tirsdag 12. april 2011

Litt liten tid til blogg om dagen...

Dessverre er det mye annet som opptar meg om dagen...
Det å ha 2 barn og hus og mann tar tid:-)
Nå er det 4 stk som roter her, og 1 som må rydde opp...
(Guess who???:-)
I tillegg så blir nettene litt lange når storebror også
våkner en gang i løpet av natta - og hyler til fordi han
ser monstre og løver og andre skumle ting.
Da vil han selvsagt inn i senga til mamma og pappa og babyen.
Det blir LITT trangt kan dere si, og ikke så lett å amme uforstyrret.

Allikevel er disse de vakreste skapningene å
våkne opp til på natta:

Dagene går med til amming, bleieskift, lek med storebror,
klesvask, matlaging, rydding, henting i barnehage, soving
og mange andre daglige sysler.
Skulle så gjerne brukt mye mer tid på bloggen,
på å lese deres blogger og lese bøker, men tiden strekker altså ikke til.

Dette er ikke ment som et klageinnlegg, mer som et oppklaringsinnlegg,
fordi jeg har litt dårlig samvittighet for dårlig blogging i det siste...
Jeg storkoser meg virkelig med de 2 trollene mine (og det store
trollet, tihi) og jeg ville ikke vært noe annet sted i livet ♥

Lille snuppa "prater" masse om dagen og smiler om kapp med sola!
Jeg virkelig storkoser meg hjemme med henne, vi synger og prater
og går turer - og er på babybesøk hos andre. Har planer om babykino,
babysvømming og babysang utover våren også - ingen fare for at
vi skal kjede oss mye:-)!

Håper dere får en strålende tirsdag,
jeg skal fyke avgårde til frisøren:-)


17 kommentarer:

Trine sa...

Blogging skal helst være en overskudds-greie. Det er nok ingen som ikke skjønner at du har annet å drive med for tiden :) Også så hyggelig arbeid, da gitt! (da mener jeg ikke rot og rydding.... men babystell og kos)
Nyt tiden din med ungene og mannen. Det er så mye, mye viktigere. Blogging kan du finne tid til, når du finner tid..... Fin dag!!

Mette sa...

helt enig med Trine! Synes du far til mye allikevel, jeg! Blogging er jo en hobby, og av den typen man lett kan ga tilbake til. Veldig koselig at du allikevel innimellom finner tid a dele din hverdag med oss! Jeg har ogsa innimellom darlig samvittighet fordi jeg leser flere blogger enn jeg rekker a legge spor igjen. Men sann er det nok for ALLE! ;-)

kos deg med sma-trollene dine - DEN tiden kommer jo ikke igjen.

stoor solskinnsklem Mette

Tindrande Auge sa...

Kjenner meg litt igjen i det du skriver her ja.. ikke det at jeg har 2 barn, men hundene i huset skal jo ha sitt de også. Så bloggen blir fort litt glemt. Du skal ikke ha dårlig samvittighet i allefall KOS deg med familien din, denne tiden får du ikke igjen! ;) stor klem fra Nina

Tove `blogg verden sa...

Nyt tiden din og bruk den slik du vil! Ikke ha dårlig samvittighet for bloggen : ) Vi er her når du har tid vet du!! Kos deg med dine nydelige små!!
Klem 3 barnsmamma ; )

Supersnuppa sa...

Skjønner deg godt!
Synes du klarer deg bra jeg! Merker det blir lite fra denne kanten også... Men jeg leser andres blogger. Nå kommenteres det med en hånd pga lillesøster sover på skuldra mi. Mannen går tur med hunden, etter å ha vasket gulvet. Frøkna er på skolen.
Kos deg masse!
klem

MissMette sa...

Hei, så herlig ny header du har laget deg – og så koselige familiebilder… Skjønner godt at det blir mindre tid til blogging, full forståelse for det ღ Nyt tiden med dine skjønne små… det er en tid du ikke får igjen :) Ønsker deg en fortsatt herlig uke, kos deg masse…. Klem fra Mette

Annfrid sa...

Jeg er veldig enig i det de andre skriver. Nyt tilværelsen sammen med familien, de er viktigst nå.
Kos deg masse:-)

Klem fra Annfrid

eventyrLise sa...

Er vanskelig å få til blogging syns jeg også. Er liksom så mye annet som må prioriteres. Og når man endelig har litt tid til å sitte på pc'n så prioriterer hvertfall jeg å lese blogger.

June sa...

Skjønner akkurat hva du mener!!
Føler jeg ikke har tid til halvparten av det jeg hadde tidligere. Men familielivet er jo det viktigste, så får heller bloggingen komme når det passer!:)

klem

Pia sa...

Kjenner til det! Blogg når du har lyst og tid - det er ikke noe krav om at du skal legge igjen spor etter deg overalt, ei heller plikter du å legge ut innlegg daglig. Kos deg, hvil når du kan!

Stine sa...

Hei! Synes du er flink jeg vennen! Her står det litt stille mens vi har besøk.... Hverdagen går liksom litt ekstra fort nå! Vil jo ikke være helt asosial de få minuttene det er rolig på kvelden liksom.... Men kommer sterkere tilbake altså! Rekker en tur innom bloggene å titte da, for det kan jeg gjøre på mobilen... Litt mer tungvindt å kommentere og blogge bra på mobilen liksom! Weeee snart er det cruise da, etter det kommer det nok mæssækre bilder! Savner deg venne, gleder meg veldig til å møte vakre lille snuppa di!

KROnPRINSESSENE sa...

For en herlig heading av skjønn familie :)
KOS deg hver dag... Bloggingen venter og er der uansett den! Denne tida med dine kjære får du aldri igjen...
Klem

mona sa...

Skjønner veldig godt hva du mener!! Enda jeg bare har ett barn ;) Jeg har også funnet ut at jeg leser alt for mange blogger, så jeg tenker på å prøve å kutte ut noen (men det er jo ikke lett heller, det er jo så mange fine der ute!!).
Blogg når du har lyst og overskudd du, og ikke ha dårlig samvittighet for det!! Forresten kjempekoselig header du har fått deg!!

Unknown sa...

Så koselig det høres ut som dere har det om dagen, selv om det blir litt lite søvn til tider ♥
Og det skal du ikke ha dårlig samvittighet for, bloggen kommer etter all familiekos, det forstår vi alle;))
Men veldig hyggelig med noen tegn i ny og ned likevel;)

Flott header du har fått deg, for en fin familie ♥

Klem Line

Inger-Lise sa...

Så utrolig fin header du har laget. Nydelige bilder av de fine barna dine og hele den flott familien. Koselig!! :)
Det går litt i perioder for oss alle hvor mye tid man kan sette av til blogging, det skal tross alt være en koselig hobby og ikke noe masende must. Så kos deg med snuppa og guttene dine, og så kan du blogge når du har tid og lyst. ;)
KLEM

Livy sa...

Heisann!!
Det du beskriver her høres veldig kjent ut!! Koselig bilde av dine vakre små!!

Ønsker deg en fin onsdag! klem fra Livy

ingrid sa...

Du må bare nyte dagene med de to trollene dine du :-) Denne tia går så fort !!
Koselig å lese hvordan det går med dere innimellom da ;-)
Ha enfin onsdags kveld!