søndag 3. april 2011

Søndagen vår

I dag var det virkelig tåkevær hos oss, men det stoppet ikke oss:-)
Vi tok med oss et vennepar med barn som er like gamle
som våre, og ruslet tur i skogen. Det var mye is og vann
i skogen, men det var nydelig å få litt frisk luft og mosjon!
Herlig stemningsbilde...
(Her ser dere hvor tåkete det var!)


Ellers øver lille snuppa seg på å holde hodet oppe,
og begynner å bli ganske flink til det!
Storebror vil også ha litt oppmerksomhet
og hoppet foran kameraet da jeg prøvde
å ta bilde av lille snuppa mi ;-)
Formen er mye bedre hos hele familien (mannen fikk også halsbetennelse..),
småtten er ferdig med sin penicillinkur, mens jeg og mannen fortsatt tar
tabletter... Håper dere alle får en strålende ny uke!!

12 kommentarer:

Camilla sa...

Trolsk bilde! Fint! Godt med frisk luft!
Så flink jenta er. Må innrømme at jeg ble fryktelig nysgjerrig på navnet hennes da jeg så den fine vimpelen...( I den reneste 6.sans-stil telte jeg bokstaver og " tok inn" navnet A....e?)
Kos deg videre!

Annfrid sa...

Nydelige søndags bilder, det er så utolig kjekt med slike turer. I slike stunder føler jeg meg rik og heldig.

Lille jenta har blitt kjempe flink.

Klem Annfrid

Karina sa...

Herlige bilder. Jeg ELSKER tåke :) Den gir en helt spesiell stemning :) Friskt å være ute på tur også de dagene det ikke er solskinn :)

Ungene er søte som alltid :) hehe storebror linselus er spesiellt morsom :))

Ha en herlig uke!
Klem Karina

Mona Christin sa...

Hei.

Fine bilder. Ja, det var ille tåkete i dag. Morsomt med småtten som sniker med på bildet. Kjenner igjen det da jentene var små.

Klem Mona C

tonje boganes sa...

Søndagsturer er så deilig - uansett vær.
Flott tåkebilde. Litt trolsk stemning. Likte det!
Og så skjønne bilder av jenta di og gutten din!
Ønsker deg en fin mandag
Klem

mammaKine sa...

Så deilig med en tur ut. Bildene du spurte om var fra Amadores stranden, det stemmer. Har du vært der mye? Hehe. Stor klem fra Kine!

Mette sa...

Sa morsomme bilder. Skjonner godt Smatten som ogsa vil vaere med! Det ble jo morsomt! Fin tur - varen er pa vei!

klem mette

by BeaTell sa...

Deilig og friskt! :) godt å være ute i naturen! Jeg føler meg passe råtten etter å ha spist minst en halv marsipankake i helgen... Burde sikkert ha vært på fjellet et tur men her sitter jeg da med kaffikoppen og bloggen, og utsetter alle plikter ;)

Klem klem

Hegeslilleboble sa...

Flotte turbilder, og Veldig koselige barnebilder:).

Millemilla sa...

Så deilige søndagsbilder. koselig :-)

Anette Willemine sa...

Så trolske bilder fra skogsturen.
Så skjønne barn du har!

Ønsker deg en glad dag!

Klem,
AW

Linda S sa...

Koselige bilder :)