søndag 22. januar 2012

Giveaway

* DENNE ER AVSLUTTET *
 
Da vi hadde bloggtreff forrige helg var det jo noen som
ikke kunne komme, som egentlig hadde plass.
Vi ble 40 stk istedenfor 50, og derfor satt
Mona, Lise og jeg igjen med endel ekstra "goodiebag-stæsj".
Jeg trenger jo ikke alt selv, så jeg tenkte jeg skulle lage
noen goodiebager til dere som leser bloggen min!;-)
Jeg har laget 6 pakker med litt forskjellig oppi,
 og jeg tror det er noe for enhver smak!:-)



Her er det bl.a. ting fra:





Hvis du har lyst på noen av pakkene,
så kan du få følgende lodd:

legg deg til som følger (eller at du er følger) - 1 lodd
bruk det øverste bildet og link på bloggen din - 1 lodd
lag et eget innlegg på bloggen din om giveawayen, hvor du nevner sponsorene - 1 lodd
legg igjen en koselig kommentar - 1 lodd

Du kan altså få 4 lodd!
Husk å legge igjen mailadressen din om du ikke har blogg!

Jeg trekker giveawayen på selveste morsdagen,
søndag 12. februar,

LYKKE TIL !


PS: Jeg har nådd 200.000 treff på bloggen,
så jeg skal ha enda flere giveawayer framover,
FØLG MED !:-)

168 kommentarer:

HusmorDronninga sa...

Så snill du e!
Sende du øve ein pose med sjokolade eller? ;)
Mine fekk nemlig bein å gå på av han derre samboeren min... hihi..

Ha ei strålande veka!
Klem

Line S. sa...

Hei
Jeg er med, 2 lodd (følger og kommentar)
line.strandli@gmail.com

Unknown sa...

Så snilt av deg! :-)
Så herlig med gjenbruk av klær. Herlige bilder ♥ Så kost at du også hadde bilde av deg i den fra du var liten. Jeg lurer ofte på hva jeg skal ta vare på av klær fra Lillegutt og hva jeg skal gi bort. Det tar jo så plass. Men strikkede plagg skal jeg hvertfall ta vare på ;-)
NYT søndags kvelden! Her blir det godis og film ;-)

KLEM!

Ena sa...

For noen vanvittig flotte gaver du har å gi ut! Ikke verst å gå det til heldige blogglesere når du kunne spart det til gaver ved senere anledninger. Jeg slår til og trekker alle mulige lodd - altså fire. Og håper på vinnerlykke :)

Klem fra Ena

1 Prins og 2 Prinsesser sa...

Jeg er følger og legger gjerne en liten hilsen, hei og hopp :)

Klem

Laila.lovseth sa...

For en herlig konkurranse! :-)
Jeg vil veldig gjerne delta med 3 lodd. Er følger hos deg, har skrevet et innlegg http://proudtobedifferent.blogg.no/1327259037_her_er_en_konkurranse.html og en kommentar :-)

Krysser fingrene mine! :D

Laila.lovseth@hotmail.com

Eva sa...

Jeg blir gjerne med på 2 lodd (følger og kommentar)
Ha en fin søndagskveld :)

Eva

Anonym sa...

Flotte gaver, på en flott blogg. Jeg tar herved 1 lodd, og forsetter selvfølgelig å lese bloggen din.

Hilsen Kristin

kristin-(A)hotmail.com

Rødhette sa...

Så spennende premie! Jeg trekker 2 lodd for kommentar og link på bloggen min. Tipser i samme slengen om min egen gi-bort. :)

June sa...

Åj så gøy!!! Med både giveaway og mange treff på bloggen! :)
Jeg vil veldig gjerne være med og tar 3 lodd!:)

Klem fra June

Hildes Scrappeunivers sa...

Jeg er gjerne med! Såååååå masse fint ♥ Jeg prøver lykken med 3 lodd.
http://konkurranseblogg.blogspot.com/2012/01/giveaway-hos-strstepia.html

God søndag :)

Klem

Anette sa...

Herlig giveaway!! Jeg tar to lodd (følger og kommentar) og krysser fingrene for at jeg er heldig :)

Bodil sa...

