onsdag 18. januar 2012

Smiiiil


På Øyeblikk.net denne uka har de fotokonkurranse og temaet er
"SMIIIIL".

Et lite dilemma, for her var det MANGE bilder jeg kunne tatt med.
Barna mine er som regel det jeg fotograferer mest, og smil får
jeg ofte fra de begge to.
Heldigvis!:-)

Det var to bilder jeg sto mellom, men jeg valgte dette av lille snuppa mi.


Mest fordi hun smiler med hele seg,
til og med hendene er med i smilet.
Når hun smiler kan hun smelte isfjell,
utstrålingen hennes er enorm og det smilet
håper jeg hun fortsetter å ha i fremtiden.
Man kommer langt med et smil!

Gå inn HER og se andre bidrag, da vel!?:-)
Nyt de vakre smilene!


God onsdagskveld og heia håndballgutta!!!

14 kommentarer:

Ann-Kristin sa...

Så nyyyyydelig!!

Camilla sa...

Et nydelig, hjertelig smil!

Pia sa...

Herlig! Nydelig smilejente!

verdens heldigste mamma sa...

Neimen halladussen , ja det hadde du rett i , at hun kunne smelte isfjell! :)) De er fryktelig sjarmerende de små . spesielt når de smiler ;)

VAkker lita , akkuart som mamman :)

Lynetmor sa...

Så fint bilde :-)

ELIN sa...

*Smelt* Like vakkert smil som sin mor :) Det er sant at man kommer langt med et smil. Lykke til du også! Klemmer fra Elin

Unknown sa...

Det var herlig ♥
Som du sier, hele henne smiler jo:)
Helt nydelig:)
Lykke til!!

Fotograf Britt sa...

For et herlig smil..

Lykke til...


Britt Kristin

Therese sa...

Så nydelig!!
Hele henne smiler...fantastisk bilde!
Klem

Kristin Kreativius sa...

Nydelige! Hun har et herlig smil den jenta! :) Så mange fine bilder fra bloggetreffet!

Ha en fin dag!

Myke minutter sa...

Helt bedårende! :) Enig med deg, man kommer langt med et smil her i verden! Jeg har heldigvis også vært så heldig å få blide og livsglade barn (stort sett da:)) - håper de fortsetter slik. Dubai høres forresten veldig spennende ut :) Ha en super torsdag! Klemmer

June sa...

Å så go!!:)

Mette sa...

Skjonn og god! Fryder seg gjor hun. Ha en fin fin torsdag - snart helg!
klem Mette

mona sa...

Fantastisk smil på frøkna!! Lykke til til deg også! Jeg kom forresten på tredjeplass med det bildet sist, og fikk premie for det :)