fredag 27. januar 2012

Klar - ferdig - GÅ :-)


Lille snuppa vår har lært seg å gå!:-)
Hun ligger jo bare milevis foran broren på samme alder...

De første skrittene tok hun på nyttårsaften (10 måneder),
og etter det har hun bare gått mer og mer!:-)
Er så gøy når jeg står inne på kjøkkenet og hun plutselig
kommer ruslende rundt hjørnet med et stort smil!!:-)


Egentlig er det greiest å holde i noe, da er det lettest å holde balansen:-)


Det går litt over stokk og stein og hun er jo bare
verdens nydeligste når hun titter etter broren rundt hjørnet:-)
(Og ja, broren sitter lettere henslengt og ser på tv. Sånn er det å være syk & ha feber:-)


 
God fredagskveld til dere alle!!

23 kommentarer:

Therese sa...

Det er herlig når de små tasser rundt på ustø bein!! Nydelig
ha en flott helg!
Klem

Anonym sa...

Så herlig <3 Så fort tiden har gått, synes ikke det er lenge siden du fødte :)

ELIN sa...

Sååååå flink hun er da! De første skrittene er så herlig, og de er så fornøyde og stolte. God bedring til storebror med feber. Håper dere får en fin og frisk helg. Klemmer fra Elin

mona sa...

Hihi, så herlig!! Og så flink hun er :) Jeg husker at jeg syntes det var stort da Daniel tok sine første skritt.
God helg til dere!

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Så herlig...Elsker både stabbende små barn og barn i slike heldrakter.

Ønsker deg en knall fin helg
klem

Kristin Kreativius sa...

Se på hu da! Så flink! :)

god helg!

Precious Home sa...

Så herlig! Også bare 10 mnd:)
Nydelig liten jente du har!

Klem

top of the moon sa...

Å herlighet så nydelig hun er! Travelt med en vandrende liten jente,men superfasinerende også

Sweet Chili . sa...

Så utrolig søt jente du har! Og så tidlig hun er ute med å gå! :) Det er et stort øyeblikk når barna begynner tusle rundt på egne ben. Husker jenta mi sine første skritt som det skulle vær ei går:)

Ha en fin kveld og riktig god helg!

Klem

Bettum Villa sa...

Hihi, morsomt å se hun tasse bortover for så å bli helt oppslukt av tven.
Takk for kommentaren inne hos meg. om jeg blir litt shopping syk? Jepp, ganske. Var masse stilig.
Men dessverre ingen ting til min nettbutikk dessverre. Så der må jeg lete videre etter de rette leverandørene.
God helg.
Klem Madelén

Stine sa...

Fantastisk!!! Så utrolig morsomt når de begynner å gå! Er så søte der de stabber avgårde!

Elisabeth, innerst i veien sa...

Så søt! Veldig gøy når de begynner å stabbe rundt. Og for et pågangsmot, tenk hvor mange ganger de ramler og reiser seg igjen. Uten å miste motet.

Noatunfrua sa...

Herlighet for ei nydelig tulle!! De er bare så herlige når de lærer seg å gå... Så flink hun er, da!! Lærer mye av storebror tenker jeg? :)

Ha en fantastisk fin helg, snuppa!
Tusen takk for alle koselige hilsener inne hos meg ♥ Det setter jeg stor pris på!
Klem!

Fru Andersen sa...

Å så herlig, her ligger lille tykke og gode lillebror på syv måneder klistret til gulvet...tror ikke han kommer til å lette på seg med det første, hihi;-)

Nydelig bryllup dere hadde, og så flotte dere var!

God helg til deg og dine!

Hege sa...

Så flink hun er...tenker hun synes det er super stas og tusle rundt,hihi.
Men synes jammen ikke det er lenge siden hun ble født!

Klem Hege-Mamma til 3

1 Prins og 2 Prinsesser sa...

ÅÅÅÅ så nydelig:)
Så flink hun er, det er ikke mange som kan gå når de er 10 mnd.

Klem

Anonym sa...

Gratulerer med gående bebis :D

Camilla- casual living sa...

Oi, tenk det da. Jeg tenker liksom at hun er nyfødt enda jeg.. men hun blir jo snart 1år.
Det er så gøy når det begynner å gå:)

ha en fin kveld.
klem

Fabelaktig sa...

Åh så herlig! Nydeligste jo!

Ønsker deg en fabelaktig helg!Her er mannen ute med gutta, så jeg og Nala skal bare kose oss hjemme med hvitvin og jentefilm!.
klem

Pia sa...

Herlig! Når de begynner å gå blir det full fart!

Annfrid sa...

Så gøy, de er så nydelige når de stabber rundt på litt stive bein, men allikevel fulle av lyst til å komme seg framover. Min gutt hadde det også travelt med å begynne å gå:-) , men det er jo bare stas. Plutselig blir de veldig mobile og kommer seg rundt over alt.

Ønsker deg og familien en fin søndag

Klem Annfrid

Bente sa...

Så herlig hun er! De er så søte når de akkurat har lært seg å gå, og stabber så forsiktig avgårde. Sukk :)
Klem Bente.

Mette sa...

Herremin! GAR hun allerede...???? Hun var jo 'nettopp' fodt! Veldig skjonn, da :-)