Det var jo snilt av dere!!
Jeg tar 2 lodd!!
Tvi tvi..
Klem Bodil

Camilla- casual living sa...

Jeg er gjerne med :)

2lodd på meg.. og krysser fingre for litt vinnerlykke da.

klem

Tinh sa...

Kjempefin blogg du har :D Jeg skulle gjerne tatt 4, men jeg er for lat akkurat nå xD Så jeg tar da 1 :D

Livy sa...

Heisann!
For en flott giveaway! Jeg vil gjerne være med!!! Tar 2 lodd! Klem fra Livy

Hege Gregersen sa...

Jeg er med :)
Tar 4 lodd -er følger nr 291 hegegr er navnet-

Link til innlegget eg skrev:

http://minlilleverden2.blogg.no/1327260685_giweaway_hos_strstepi.html

Hadde vært så kjekt og vunnet, siden min lille prinsesse fyller 4 år den 12.februar =)

Så blir eg veldig glad om du sender meg en mail eller skriver en liten hilsen på bloggen min, om eg er en av de heldige vinnerne :)

Anonym sa...

Så gøy :)
Tar gjerne 3 lodd eg :)

Klem

Regine sa...

Kjempefin giveaway! jeg er med, med en lapp! :) Heldige de som vinner :)

Anonym sa...

2lodd :-)
Synne
Sbfarstad@hotmail.com

Maria s sa...

Hei!
Superbra premie :)

Har skrevet et innlegg på bloggen min her : http://marias2798.blogg.no/1327262010_konkurranse_hos.html

og

kommentert :)

det blir 2 lodd! :)

desverre vet jeg ikke hvordan jeg følger deg, ellers hadde jeg gjerne gjort det! :(


maria.saether@hotmail.com

Anonym sa...

Mye koselig på bloggen din - og flotte gaver!

1 lodd

marlbak@online.no

Anonym sa...

Dette er en koselig blogg. Jeg vil gjerne delta med ett lykkelig lodd :-) anikris3@online.no

Anonym sa...

Så snilt, jeg blir gjerne med å prøver lykken, også blitt følger av bloggen:)
2 lodd
Silje
ejlis25@hotmail.com

Katrina sa...

Hei, jeg gjorde alt som måtte gjøres, og vis du lurer på hvem som fulgte med navnet dayang så er det meg.
Så jeg tror det blir 4 lodd på meg? .. Jeg vet ikke , det er du som bestemmer ^^
Koselig blogg iallfall :)

http://villamor.blogg.no/1327263325_goodiebag_konkurranse.html

E-post : anirtak98@hotmail.com

Tonje sa...

Så spennende! Jeg vil gjerne bli med på trekningen med 3 lodd, krysser fingrene! Ønsker deg en fortsatt fin søndag :) Klem fra Tonje

Gårdsjenta sa...

Moro med give away! :) jeg blir gjerne med :)

2 lodd, kommentar og følger :)

Anonym sa...

Flotte ting! En mulighet herfra:)

Spirulin@hotmail.no

Kristin sa...

Så gøy :) 3 lodd: link på siden, kommentar og er følger :)
Kleeem, Kristin

Mathilde ♥ sa...

Så gøy! Fine goodiebager :)
1 lodd på meg, altså kommentaren.
Mailadressen min - tillamor@hotmail.com ♥

Hege sa...

Så moro :o)
Jeg er veldig gjerne med,og tar 3 lodd.
Grattis med og ha rundet 200 000 besøkende...Imponerende!

Klem Hege-Mamma til 3

Anonym sa...

Kjempe fin blogg du har, jeg tar gjerne ett lodd:)

snefrid1@msn.com

Anette sa...

Flott blogg du har.
2 lodd, kommentar og følger :)

Anonym sa...

2 lodd ^^
- emiliedalan@hotmail.com :)

Anonym sa...

Ååh, tror det er herlige premier her.
jeg tar 3 lodd. Følger er jeg jo fra før, kommentar og link på bloggen min :)

Berit sa...

