torsdag 30. april 2009

Strålende vær & spøkelser

For et vær!!!!!!
Strålende sol fra skyfri himmel og over 20 grader. Nå kjenner jeg at jeg gleder meg til sommer og sol og varme og ferie osv osv!
Lillegutt og jeg har vært ute i mange timer idag og morfar har vært her. Vi gikk tur ned på Shell og kjøpte is og valget falt på den nye isen ISTID fra Diplom Is. Lillegutt nektet plent å slippe isen (som han egentlig skulle dele med mamma), så det ble fint lite på meg. Men av det lille jeg fikk smake, så kjente jeg et hint av den gamle pære-isen til Diplom Is, som gikk ut for noen år siden. Den smakte alldeles fortreffelig og jeg regner med jeg har med meg poden på det. Blir nok en HIT for oss i sommer. De hadde fått andre nye iser også, merker at jeg gleder meg til å smake på dem. Men ikke ennå. Noen gleder må man vente på til det blir ordentlig sommer'n:-)
Etterpå er det yndlingsserien min "Ghost Whisperer". Syns at den er litt VEL trist om dagen, etter at Jim døde. Det som er litt snålt er at sjelen hans har gått over til en annen kropp og når Melinda ser på han nye fyren, så er det Jim hun ser og ikke ansiktet til han nye... Hørtes kanskje komplisert ut, men dere MÅ bare se den altså. Helt genial serie:-) (syns nå jeg)
Ha en FLOTT langhelg alle sammen! Imorra er det meldt ennå bedre vær, så da drar vi på hytta og sover der imorra! Boble under stjernene imorra kveld - gleder meg;)






Bildene av isene har jeg lånt av www.diplom-is.com

1 kommentar:

Anonym sa...

Is er godt i sola :) Vi smakte på en ny saftis i dag, som også smakte pære. Med en godterislange inni isen, hehe. God langhelg ;) Lillesøs