lørdag 9. april 2011

Sammenligning

Nå har jeg prøvd å sammenligne de 2
vakre barna mine - men jeg syns ikke
de er så veldig like egentlig.
(Men det er litt moro at de sitter i den samme vippestolen da:-)
Det kan jo hende de blir mer like etterhvert?

Skal prøve å finne noen bilder av meg selv
da jeg var liten og se om noen av dem
ligner på meg?!?!
(Noe jeg ønsker, men tviler på at de gjør, hehe:-)

Jeg og snuppa har gått lang tur med morfar idag,
vi har vært på shopping og vi har spist taco
hos svigers med svoger'n og svigerinna mi.
En kjempekos dag med andre ord!!:-)
Håper alle har hatt en super lørdag!!

14 kommentarer:

Pia sa...

Jeg synes faktisk at de var veldig like, jeg da! Flotte små babyer, begge to!

Mary-Anne sa...

Ååååh så søt de er :) Joda, de ser ikke heeelt like ut da ... :)
Ha ne flotters kveld

Vingesus og Julebrus sa...

Enig med Pia, jeg. Det er noe som gjør at de er like, men kan ikke helt sette fingeren på hva; ) Fin er begge to i alle fall.
: )

Vivian sa...

Så gøy å sammenligne:) jeg synes også de er like, og veldig veldig søte begge to.
Klem

Vimså sa...

Syns no at vi ser likhetstrekk i ansiktet, men jenta har litt mer hår..
Ha en flott aften
Mari Johanne

Anonym sa...

Søte er de iallefall ;)

Ha ei fortsatt god helg ;)

Klem♥

by BeaTell sa...

Ojaa, like ja!! Bare at snuppa har en del mer hår ;)
hihi. kjekt å se sammenligning!

klem

Hege sa...

Synes også de var veldig like...bare at vesle snuppa har en god del mere hår ;o)

Hege

Anonym sa...

Så herlige :) Synes de har veldig like neser :)

Her er det også stor forskjell, men de er allikevel like ;)

Marianne sa...

Jeg synes det er vanskelig å se på egne barn, men jeg ser veldiggodt likheter her. Munnen, nesen og øynene synes jeg er veldig like:)

Skjønne barn:)

mammaKine sa...

Hehe, så gøy med to så like bilder ;-) de er fine begge to. Og litt like syns je de ser ut :-) stor klem fra meg!

Lisas hjem og skatter sa...

jeg er ikke enig med deg :) hihi! jeg synes at de er kjempelike :) artig aa se!!! :)

ha en super dag :)

klem/lisa

Lisas hjem og skatter sa...

Hold haanden over haaret til snuppa :) saa ser de veldig like ut :) haka, munn, øyne og mer til ser ganske likt ut :O)
kanskje vanskelig aa se likheten selv tenker jeg :) jeg ser ikke at adrian er like lik pappan, som de alle andre sier :)

mona sa...

Jeg synes også at de er ganske like!! Men snuppa er nok litt mer lik sin mor :)