Ja jeg blir gjerne med. 3 lodd for kommentar, følger og link. Ha en flott søndag.

Rosehagen sa...

Hei;
3 lodd på meg.Kommentar, følger og link.
Så er det bare å krysse fingrene og HÅPE;)

Ha en fin uke;D

mona sa...

Jaa, det er klart jeg vil være med!! :) To lodd til meg, så krysser jeg fingrene..

Hildemor sa...

Så gøy, snill du er:),
Trekker 2 lodd.
Klem

BMB sa...

Jeg vil gjerne delta, og trekker to lodd.

Mvh Beate M B
beate_myran(ætt)hotmail.com

Wonderland4Three.blogg.no sa...

Jeg blir gjerne med oh tar 2 Lodd=)
Koselig Giveaway du har =)
●♥✿❀Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ❀✿♥● Ha fortsatt en fin Mandag ●♥✿❀Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ❀✿♥●
MvH
Charlotte Kolnes
charlotte_kolnes@hotmail.com
●♥✿❀Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ❀✿♥●

Sivic sa...

Så kjekt med giveaway, det ble 3 lodd til meg : )
(Følger, link fra sidebaren min og kommentar : ) )

Koselig blogg du har!!
Så koselig med bildene av din far og deg, og datteren din i det samme antrekket!!

hobbyvimsa sa...

Så gøy!!

Trekker 2 lykkelodd opp av hatten:)

Nyt uken:)

Klem Linda:)

Nennes sa...

2 lodd :)

Et lite dikt til alle flott mødre :

Da mødre ble til, var tanken ganske klar.
For mødre har noe i seg som ingen andre har.
De har en hånd som hjelper, de lytter & forstår.
De trøster deg gjerne, og blir når andre går.
Derfor har vi mødre, og dersom du spør meg;
Den BESTE mamma i verden, det er jo nettopp DEG

Camilla sa...

Jeg eeeeeeelsker goodiebags, og vil gjerne være med i trekningen. Jeg trekker derfor tre lodd (følger, link og kommentar). Gleder meg til å følge med videre på bloggen din, for jeg oppdaget den akkurat. :-)

Anonym sa...

Å, så spennende! Jeg blir gjerne med! :)

ekstraposteh@yahoo.no

Anonym sa...

Goodiebags er det beste jeg vet. Utrolig snillt å dele ut :)

Jeg tar ett lodd og krysser både fingre og tær! :)

Mvh

Lise

leserommet (@) hotmail.no

Anonym sa...

kjempespennende!! Og det så ut som om det var myyye fint dere fikk på bloggtreffet! :)
Ett lodd på meg - marijohanne@gmail.com
Ha en fin dag! :)
mari

Renate sa...

Her var det mye fint! Blir gjerne med, jeg! Med to lodd.

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Koselig... to lodd på meg for kommentar og følger.
Ha en fin uke
klem

Christine sa...

Hei hei=)
Så mye spennende det var her da!
Jeg slenger meg på, og trekker 3 lykkelodd.

Ønsker deg en flott uke.
Klemmer fra Christine

KAYSO sa...

Så gøy og spennende! I år blir faktisk jeg mor på morsdagen også, så en slik premie hadde jo vært en fantastisk måte å kickstarte denne feiringen på, hihi :-D

Jeg deltar med 3 lodd - kommentar, link med bilde i sidemenyen min også følger jeg bloggen (men jeg følger den på bloglovin da, siden jeg ikke er blogspotblogger, håper det teller som følger også).

Ha en super dag :)
Klem

Tove `blogg verden sa...

3 lykkelodd til meg også :) Spennende :)
Klem Tove

eventyrLise sa...

Siden jeg er alt for pysete til å melde meg på sånne treff, så får jeg heller prøve lykken å vinne goodiebag bak skjermen. Tar 3 lodd og håper jeg har lykken ;)

Ha en fin dag!

Tone sa...

3 lodder på meg da:)
Mye fint her altså.
Håper du har en flott mandag:)
Klem

Janne sa...

Elsker giveaways :) flotte gaver du har, deltar gjerne med to lodd kommentar/følger !:) Ha en fin mandag

Janne - jannebabzen@hotmail.com

Sunniva sa...

