søndag 15. januar 2012

For en fantastisk kveld!

Først må jeg si;
TUSEN, TUSEN TAKK!

Takk for at dere andre 39 var med å gjøre dette til en fantastisk kveld!
Jeg er både stolt og rørt over hvor mange som kom,
over gode ord og for at det ble en vellykket kveld!
Jeg sitter fremdeles & koser meg med alle
inntrykkene og gode minnene fra gårsdagen.

KLM koste seg med pyntingen av lokalet
(selvom det ble noe stress:-)
og det gikk i rosa & hvitt.
Flotte rosa goodiebager fra KNAPSTAD
gjorde at det ble kjempefint ved bordet!
Rosetten er det Mona som har laget,
og hun har lovt et lite kurs på bloggen sin
om hvordan å brette slike !


Kvelden startet på Wilmas Hus i gågaten,
hvor vi minglet, drakk boblevann og shoppet.



 (det er bare cider, altså:-)

Butikken er full av herlige bloggedamer!


Så bar det ned på De Luna for
tapas, goodiebager og maaaaaange premier!:-)


Det så ut til at alle hadde det supert
og skravla gikk i ett!:-)


Det fantastiske gavebordet vårt bugnet over av
flotte premier. Riviera Maison pute, lysfat fra Lisbeth Dahl,
Omaggio vase, 4 stk Eva Solo Showcase, kurv med div
fra Pastelleriet og lampe fra Skeidar, for å nevne noe.
Det var mange borte å siklet på gavene og lampen
fra Skeidar var vel den de fleste ønsket seg.
Jeg ønsket meg vel mest Omaggio vasen,
men den var det Ellen som stakk av med, gitt!:-)


Heldigvis var de fleste glade for gavene,
og de som ikke var det, byttet seg imellom!:-)

 Mona Christin trakk opp de heldige vinnerne,
og her er det Ann-Christin, Eva Elisabeth & Lena Marie som fikk gavene sine.


 Her ser vi Liza, Line, Therese, Anett, Johanne & Elin få sine gaver.



Oreokaka er det Laila Johanne som har bakt,
NAM, og tusen takk snuppa!! 

Mens disse herlige geleene og panacottaene er det Mia
som har bakt! De falt veldig i smak hos alle, så en
oppskrift på bloggen er det nok flere som blir glad for:-)!


Jeg rakk dessverre ikke å ta bilde av de søte cupcakes'ene
som Lena Marie bakte, men de var både gode og så fantastiske ut!
Tusen takk til deg også Lena Marie!

Låse- og slukkekomiteen koste seg til siste slutt på De Luna
og FOR en herlig gjeng. Jeg koste meg sikkelig,
og bilturen hjem var jo en historie i seg selv, eller hva damer?!:-)


Her har dere et lite utdrag av goodiebagen,
og guri, så mye fint!
Heldigvis har jeg et par ting til overs,
som jeg tenkte å gi ut til noen av dere som
ikke var med på treffet!:-)
Det kommer en skikkelig giveaway om noen uker!!




Også var det disse nydelige tulipanene da,
de fikk jeg av verdens søteste guttemamma.
Jeg har vært bergtatt av bloggen hennes fra
første stund og jeg koser meg virkelig med
blogginnleggene hennes. Tusen takk Anette,
både for de nydelige rosene, for at
jeg endelig fikk hilse på deg i går og for
den flotte vimpelen du sydde som premie!!


Da vil jeg bare ønske alle dere som var på bloggtreff igår,
velkommen igjen, for dette skal vi GARANTERT gjenta!!


Følg med, plutselig skjer det noe igjen her nede i Plankebyen!:-)

21 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Wow, for et velsmurt og gjennomført arrangement. Ser ut som dere kosa dere, ja. :-)

Camilla sa...

Veldig bra jobb!

SjarmogKaos sa...

Utrolig bra jobbet, jeg storkoste meg! Gleder meg allerede til neste gang!! Klem Cecilie

Huset på landet sa...

Dere skal ha en STOR takk for et flott arrangement!!! Jeg storkoste meg, og det var sååå hyggelig å hilse på alle sammen!

God klem fra Line

Unknown sa...

