tirsdag 5. april 2011

Tirsdagskos

Ikveld er jeg og lillesnuppa alene hjemme.
Det vil si, storebror er i seng og mannen jobber sent.
Så vi fyrte opp peisen og tente masse lys i stua.
Vi har ligget på gulvet og øvd oss på å holde hodet, 
snuppa har fått litt melk
og vi har smilt og pratet med hverandre
LYKKE

Nå slapper hun av i vugga si,
mens mor får seg litt te og kveldsmat.
Snart skal jeg kose meg med det nyeste MAMMA
og masse reklame med tilbud & inspirasjon:-)

Håper alle har en like kos tirsdagskveld!

14 kommentarer:

Camilla sa...

Høres helt herlig ut!
Så godt at begynner-problemene gikk over!

Ha en god natt!

Linda - HJERTEHUSET sa...

♥ herlig hverdagslykke ♥
klemklem

Hildes Scrappeunivers sa...

Å så koselig! Nå skal jeg kose meg med nybakt urtebrød, hjemmelaga aioli og frustrerte fruer.

Ha en fortsatt nydelig kveld!

Klem

Stine sa...

Høres ut som en fantastisk tirsdag! Så fint at du tar godt vare på øyeblikkene! Uff, de går så fryktelig fort! Kos deg videre med kvelden! Gleder meg til Norske blader igjen jeg! Foreldre og barn er på vei ned til meg... Så det skal jeg kose meg med imorgen kveld ja! ;)

Karina sa...

Høres ut som en fantastisk kveld :) Masse lys og kos :)

Klem Karina

Ena sa...

Herlig jentekveld på dere :))
Jeg har hatt jentekveld med min mor idag, her var det masse lys og te som sto på menyen - herlig avbrekk i eksamenslesingen :))

Nyt kvelden videre!
Klem fra Ena

R-15 sa...

SEr du har merket innlegget med KOS, og ja - heeeelt enig, dette hørtes virkelig ut som puuur KOS KOS KOS :))

Marianne With Nor sa...

Åh så vakker hun er!! Heldig du er. Høres ut som den koseligste kvelden... *babysyk*.

KOS DERE! Klem Marianne

Mona Christin sa...

Hei.

Så koselig med jentestemning. Dette blir koselig når hun blir litt større og.

Klem Mona C

Lisas hjem og skatter sa...

det hørtes kjempekoselig ut!!! :) livet som tobarnsmamma høres kjempekoselig ut d ogsaa! :)

ha en like fin onsdag, som tirsdag!

lillesnupp er supersøt!

klem!

Elin sa...

Så koselig med en jentekveld da:)...Og nydelig bilder du viser:)

Ønsker deg en flott dag:)

Klemmer Ea

Mary-Anne sa...

Så koselig :)
Ha en finfin dag :)

Anette sa...

Koselig:-)
Kjekt du ble med på Give awayen min :-)
Ha en flott dag!

Eline sa...

Høres ut som en kjempekoselig kveld. Deilig å ha litt kveldstid med bare dere og, vel. Ha en flott onsdag.
Stor klem