Jeg legger igjen en koselig kommentar =) Du har en kjempefin blogg =)
marthaunniva@hotmail.com

Tindrande Auge sa...

heisann jeg er jo følger og ås legger igjen en kommentar :D Håper du får en flott uke videre! Klemmer fra Nina

AnnK sa...

Jeg er med :) spennende å se om man vinner! Tar 2 lodd jeg :)

HildeR sa...

WOooops!! Det var litt av en fristelse - om jeg vil delta? JEPP, så klart! Følger er jeg fra før, derfor trekker jeg meg 2 flotte lodd.
Krysser lår, knær og tær! ;0))

mari_gull(at)yahoo.no

Ann Kristin sa...

Hei!
Jeg blir med, og tar 3 lodd. Kommentar, link og følger.
Ha en fin dag videre
Klem :D

Bekka sa...

Å, så utrolig gøy, dette blir spennende!
Jeg trekker 3 lodd og krysser fingre og tær :)
Klem

Laila sa...

Spennende! Har sett mange bilder fra blogg treffet og da jeg får min egen blogg i orden håper jeg å kunne delta :-) I mellomtiden får jeg krysse fingrene for vinnerlykke for å få noen av godsakene ;-)
Jeg tar 2 lodd !
Laila

Sunniva sa...

Hei! Koselig blogg du har! Jeg tar to lodd. Følger deg og kommentar.
Mvh Sunniva :-)
Sunniva83@gmail.com

Joy sa...

Åh, så koselig att vi har möjlighet att vara med och vinna!
Jag vill gärna delta med 2 lotter!
Ha en härlig dag söta du! Kram Joy

Anonym sa...

Hei!!

Jeg vil veldig gjerne være med og trekker 1 lykkelodd, " krysser fingerene".

Også forsetter jeg å lese bloggene din som er kjempekoseig, mens jeg leker med tanken på å begynne å blogge selv:)

Klem Sissi
sis-wen@online.no

Liza sa...

Jeg slenger meg på denne give awayen;) Jeg fikk ikke beholde så mye av mitt da fra treffet med 2 jenter i hus.
Linker, kommenterer, medlem og skriver om dem.
Klem
Liza

Elin Sunde sa...

Jeg følger bloggen via Bloglovin.
Har ikke blogg, så får ikke utført pkt. 2 og 3.
Tralalala, dette var kommentaren min! :)

Anonym sa...

Hei,

hyggelig blogg du har, som jeg er innom og leser titt og ofte:-)

Jeg er med og tar ett lodd. Tvi tvi=)

Hilsen Elin

olek_sorensen85@hotmail.com

Signe Helene sa...

Hei :)
Jeg har ingen oppegående blogg for øyeblikket, men jeg vil veldig gjerne være med med 1 lodd :) :)
(signe@epost.no)

2søtesmå sa...

Hei!
Så snill du er! Jeg blir gjerne med på trekningen. 2 lodd på meg (følger/kommentar).

En annen ting, så nå at du har geberit monolith på gjestedoen. Fornøyd? Jeg får nemlig min innstalert i skrivende stund! Skal få oppdatert bloggen med bilder av snart ferdig gjestedo!!

Mette sa...

Hei:-)
Eg er fast leser av bloggen din; syns den er koseleg og fin!
Eg tar 2 lodd.

Vimså sa...

Heisann.
Nå har jeg strevd med å få lagt inn en kommentar på hjemme pC.
Selvfølgelig vil jeg delta - til neste år blir jeg med treffetjeg og..:-)
Har linket, følger deg fra før + kommentar - dvs 3 lodd.
Ha en flott dag i østfold

Helene sa...

Kjempe spennende med 'hemmelige' goodiebager! Jeg er med:)

Karin på Hvaler sa...

Å, så spennende..jeg er med 2 lodd til meg :)
Klem fra Karin!

Bolette sa...

Hei!

Jeg prøver meg på 4 lodd jeg, her er innlegget mitt: http://bolettesdagbok.blogg.no/?c=1327425682

Ellers har du en blogg som alltid er koselig å stikke innom.

