lørdag 12. mars 2011

Nye innkjøp

I går og i dag har jeg vært på handletur - endelig var det lønningsdag:-)!

Jeg byttet noe på en av favorittbutikkene mine - NAME IT - og
kjøpte noe annet. Var det ikke nydelig?:-)! Også fant jeg noen
søte påskeharer på Kremmerhuset som jeg ikke klarte å gå
forbi, og til slutt en liten tur innom Åhlens, hvor jeg kjøpte eggeglass
med prikker og rosa og hvitprikkete muffinsformer.
På Rema kjøpte jeg de søte rosa lysene og både de og muffinsformene
er tenkt til dåpen. Godt å være ute i god tid!
På tur innom Maxbo idag fant jeg denne baderomsserien
på tilbud, og jeg fikk søplebøtte, 2 tannglass og såpedispenser
til den nette sum av 129,-. DA kan man ikke klage;-)
Vi skal nemlig bytte ut innredningen på badet oppe når
vi pusser opp i vår og sommer, og jeg hadde sett for meg
litt knæsje farger som pynter opp litt. Turkise håndklær og
disse tingene tror jeg gjør susen! GLEDER meg til å
sette igang - det er så moro med litt fornying!

 
Mannen var på handletur på Elkjøp heromdagen og kom hjem med nytt kamera.
Vi har hatt Ixus kameraer helt siden vi ble sammen - har byttet de ut ca hvert
andre år, men nå begynte vi å bli lei av at det ikke ble noen bra bilder av dem.
(De var mye bedre før!!) Så da mannen fant dette kameraet på tilbud, så slo han til
og det virker som det er et veldig bra kamera. Krysser fingrene!
Det er litt større enn Ixus'ene, men det blir forhåpentligvis mye bedre bilder!

Ha en herlig lørdag videre!

16 kommentarer:

Mona Christin sa...

Hei.

Så mye fint du har funnet. Moro med lønningsdager.

Har selv vært på en liten runde i dag og det blir jo alltid noe.

Grattis med nytt kamera. Det ser fint ut. Vi har et Casio Exilim som vi har vært veldig fornøyd med. Det brukes på tur, for jeg orker ikke ha med det store da.

Ha en fin helg.

KLEM Mona C

mammaKine sa...

Så mye fint! Gøy å shoppe litt. Ha en fin lørsdagskveld. Klem fra Kine :-)

Hege sa...

Så herlig med en shoppingtur da,og så masse fint. Tror jammen jeg må innom Åhlens en tur jeg også.
Ha en super helg :o)

Klem Hege

No.15 sa...

Så mye fint. Artig med litt nytt :)

Ha en flott helg.

klem

Birthes Verden sa...

Så mye flott du har kjøpt deg.
Kjekt med handleturer.

InstatreffNorge sa...

Hei hei:)

Så mye fint du har shoppet:) Jeg var også tidlig ute med dåpen, det er jo såå moro å planlegge:) De personlige Love heartsene er veldig søte altså:)
Moro at de skal døpes samme helg og da:O) Så utrolig vakker hun er, masse hår og greier:):) Blir helt babysyk jeg;)
Krysser fingrene for varmere vær og bare gater til uka:) Kanskje vi sees på trilletur;)

Kose dere med søndag:)

Klem Lise

Karina sa...

Herlig med lønningsdag, så man kan gå litt amok i butikkene igjen ;) Jeg må innrømme at jeg gjorde det selv. hehe!

Elsker alle de prikkete tingene :)

Ha en finfin søndag!
Klem Karina

ingrid sa...

Åååå...de påskeharene må jeg bare skaffe meg!! Herlige!!

i mitt lille rekkehus sa...

Mye fint du har kjøpt deg! Herlige de var de kaninene, kanskje jeg må innom å snuse litt på de;)

mona sa...

Så mye fint du har kjøpt!! Digget spesielt de eggeglassene..

Vivian sa...

Mye fint du har handla:) OG for et fint bilde av du og prinsessa litt lengre nede her♥

Klem

Ingvild B sa...

Du er en super shopper! Flink jente!!
Kos deg med innkjøp og planlegging til dåp!
Planlegginga er jo halve moroa ♥

Klem

ELIN sa...

Så moro med shopping, og så mye flott du har funnet. Søte ting og stilinge ting. Begynner å glede meg til påske jeg nå, nå som jeg så de fine påskeharene :) Ønsker deg og dine en ny fin uke. Klemmer fra Elin

Annfrid sa...

Så masse flott du hadde fått med deg. Name it er også en av mine favoritt butikker. Det er nesten den eneste plassen jeg finner fine gutte bukser.

Klem Annfrid

Supersnuppa sa...

Alltid deilig med noe nytt!
Supersøte kaniner og fine eggeglass!

Hildes Scrappeunivers sa...

Jeg har Lumix-kameraet og elsker det ♥ Håper du blir like fornøyd.

Klem fra Hilde