!

Ingvild B sa...

Herlig!
Liker spes godt postkassen! =)