Klem

Lisas hjem og skatter sa...

jippi! jeg vil være med paa trekningen :) OG gratulerer med saa masse besøl! utrolig lenge siden sist, men alltid like koselig :)

ha en fin kveld :)

ingrid sa...

GØY!!!! Tar 2 lodd jeg da :-)) Ha en fin tirsdagskveld!

Anonym sa...

ser ut som herlige gaver! 2 lodd for følger og kommentar :)
ingridengh at hotmail.com

Charlotte sa...

Så snill du er da:) Blir gjerne med på 2 lodd jeg siden jeg har en liten bloggpause og ikke får linket derfra:)

Klem Charlotte

Annfrid sa...

Hei på deg klart jeg vil være med. Dette blir veldig spennende. Jeg trekker 3 lodd.

Klem Annfrid

Mette sa...

Jeg er med! To lodd takk :-)

Heddas gode grunner sa...

Jeg blir gjerne med!! Gøy med give-away! :D Ønsker meg veldig en slik fin penn ;) Jeg trekker 3 lodd.
klem

PrinsessaPåErta sa...

Supert!

Jeg trekker gjerne 3 lodd, tvi tvi!

Bjørg sa...

Her var det mange om beinet! Har ikke blogg, og erd erfor avskåret fra å sikre meg mange lodd. Men er innom den koselige bloggen din rett som det er, og ønsker meg ETT lodd :-)
bjstoen@hotmail.com

(Fikk beskjed om feil tegn i ordrebekreftelsen, selv om jeg skrev riktig. Prøvde derfor å trykke på rullestolen for opplesing. Det var en merkelig opplevelse :-)

Barbros lille verden sa...

Oioioi, så spennende!
Jeg tar 3 lodd og håper på det beste ;)
Nattaklem fra Barbro

Helene Orskaug sa...

Jeg er med!! Trekker 3 lodd, takk:o)
Kommentar, link på blogg og er følger!

Heleneklem

Anonym sa...

Jeg tar 1 lodd og krysser fingre og tær :-)

Hilsen Hege

h.e.oswald@hotmail.com

top of the moon sa...

Prøver lykken med 2 lodd ;-)

Fra huset i svingen sa...

Moro :D
Trekker gjerne 3 lodd!

Klem Karianne

små gleder sa...

For en snill og raus ting å gjøre!

Jeg tar 3 lodd: følger deg videre og har linket til deg på siden min. Krysser fingre! ;)

Fortsatt fin onsdag! :)

Lene sa...

Jeg vil bli med :)
2 lodd tar jeg, for kommentar og følger:)

Spennende :)

Ingunn sa...

Oi!

Jeg er jo følger så tar et lodd der også håper jeg dette er søtt nok så jeg får ett lodd her også!
Så jo ut som dere hadde fått tak i så masse flott til det bloggtreffet!!

2 lodd :)

Precious Home sa...

Åh! Jeg vil veldig gjerne være med og trekker 3 lodd:)

Ha en fin kveld!

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

åååå, så gøøøy.Kjempefine premier.
Jeg er sååå med med 3 lodd:)

Anonym sa...

Har ikke blogg, så det blir 1 lodd her, men flotte premier må jeg si :-)

lisbeth_nyborg(ætt)hotmail.com

Hanne Mette sa...

Jeg vil gjerne være med og tar 2 lodd. :)
Hanne Mette

janne sa...

denne blir jeg med på=) tar 3 lodd -janne-

Musefletta sa...

Herlig blogg :)
Jeg henger på med to lodd :)

dryss sa...

Så gøy for oss da - tar 3 lodd og håper på vinnerlykke! God helg til deg!

hejsa80 sa...

Jeg vil gjerne være med med 2 lodd :)


mvh
Hege

hege_boe@hotmail.com

24 sa...

så gøy, tar 2 lodd :)
og satser på vinnerlykke,
god helg

Wenche sa...

Flott giveaway. 3 lodd på meg.

Anonym sa...

Fikk ikke til å legge meg som følger, så da blir det bare et lodd på meg. Bloggen din ligger uansett under favoritter, så den blir lest jevnlig.

borgny_bjerke@hotmail.com

Kristin Kreativius sa...

