onsdag 11. januar 2012

Lokal giverglede

Givergleden er enorm før dette bloggtreffet og
vi har vært så heldige å få med oss noen lokale
bedrifter / butikker på laget. Vi er overveldet, ydmyke
og veldig glade for alt vi har fått, TUSEN TAKK!!

Først ut er:


Denne herlige interiørbutikken ligger midt i Fredrikstad sentrum
og fører merker som Tolix, Kähler, Blafre, Ferm Living,
House Doctor & Jielde. For å nevne noenCava har ikke bare butikk,
men også nettbutikk. Klikk HER for å titte inn en tur!:-)
Ine og Monica har gitt oss en superflott gave til lotteriet,
det er av merket Kähler og jeg gleder meg til å vise dere !!!
Jeg vurderte å ta den selv, for jeg ønsker meg virkelig en,
meeeen, jeg får vel lodde den ut med det andre:-)!



------------------------------------------------------------------------------------------


Presangen er en superflott interiørbutikk og ligger
i Torvbyen kjøpesenter i Fredrikstad. De har utrolig mye fint,
bl.a. Kähler, Rosendahl, Lexington, Georg Jensen,
Villeroy & Boch og Wik & Walsøe for å nevne noen.
Da vi giftet oss for 3 år siden var det her vi la ut
ønskeliste og vi fikk fantastisk mye fint!
Hva vi får herfra vet jeg ikke ennå,
så jeg gleder meg til lørdag jeg også!!:-)


 
HER kan dere se nettsiden deres!
HER kan dere finne dem på Facebook


Bilder av alt det flotte de har på Presangen !
------------------------------------------------------------------------------------------



Den lille nøttefabrikken er en del av Brynhildgruppen,
og godterifabrikken Brynhild holder til her i Fredrikstad.
Herfra har vi fått sponset en bærepose med forskjellig nøttesnacks,
som vi kan kose oss med på lørdag!! (Takk Ida!!:-)
NAM!! 

Nøtter fra Den lille nøttefabrikken selges i de fleste 
dagligvarebutikker i hele landet!:-)

 HER kan dere komme til hjemmesiden deres.

------------------------------------------------------------------------------------------


Diamantboring jobber Line,
som også skriver bloggen "Huset på landet".
Hun (og jobben hennes) er så snill å gi oss en
slik Bosch mini drill, og den MÅ jo bare være helt
perfekt for de fleste bloggedamer som vil henge
opp ditt og datt og må gjøre det meste selv!:-)
Tusen takk Line!

------------------------------------------------------------------------------------------


Den siste av de lokale bidragsyterne jeg har fått inn
(Med hjelp fra Line over her:-) er butikken Galleri Mimosa i Gamlebyen.
 De er så snille å gi bort en herlig pute fra Riviera Maison.
Galleri Mimosa er en nydelig interiørbutikk med masse fint!
De selger blant annet Lene Bjerre, Riviera Maison, Au maison og Dehn design.

Her er puten dere kan vinne!!:-)



Sjekk de herlige bildene jeg fant på FB siden deres,
man kan jo bli helt forelsket på tur i denne butikken!!
HER kan dere gå inn og se selv!


Igjen - TUSEN TAKK!!
Dette bloggtreffet blir garantert knall,
med god hjelp fra dere som har sponset oss!:-)

Vi bøyer oss i støvet
og GLEDER oss til lørdag!

Kommer du???

14 kommentarer:

by BeaTell sa...

Så heldige dere er! Superspennende da! Snille sponsorer!

Kos dere med snøen! Her har det vært en salig blanding av hagl og pissregn hele dagen. Brodder er min beste venn på holkeisen som ligger under all slapsen :) mmm

klem til deg!

Noatunfrua sa...

Wow, så mange flotte sponsorer!
Dette blir jo fantastisk gøy :D Håper vinnerlykken står meg bi ♥ Ikke at den pleier å gjøre det, men.. Lov å håpe! haha!

Klem!

Mona Christin sa...

Oj, du har fått med deg flere enn jeg husket. Bra jobba.

Nå merker jeg sommerfuglene virkelig. Vi sees i morgen.

Smil, mc

Unknown sa...

OM jeg kommer!!
Haha, selvfølgelig:)
WOW, dere har vært SÅ flinke!!

GLEDER meg (og gruer meg litt)

Unknown sa...

OM jeg gjør! :-D Kan jo ikke gå glipp av det her :-D Og jeg krysser fingrene for vinnerlykken. ;-) Men trenger ikke å vinne noe fra Nøttefabrikken...jobben min. Smaker på nøtter hveeeer dag ;-)Hihi!
Dere har vært så flinke altså!! :-D

Klem!

Siv sa...

Så mye fint dere kommer med....

Gleder meg enda mer nå altså ;)
Føler litt på den at jeg kanskje kan ende opp med noe av disse "herlighetene" når det er så mye, hi hi..

Jeg kommer !

Frk .Fischer sa...

Dette blir jo bare bedere og bedere...åå som jeg vinner lykken er med !! Gleder meg !!

Line

Tone sa...

Å så spennende:)
Dessverre har jeg ikke mulighet denne gangen, men håper på et treff ved en senere anledning;))
Kos dere masse på treffet!
PRemier og sponsorer er det iallefall ingenting å si noe på!
KLem

KAySO sa...

Hadde jeg vært i nærheten så hadde jeg helt klart kommet! Herlige premier og den puten fra Riviera Maison, aaaah - nydelig! Jeg er helt Riviera Maisonfrelst<3

Mette sa...

Skulle virkelig onske jeg kunne vaert med, men kanskje en annen gang. Skal i alle fall stikke innom disse flotte butikkene neste gang jeg er 'hjemme'!

Huset på landet sa...

Selvfølgelig kommer jeg! :-)) Tenker nesten ikke på annet om dagen...

Vi sees!
Klem fra Line

Anonym sa...

Ååå, hadde jeg enda visst om dette før!! Håper dere får det kjempekoselig!

Beate♥

Ann-Kristin sa...

Oj oj oj !!!

Jeg kommer !
Gleder meg til å møte dere alle sammen ;-)

Ann-Kristin

Guttemamma sa...

Jeg gleder meg STORT!!
Klem♥