onsdag 18. januar 2012

Ny inspirasjon fra Kremmerhuset


Det har kommet en hel drøss med nyheter hos Kremmerhuset,
og nå kunne jeg vel ha brukt opp en hel månedslønn i denne butikken...
(Eller nesten da:-)
Heldigvis fikk jeg et gavekort til jul, og det skal nok få ben å gå på:-)!


Elsker disse lysglassene, og tenk så heldig jeg var på lørdag,
da Lin & Line gav meg et slik i vertinnegave!!:-)
MÅ bare ha noen flere av disse altså!!


Og putene da.
Fantastiske!
De kommer til å gi liv i den ellers litt kjedelige svarte sofaen!

Kremmerhuset, here I come!!:-)

PS: Sjekk DETTE da, Kremmerhuset valgte å legge
min blogg i blogglista si - KJEMPESTAS !!:-)
Tusen takk Kremmerhuset!:-)

7 kommentarer:

ingrid sa...

Så masse fint! Ja kunne lett brukt en drøss med penger her ;-) Ha en fin onsdag Pia :-)

Englefryd sa...

Hei hei

Og takk for koselig kommentar :-)
Stas å bli tante igjen ja.

Så moro da at vi skal til Dubai samtidig. Vi reiser 16 februar vi. Har ikke booket overnatting for de tre første nettene enda. men fra den 20 skal vi bo på atalantis. Så da er vi vel ikke så langt fra hverandre tror jeg.
Har du vært i Dubai tidligere?

1 Prins og 2 Prinsesser sa...

Så mye fint :) Jeg tør ikke å gå inn i den butikken, alt for mye fint og alt for lite penger nå. ;)

Klem

Lykkefryd sa...

Masse fint! Likte spesielt putene godt :)

Ha en fin dag!

klem

Vigdis sa...

Fine ting. Har så lyst på en ekornpute :)

Annfrid sa...

Lykke til på Kremmerhuset, ser ut som du får et prioriteringsproblem for her var det mye fint:-)

Det både så og hørtes ut som dere hadde hatt en supert blogg treff.


Klem fra Annfrid

Anonym sa...

Lekkert! Elsker Kremmerhuset, og DU er heldig som bor i Fredrikstad, der ligger jo butikken Villa Paprika!Der er det mye lekkert, jeg hadde vært mye blakk hadde jeg bodd i nærheten gitt..Hehe!