Å:) En sjans for oss som ikke kunne bli med på bloggetreffet:) Jeg trekker 3 lodd! Og heier på meg:)

Kjersti1982 sa...

For en flott Give away :) Jeg trekker 3 lodd (kommentar, følger og innlegg)
Krysser fingrene

kjerstiogkim@hotmail.com

I Det Lille Grå Huset sa...

Tenk at jeg har trudd at jeg har meldt meg på også hadde jeg ikke det! Jammen godt jeg oppdaget det i tide ;) Jeg er med og tar 3 lodd - allerede følger, kommentar og linker i bloggen min =)
Koselig at du ville være med på min give away også =)
God helg!
Klem Line

Myntebo sa...

Jeg trekker 3 lodd (følger, linker og kommenterer) og håper på vinnerlykke til tross for at jeg er temmelig fraværende i blogglandia for tiden!

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Åh ja, denne kjenner jeg at jeg gjerne blir med på å trekker full pott på lodd!!

Klem Anna

Vivishagerom sa...

Jeg tar 2 lykke lodd (håper jeg) Koselig blogg du har! Gleder meg til å følge deg videre!

Ingvild B sa...

Jeg tar 2 lodd, og krysser fingrene =)

Lynetmor sa...

Hei, så spennende! Jeg tar 3 lodd jeg :-)

mormor sa...

så flott!blir gjerne med! 1lykkelodd;) turid.grubben@gmail.com

mormor sa...

så flott!blir gjerne med! 1lykkelodd;) turid.grubben@gmail.com

Anonym sa...

Så spennende giveaway:))
Trekker ett lykkelodd.

Hilde
hilols2@online.no

Kine sa...

Super giveaway :)
Jeg tar tre lodd :)

Hilsen Kine:)

Hilde sa...

Hei! Jeg prøver lykken med 1 lodd! Ha en fin kveld! :-)

Fru Føreland sa...

For en kjempepremie! Jeg tar full pott;D

Ha en finfin kveld!

Frøken Hege sa...

4 lodder herfra og skal følge med på bloggen din fremover

Ny leser, Frøken Hege

Katrine sa...

Du er jammen flott som deler med andre bloggvenninner over hele landet. Bloggen din har jammen ekspandert siden sist jeg var her inne, barna er blitt store og du har laget et stilig og proft bloggdesign.

Jeg gleder meg til å følge deg videre.

-og selvsagt prøver jeg lykken med to lodd! :))

Spacegirl sa...

Jag är gärna med, jag tar TVÅ lotter.
Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/february/12-februari-give-away-1.html

Spacegirl_@spray.se

Jeanette sa...

Hei på deg! Ja, jeg var en av de som dessverre ikke kom på bloggtreffet, pga sykdom! men da håper jeg at jeg har litt vinnerlykke her da:-)

så jeg tar med meg 4 lodd jeg :-)

Ha en fin uke videre! Klem fra Jeanette

Retrobaby sa...

Herlig giveaway! Jeg tar tre lodd - bli gjerne med på min giveaway også!

Eldens Hage sa...

Så flott en giveaway! Og nydelig blogg som jeg var så heldig å finne nå! Jeg trekker 3 lodd (følger, link på bloggen min og kommentar) Krysser fingrene!!
Ha en strålende torsdag og ei fin helg når den tid kommer! :)

Anonym sa...

hei, hei.
jeg så bloggen din nå. koselig å komme hit. vet ikke hva mer koselig jeg skal skrive. :/ ha en fin dag til deg og dine kjære.

1 lodd på meg, og mailen min er: jessica_h_24.06@hotmail.com

Hanna sa...

Så fin giveaway :) Og finfin blogg! Jeg tar ett lodd :)

Unknown sa...

3 lodd på meg for kommentar, følger og link! Gleder meg til å følge bloggen din videre;-)

Klem fra Grete

Lill sa...

Jeg er med å håper på vinnerlykke
jeg trekker 3 lodd..

Bli gjerne me på min give away også

klem fra Lill

Vivian sa...

