søndag 1. januar 2012

Nyttårsfeiring

Nyttårsfeiringen vår ble stille og rolig og
helt etter en sliten 2barnsmammas smak !;-)
Vi var ute og skjøt opp litt fyrverkeri i 19 tiden
og det gikk over all forventning!;-)
Storebror hylte av glede over alle smellene,
og lillesøster ble ikke redd!! Hun var mer
overrasket over smellene og satt med store
øyne og lurte på hva i all verden vi drev med?:-)



Inne hjalp storebror til med bordpynten og dekoreringen.
Vi la lillesøster, og så hadde mannen, jeg og storebror
en bedre middag. Kalkunen smakte fortreffelig og
tilbehøret var upåklagelig. Storebror hoppet pent over
grønnsakene og klasjet på med ketshup isteden:-)


Vi klippet ut noen stjerner og pyntet bordet med,
litt skjeve, men utrolig vakre var de storebror laget!

Han laget også et hjerte til mamma'n sin.
*smelt*
Vi tok et glass vin hver, bare sånn for smakens skyld.
Jeg måtte også drikke litt julebrus sammen med storebror;-)
Tulipanene arvet jeg av svgermor da de dro på fjellet,
de passet veldig godt inn på nyttårsbordet vårt!



Gutta mine fikk flaxlodd av meg til maten,
men liten vinnerlykke å spore dessverre:(


Storebror mente også at glasset hans måtte pyntes med stjerner.
For første gang fikk han stettglass til julebrusen sin, og det var stas.
Litt morsomt måtte vi også ha det med sjokoladepuddingen!:-)


Storebror fikk være oppe så lenge han klarte, men 22.45
kapitulerte han. Vi prøvde å vekke ham kl 00, men det
var ikke mulig å få liv i søtnosen:-)!
Heldigvis sov lillesøster gjennom smellene hun også!!


Det var mange nydelige raketter og formasjoner på himmelen.
Vi gikk ut på verandaen oppe for å se på,
og det var kjempeflott,
selvom mannen hadde noe abstinenser for at han
ikke var ute & skjøt raketter selv.
Dette var første gangen han ikke sendte opp
siden han var helt liten.
Godt det er mange nyttårsaftener å ta det igjen!!:-)


Jeg håper alle dere andre også hadde en flott nyttårsfeiring,
og jeg ønsker det nye året varmt velkommen.
Nytt år, nye muligheter!

17 kommentarer:

Anonym sa...

Så ut som en veldig hyggelig nyttårsfeiring :) Godt nytt år!

Tone sa...

Så virkelig ut som en herlig nyttårsfeiring:))
Noen ganger er det veldig ok å bare nyte synet av de mange lysglimt som fyller himmelen på en kveld som denne.
Vi har hatt en super feiring på Hafjell som helt klart gir mersmak!
En perfekt inngang til 2012:)
Klem

mammaKine sa...

For en koselig nyttårsfeiring :-) gleder meg til å følge deg i 2012 :-) klem fra meg!

Camilla sa...

Så flink du er til å stelle i stand, selv uten gjester til stede! Godt nytt år!

Hildes Scrappeunivers sa...

Så ut som dere hadde det herlig!

Godt nytt år til deg og dine!

Klem

Hege sa...

Synes det så veldig koselig ut med en liten familiefeiring inn i det nye året jeg :o)
Her var vi jo 21 mennesker,med stort og smått...rimelig kaos,men veldig hyggelig.

Og helt enig med det du skrev på siden min,føler at man kjenner hverandre nokså godt :o) Gleder meg også til å følge bloggen din videre...Trives på besøk hos deg :o)

Riktig godt nytt år til dere alle 4.

Nyttårsklem fra
Hege-mamma til 3

Annfrid sa...

Godt nyttår!
Det har vært koselig å følge bloggen din i 2011, så jeg gleder meg til 2012.
Det både så og hørtes ut som dere hadde hatt en fin feiring av det nye året.

Klem fra Annfrid

Junk De Lux sa...

Nææææææh! For en herlig stemningsrapport! Ser ut som om det var en vellykket kveld,ja:)
Her var ungene så gira i natt at de sov til 12(!?!!!) i dag! (ikke feil det heller;)) Men vi hadde også en vellykket feiring og er klare for et nytt år...og ikke minst bloggetreff! Gleder meg!!

Stooor klem!

Inger-Lise sa...

Hørtes ut som en topp nyttårsfeiring. Mange herlige bilder! :)
Ønsker deg og din fine familie et godt nytt år.
Stor klem

ELIN sa...

Flotte bilder fra en fin nyttårsfeiring! Deilig å ta det litt med ro iblandt også :) Her sov lillegull seg også igjennom de verste smellene he he. Ønsker dere et flott år i 2012! Klemmer fra Elin

Unknown sa...

For en koselig kveld:)
Hørtes helt perfekt ut!!
Vi var også bare oss selv her hjemme, og kosa oss og feiret det nye året langt inn i sene nattetimer:)

Fine bilder ♥

Ha en fin dag!

Klem Line

Anonym sa...

Ååå, dette så veldig koselig ut!! Takk for at du deler med oss :) Ha en fin kveld!

klem, Beate

Familiene Buer Buer og Kolnes sa...

Godt nytt år!
Så ut som både store og små hadde en flott nyttårsfeiring!
Klem Carina

Anonym sa...

Takk for koselig hilsen hos meg. Ser ut som dere koste dere masse og hadde en flott feiring :)

Klem

Mona Christin sa...

Tunga rett i munnen på småtten. Morsomt.

Flotte bilder. Er det med nytt objektiv?

Godt nytt år til dere.

Klem Mona C

Hegeslilleboble sa...

Godt nyttår til deg! Utrolig flotte bilder du har tatt, kjempefine!!

Vivian sa...

For et herlig innlegg! Og fin fin nyttårsfeiring hos dere.
Ønsker dere alt godt for 2012

KLEM