torsdag 14. april 2011

Dåpsplanlegging

Snuppa vår skal døpes i slutten av mai,
og tiden står jo ikke akkurat stille,
så nå er det virkelig på tide med
litt dåpsplanlegging! Jeg har bestilt
selve kirken, men mye mer enn det
var ikke ordnet før forrige uke.

Det gjensto invitasjoner, sted å være etter kirken,
mat, kaker, gjesteliste, ønskeliste, bordpynt og annen pynt.

Siden jeg bestilte servietter med navn og dato
til storebror, syns jeg at jeg måtte gjøre det nå
også. Ble veldig fornøyd sist, og det var liksom
en ekstra og koselig detalj på kaffebordet!
Denne gangen endte jeg opp på Bryllupsbutikken,
og det var rask og grei levering. Tror de
blir veldig fine på bordet:-)
Så var det invitasjonene.
Jeg ville de skulle være personlige, og gjerne med noen bilder av snuppa.
Derfor lagde jeg invitasjonene på bilder av henne i Picasa.
Så sendte jeg dem til fremkalling hos Japan Foto, og etter en
uke var bildene ferdige. Så gikk jeg på Panduro og kjøpte doble kort
i rosa + rosa konvolutter. Deretter limte jeg dem på kortene, og jeg
syns selv de ble veldig fine! Og ikke så altfor dyre heller:-)

Jeg har også vært flink å handle rosa lys:-)
De fleste av dem har jeg funnet på salg hos Nille,
og de rosa kroneslysene fant jeg på Rema.
Dette blir nok ikke det siste dåpsinnlegget ;-)

10 kommentarer:

Annfrid sa...

Kjempe masse fint, utrolig fine servietter.

Klem fra Annfrid

eventyrLise sa...

Du er så heldig som får ha rosa dåp :)

Misunnelig! hehe

InstatreffNorge sa...

Så nydelig med så mye rosa:) Elsker serviettene...at jeg ikke tenkte på det;) men det kommer kanskje flere sjanser;)
Kommer til å bli en kjempevakker dåp:)
Hvilken kirke skal dere ha det i?

Ha en super kommende helg:)

Klem klem

ingrid sa...

Åhhh....rosa ♥ Så fint det blir, og skikkelig flotte servietter:-)
Takker og bukker for mer dåpsinspirasjon jeg ;-)

Hildemor sa...

Superfin header:).
Dette blir et flott dekket bord:),
nydelige innvitasjoner.
Klem

Lynetmor sa...

Hei, så mye fint du har kjøpt, og de innbydelsene var jo kjempe fine :-) Likte også serviettene godt :-)

Tina sa...

Kjempe fine servietter! Gir et litt ekstra spesielt inntrykk på bordet og syns jeg.
Veldig kreativt med de invitasjonene altså, flink du er! Skal lagres i minnet til en evt nr 2 :)

Fryktelig irriterende å ikke se navnet, nesten så jeg håper du har glemt en bitteliten utvisking :) Men skjønner deg godt du som har så mange lesere, sikkert lurt!

Gleder meg til flere dåpsinnlegg og bilder at tuppa! -og småtten selvfølgelig :)

Ha en kjempefin helg.

Klemmer fra Tina, som er litt i overkant opptatt av navn :)

mona sa...

Så fine invitasjonene ble!! Og så mye annet fint du har kjøpt inn :) Gleder meg til å se bilder fra den store dagen når dere kommer så langt!
Ha en fortsatt god helg!

Linda S sa...

Kjempefine invitasjoner, og så så mange flotte og rosa lys :)

Ingvild B sa...

Du er knallflink!
K J E M P E L E K K E R T !

Og jeg er ikke noe nysgjerrig på navnet skjønner du... Joh! hehe...