Så snill du er som deler ut litt:)
Jeg tar gjerne tre lodd♥
Ha en fin fredag og ei god helg alle fire!

Klem Vivian

Fru Andersen sa...

Så koselig, jeg fikk ikke tatt turen på bloggtreffet :-/ Men krysser fingrene for litt bloggtreff stæsj;-)

God helg!

Anonym sa...

Hei.
Så spennende:)
Jeg deltar med 1 lodd.

Marie Elise
hvitlykke@gmail.com

Huldra sa...

Først og fremst: Gratulerer med så mange treff! :)

Vil veldig gjerne være med på denne herligheten, og legger 3 lykkelodd i potten. :)

God helg fra huldrelevenet. :)

Inger Marie sa...

Så spennende med giveaway:) Vil gjerne henge meg med på den:))
3 lodd ble det på meg(følger, link i sidebaren, og kommentar)Krysser fingrene for at et av disse er vinnerloddet:)) Utrolig koselig blogg du har, kjekt å finne nye blogger:) Og her kommer jeg til å titte innom igjen:) Ønsker deg en flott lørdag, tar du en kikk i min blogg så er det en giveaway der også hvis du vil være med på deg:) God klem

Mandelhjärta sa...

Blir gjerne med på denne, ettersom jeg ikke kunne komme på treffet. ;)
(Har hatt problemer med å kunne kommentere hos deg, men NÅ fungerer det igjen.)
Deltar med 3 lodd.
God helg ønskes deg!

Anonym sa...

Jeg er med :D deltar med 1 lodd :) Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

Over Regnbuen sa...

Jeg fant bloggen din i dag, via en link til denne giveaway'en i en annen blogg. Nå har jeg lagt meg til som følger, og det hadde jeg gjort selv om du ikke ga bort noe også :) Link til deg har jeg laget i bloggen min, så da blir det 3 lodd til meg.
Fortsatt god helg :)

Karina sa...

Himmelåhav for noen premier! Dette MÅ jeg jo være med på! 3 lodd denne veien takk :) hihi krysser fingrene her!

Anette sa...

Hei hei! Så fin blogg:) gleder meg til å følge deg videre! Har tatt to lodd.

Hilsen Anette (anette.seip@gmail.com)

Tina sa...

Oi, denne goodieboksen så skikkelig spennende ut. Turte ikke la denne sjansen gå fra meg, så jeg tok like gjerne 4 lodd. Fin blogg btw og ikke minst genial giveaway!! Håper du har en finfin søndag :)

PS. Takk for mange nyttige linker til nettsider som har fint barneinteriør.

Solveig sa...

Goodiebag I love it :-) Og med alt det kjekke snackset inni :-) Tar to lodd jeg - 1 for kommentar, og så vil jeg følge deg videre ...
Krysser fingre og tær og håper noe lander i min postkasse :-)

monica (mollys bubble) sa...

Hei! Så koselig blogg du har. Lagt meg til som følger hos deg, og trekker 2 lodd!
Klem fra monica:o)

Fru R. sa...

Heia
Skrev visstnok på feil plass istad jeg...
Ville bare se at jeg svært gjerne vil delta :)
2 lodd på meg
Klem

Kristin sa...

Så spennende med giveaway! Jeg er gjerne med og prøver lykken med 2 lodd:)

Hege Beate - Hus og Hjem blir til... sa...

Hei hei!
Flott blogg du har!
Fløger deg videre selvfølgelig, linker til GiveAway´n og har nå kommentert.... Det skulle bli 3 lodd det.
Ha en flott kommende vinteruke!
Klem fra Hege Beate

En rosa fugl sa...

På bare noen timer har det kommet utrolig mange kommentarer! Wow! :D

Jeg tar ett lodd jeg:D

Ulltråen`s Kaosheim sa...

3 lodd på meg for denne flotte giveaway

Inspirert sa...

Dette var en superfin blogg!! 4lodd på meg :-) Therese

Nina sa...

