tirsdag 14. april 2009

Tirsdag


Jeg kom meg gjennom første arbeidsdag etter ferien, og jeg var ganske sliten da jeg kom innenfor døra, etter å ha henta småtten, handlet og prøvd å få ham inn i huset... Han elsker jo å være ute, så når jeg tar ham ut av bilen er det nesten umulig å få ham inn... Jeg lokker med både saft og boller og mat, men ingenting hjelper. Det endte med at jeg måtte løfte ham inn til HØYlytte protester... Men med litt mat så var alt greit igjen allikevel:-)

Heldigvis kom det et nytt Kamille i posten idag, JIPPI, og denne gangen var det 3 blader i plasten, joho !! Det vanlige Kamille, et interiørblad og et mor&barn blad. Snakk om kinderegg! I tillegg er det jo fruene idag, så nå skal jeg opp på senga å lese litt Kamille før jeg setter kursen mot Wisteria Lane. *gleder seg*

Nå er det bare 2 arbeidsdager før det er helg, jeg merker at jeg kan bli vant til å jobbe 80%...

Ingen kommentarer: