lørdag 2. april 2011

Jobbesøk, mammabesøk og Kremmerhusetfunn

I går var jeg og snuppa på besøk i klassen min,
og det var kjempeherlig å se dem igjen!:-)
De spilte skuespill for meg om Edvard Grieg
(som var helt herlig, jeg lo så jeg gråt:-)
og jeg fikk tegninger, en cd jentene hadde spilt
inn og gaver både til småtten og snuppa:-)
TUSEN TAKK!


Fikk også gave fra Name It av jentene på teamet, Eventyrbok fra jobben og
den søteste kollegaen ever, sydde egen vimpelrekke med navnet til snuppa!
Lønner seg å dra på besøk på jobben skjønner jeg:-) 


Etter jobbesøket reiste vi til mamma, for å få litt hjelp.
Mannen dro nemlig på tur til København fra torsdag
til idag, og det å bli 2 barnsmor tar litt tid å vende seg
til... Da er det godt å komme hjem til mamma for å få
både hjelp, god mat og mammakos:-)
(Sjekk forresten ut de kule rammene mamma
har laget av oss søsknene:-)


På torsdag fant jeg endelig denne;
som jeg har sett etter en stund - JIPPI!!
(Den koster 299,- på Kremmerhuset)
Den skal henge i gangen vår etter vi har bygget ut.

Håper dere alle har hatt en flott helg så langt!

13 kommentarer:

Pia sa...

Ungene synes nok det var stas med babyen, ja! Så mange flotte gaver!

KROnPRINSESSENE sa...

Så herlig innlegg...
Kjekk lesing.
Klem

MissMette sa...

Hørtes ut som en flott helg :) og kjekt å få litt mammahjelp :) Fantastiske flotte himmel-bilder du viser i innlegget under her!!! Me Like :) ...og gratulerer med alle de flotte gavene du har vunnet :) Ønsker deg en fortsatt fin helg, kelm fra Mette

Mona Christin sa...

Hei.

Du må ha vært snill. Både giveawaypremier og gaver. Hvor skal dette ende?? Husket du på lottokupongen denne helgen? Men veldig moro da.

Kos dere.

Klem Mona C

ELIN sa...

Så mange flotte gaver. Veldig deilig med en god mamma i nærheten som stiller opp. Det kan trengs inni mellom. Kos dere. Klemmer fra Elin

Anonym sa...

Masse flotte gaver :)
Dette skiltet står på ønskelista mi og :) Har skrevet ordene på den på en tavle- syns de er så fine♥
Flott att du har fått tak i den :)

Fortsatt god helg :)

Klem

Skolelyst sa...

Hei.
Så koselig det var her. Kommer nok snart igjen.
Ha en fortsatt fin helg.
Hilsen Benedicte

Jatte sa...

Hei på deg!

Sååå kos da!herlig å få så fine gaver;)
Skiltet er kjempstilig!

God Søndag til dg og dine,
Klem Jatte♥

Hegeslilleboble sa...

Så flotte ting du/dere har fått! Kjekt skilt også:).

1 Prins og 2 Prinsesser sa...

Så hyggelig å besøke jobben da :)

Det er veldig greit å få ekstra hjelp på førsten, er ikke lett å få alt til å gå opp med 2 barn :)
kos deg i dag!

klem

June sa...

Så mye fin du har skrevet i det siste! :)
Også så heldig som har vunnet og fått så masse fint!! :)
Håper alt er bare bra!

klem June

Eline sa...

Så mye fint hun har fått! Kjempestas å få babybesøk kan jeg tenke meg.
Ha en flott søndag.
Stor klem

Hildemor sa...

Så koselig innlegg:), nyt tiden masse, det går så altfor fort.
her er permisjonen ferdig, tilbake på jobb igjen i morgen,
kjenner jeg er ikke helt klar;).
Ha en fin kveld.