torsdag 28. april 2011

Noen flere som gleder seg til imorra?

Jeg kommer garantert til å benke meg foran tv'n fra tidlig morgen
for å følge dette herlige paret når de gifter seg!
Syns de begge ser så sympatiske ut, og jeg unner dem
all mulig lykke! Får håpe paparazziene respekterer deres
ønske om å få være litt i fred etter bryllupet!

bildet fant jeg på google
Jeg skulle så gjerne vist dere et eksklusivt bilde av prinsen
som mannen tok uti jungelen i Uganda, men da jeg spurte
ham hvorfor han ikke tok bilde av William så han rart på meg.
Det var liksom ikke noe tema, der ute skulle han få være i fred. 
Mannen studerte i Edinburgh og var med noen av sine studiekamerater
til Uganda på ferie. De raftet bl.a på Nilen og der ute støtte de plutselig på
prins William med venner. Siden noen av kameratene til mannen kjente
noen av vennene til prins William, ble de sittende åprate litt med
gjengen hans. Han hadde akkurat blitt sammen med Kate da,
så for at ingen paparazzier skulle finne ut av det
hadde han med seg noen "decoy kjærester" på tur.
Ikke det at det var noen der uti jungelen,
bare sånn i tilfellet...
Uansett er det litt moro å ha hilst på ham;-)
(Skulle gjerne ønske det var meg:-)


Det jeg gleder meg mest til er no å se brudekjolen til Kate!
Her er noen av de andre kongelige brudene de siste årene,
bare sånn for å varme opp!
Fant disse bildene på google også 

Det starter allerede i God Morgen Norge imorra tidlig,
så ta fram lommetørkler og snacks og kos dere med
tv-bildene utover dagen:-)

Det skal iallefall jeg!

18 kommentarer:

Camilla- casual living sa...

skal nok få med meg litt jeg også, men har en del ting som må ordnes midt på dagen, så hel dagen kan jeg nok ikke bli sittende.

Ang matboksen, så kjøpte jeg den for 3år siden. Ogjeg husker desverre ikke hvem den er fra heller.. noe sier meg Lisbeth dahl, men jeg er ikke sikker.

Kos deg med bryllup i morgen:)

klem

Tone sa...

Oj jeg skal jo ha hjemmekontor imorgen - da er det jo muligheter for å få med seg litt:)
Får ha på tv'n i bakgrunn da:))

MissMette sa...

Hei :)
Jeg skal helt klart benke meg foran tv`n i morgen ღ elsker kongelige brylluper... og særlig opptatt av det britiske :) Og så elsker jeg bryllupskjoler, bare så fiiiiiine ღ Likte så godt prinsesse Victoria sin. Du får ha en strålende fredag, kos deg masse ;) Klem fra Mette

Karina sa...

Oioioi jeg gleder meg til i morgen. Har jobbet 12 timer i dag så det passer fint å ta fri noen timer i morgen for å se bryllupet.

Jeg som deg er innmari spent på kjolen! Det er bare å sprette champagnebrusen og benke seg foran tvn imorgen :)

Ha en herlig kveld!
Klem Karina

Marianne With Nor sa...

JAAAA gleder meg veldig til å se! De er så skjønne sammen:-)

Kos deg i kveld og i morgen!

Klem Marianne

Hildes Scrappeunivers sa...

Jaaaaaaa! Gleder meg masse og det blir nok snørr, tårer og mange smil ♥

Klem

Camilla sa...

Skulle gjerne sett det, men må passe jobben ;-/
Kos deg!

Vimså sa...

Ska få med meg det som er mulig - selvfølgelig er det satt opp et møte akkurat i tida dem går ned gulvet..
Men æ håpe på reprise..
Kos deg foran tv`n i morra.
Mari Johanne

Ingvild B sa...

Nei, jeg kjenner jeg er ikke så opptatt av disse to.. hehe...

Men GLEDER meg til helg! =}

Vivian sa...

Ja jeg skal nok helt sikkert kikke litt på TV i morgen. Alltid fint med bryllup:)♥
Ha en fin fredag da!
Klem Vivian

Jatte sa...

Jaaaaa - jeg gleder meg!:)
Kate er utrolig vakker og jeg gleder meg til å se kjolen hennes OG alle de andre kjolene♥

Kos deg imorgen,
Klem Jatte♥

Gry sa...

Ja, jeg gleder meg, og det gjør eldstemor på seks også!! Vi skal faktisk kose oss med kake, hihi...;)

Klem fra Gry

Anonym sa...

herlig historie : ))

susan`s side sa...

Jeg sitter benket for tv`en i morgen, har fri til og med:-)
Tenk at mannen din har truffet han da, det var kult

Prinsessemamma sa...

Heisann,
jeg er nok ingen kongefamilie-fan,
men hadde nok gått på "bryllups-festen" noen av mine venninner arrangerer, om jeg hadde vært hjemme;)God tv-titting;)
Legger meg til som følger, jeg...!

Elisabeth, innerst i veien sa...

Er selvfølgelig spent på brudekjolen. Kos deg foran tv'n. ☺

Elin sa...

Jeg skal på jobb så det blir ikke så mye tv-tid som jeg skulle ønsket. Men mellom kl 12 og 13 har jeg invitert kollegaene til å ta lunsj med meg, bare for å få anledning å få med seg det viktigste ;)

Hege sa...

Dette måtte man jo få med seg :o)
De var så søte atte ♥

Klem Hege