Fantastisk flott gjennomført treff!
Koste meg fra jeg kom til jeg dro:)
Herlige jenter alle sammen ♥

Dere har gjort en kjempejobb!
Håper det kommer nye muligheter:)

Kjempekoselig og endelig få hilst på dere flotte jenter ♥

Igjen - TUSEN TAKK for en meget vellykket kveld:)

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Tusen takk for en fantastisk kveld. Dere har virkelig gjort en kjempe jobb. Gleder meg allerede til neste gang.
Veldig koselig å hilse på deg. Håper jeg får anledningen til å hilse på deg igjen snart.
Ha en fin uke
klem

Karina sa...

Så fantastisk kult! Jeg blir inspirert og har lyst å gjøre noe liknende i Hammerfest. Jeg må se hvor mange bloggere som finnes her oppe først, men mulig jeg stikker innom deg igjen med maaaange spørsmål :) Antakelig på mail om jeg finner adressa di her inne.

Dere er flinke altså!! :)

Klem Karina

Vimså sa...

Høres ut som dokk har hatt en helt fantastisk kveld..
Håper neste treff kan legges til et tidspunkt som klaffer for denne frua og..:-)
Ha ei flott uke i Plankebyen!!
Klem Mari Johanne

stina sa...

Hei og takk for i går.
Det var kjempehyggelig!
Dere har vært noen ildsjeler og stått skikkelig på:)
Kosa meg med Gotteposen når jeg kom hjem,rene julaften om igjen det:):):)
Klem Ann Kristin.

Bustenellik sa...

Tusen takk for en fantastisk gårsdag :D
Og nå har jeg feka meg til å trykke følg her også :-)
Klem

(eddas) sa...

Hei og takk for sist.Rakk jo ikke å prate så mye men slik er det på bloggtreff med så mange...en rekker ikke alle.Men det blir vel flere sjanser.:)Heldig var jeg å vinne den drillen.:)Glimrende...
Det var jo så hyggelig at alle fikk vinne hver sin gave....
ha en fin ny uke
klemklem

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!!

Så gjennomført dere har gjort det.Tenker alle hadde en fin kveld:)

Nyt ny uke!!

Klem Linda:)

Thelma Louise sa...

Så hyggelig...ser dere hadde en knallkveld..))

takk for titten..gøy å se for de som ikke har mulighet til å være med..))

en fin fin dag til deg..))

Klem

Mette sa...

Dette ma ha vaert en kjempejobb! Ser jo ut som om dere bare har hatt det sa koselig. Jo, Plankebyen har nok mye a by pa :-)

anette sa...

takk for ett kjempe flott treff, dere har virkelig vært flinke :)

Ingvild B sa...

Wow! Herlighet så herlig!
Ja, der skulle vi vel alle ha vært!!
Så veldig veldig koselig ut =)
Super jobb dere jentene har gjort!

KLEM

HusmorDronninga sa...

Kjempe bra gjennomført! Så takk for en fin kveld :)
Tror jammen meg du hadde flotte nok bilder selv jeg..!
Det var nesten som å gjennoppleve kvelden med de du la ut her i alle fall :D

Håper uken blir fin!
Klem fra
Kjersti

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

Ser ut som dere har hatt det helt fantastisk.
Har sett masse bilder fra treffet, så så gøy ut og så nydelig som du er:)

Unknown sa...

Tusen takk for en super duper kveld!! ♥ Var innmari kost å få hilst på deg. :-) Dere har jammen i meg vært flinke altså!! Var jo rene jule kvelden! Også så mye fine bilder du har tatt. At du rakk det..multi tasking ;-)
Hadde vært innmari kost å fått til et lite lokalt treff altså. Må ikke bli så lenge til ;-)
Regner med dere kom dere trygt hjem i Lise`s taxi ;-)HIHI!

KLEM!!

Bekka sa...

Ser ut som et helt fantastisk bloggtreff dere har arrangert og vært med på!
Skulle ønske jeg hadde kunnet være med, men var i bryllup den dagen...
Men neste gang!
Ha en fin kveld :) Klem

Siv sa...

Hei på deg og takk for sist :)
Det var et kjempebra blogg treff altså, mitt første da ;)
Var så gøy at alle fikk vinne en premie hver !
Veldig koselig å møte deg var det ♥
Jeg har laget et innlegg om treffet nå, litt sent men...så jeg lånte et bilde av deg, ok eller ?

Ha nydelige vinterdager !