Å så spennende ! her var det mye flott :-)
4 lodd til meg - takk for sjansen til å vinne
:-) Nina
PS - jeg har også en blogg-candy hvis du har lyst til å være med

http://ninashobby.blogspot.com/2012/02/give-away-hos-strstepia.html

Monika sa...

Spennende giveaway :)
Jeg er følger, har lagt ut bilde på bloggen min og med dette innlegget blir det da 3 lodd på meg :)

A K sa...

Da er jeg blitt følger av bloggen og frister dermed lykken med 2 lodd :)

Klem Ann K

Mona sa...

Jeg er allerede følge og er dermed med for 2 lodd:) håpe håpe håpe!!!!

Mamma sa...

Hei
Jeg tar 3 lodd, koselig blogg du har, gleder meg til å følge deg videre!

Randi sa...

Så snill du er!! Ja takk, jeg er gjerne med. Prøver lykken med 3 lodd.
Klem fra meg:)

Trollmora sa...

Kaster meg inn i siste liten her med 3 lodd :) Og krysser fingre! :)

ragna_marie sa...

Hej, en så´n mysig blogg du har, och likaså en härlig Give Away...
Så jag är gärna med och tävlar om fina saker, och hoppas på att turen är med mig!
2 lotter tack, kommenterar och följer.
Ha det så gott önskar Marie, utan blogg.
ragna_marie@hotmail.com

Berit sa...

En kjempefin blogg du har, jeg vil gjerne delta på din give away med 3 lodd :)

Vigdis sa...

Hei! Jeg var sikker på at jeg hadde lagt igjen kommentar, men nå finner jeg den ikke. Så prøver igjen, og deltar med to lodd.
God helg, og takk for koselig kommentar :)

Christina sa...

Har aldri fulgt med på noens blogg, men din ser kjempespennende ut! Mange gode ideer, det første som fanget blikket var middagsmenyen din - smart. I en travel hverdag med tre barn ser jeg helt klart at dette kan være lurt. Siden jeg ikke helt vet hvordan jeg skal gjøre for å få flere lodd (er helt grønn), ville gjerne like også, men fant ikke ut hvordan jeg gjør det, så får jeg håpe at dette ene kan være det ene som skal til. Kun fordi jeg fortjener det:) Ønsker deg en riktig flott helg, titter innom deg snart!

Anonym sa...

Hei! To lodd på meg :)

Mvh Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com

Anonym sa...

Flott premie! Jeg stiller med to lodd :) Hilsen Katja, (katjakaij@hotmail.com)

Bustenellik sa...

Tar to lodd i siste lita, jeg :-)

Anonym sa...

Hei! Hei!

Så koselig blogg du har!
Og så fine ting du vil gi bort!!!!!
Selv har jeg ikke blogg, men håper å kunne være med likevel.
Elsker alle slags konkurranser, derfor har jeg funnet fram til deg.

Mvh. Guri Marie K.

guri_marie.kristoffersen@getmail.no

Mette sa...

Eg er fast leser av din koselige blogg, og vil gjerne vere med i trekninga om desse fine gavene!
Eg tar 2 lodd:-)

Inger-Lise sa...

Sniker inn et par last-minutes lodd her jeg. Hadde ikke fått med meg den fine giveawayen din før nå, så det var kjekt du linka på dagens innlegg! ;)
Jeg prøver meg med 3 lodd og krysser fingrene!
Ha en superduper fin morsdag i morgen.
Stor klem fra Inger-Lise

Elin sa...

Ute i siste liten her, men slenger meg med i kampen med to lodd - for følger og kommentar :)
Håper du blir litt bortskjemt idag på morsdagen - det fortjener du!

Katrine Helle sa...

Jeg tar 2 lodd :)

Hilsen Katrine Helle
katrine_helle_8@hotmail.com

Marie-Kommenterer alltid tilbake! sa...

Da her jeg tre lodd, for jeg har: Brukt det øverste bildet og linket deg på bloggen min, nevnt sponsorene og lagt igjen denne kommentaren..
Kjempefine premier du har, de som vinner er utrolig heldige! Stå på videre, du er en super flink blogger!

Anonym sa...

Om det ikke er for sent, blir jeg med. 1 lodd :)

mf.i@hotmail.com