fredag 13. januar 2012

I morgen braker det løs!!!

Endelig er det fredag kveld og kvelden før kvelden.
I morgen er det klart for storslått bloggtreff i
Fredrikstad med over 40 herlige bloggedamer!!

Her kommer en kollasje av sponsorene våre,
håper virkelig ikke at jeg har glemt noen.

Guri for et gaveras det vil bli! :-)



Vi GLEDER oss utrolig mye, og tenk på denne tiden imorra
skåler vi og skravler og koser oss glugg ihjel!!:-)



Sees imorra damer!!:-)

God helg til dere alle sammen,
om dere skal på bloggtreff eller ikke!

25 kommentarer:

Vivian sa...

Misunnelig:)
Kos dere masse!!!
Klem Vivian

Randi sa...

Skulle gjerne ha vært der sammen med dere!! Ønsker dere en strålende kveld, det er jeg sikker på at det blir:)
Klemmer

Mona Christin sa...

Hælle dussen, Kjersti. Den var jo bare helt rå. Wow, har vi skaffet såååå mange??

Gleder meg sykt.

Klem Mona C

Noatunfrua sa...

Litt av en collage! Dere har vært superflinke :)
GLEDER meg!
Ses i morgen ♥
Klem

Vimså sa...

Wow - her var det litt av hvert..
Håpe itj det er siste gangen det blir slike treff i Østfold.. Blir østfolding sjøl i løpet av våren..
Kos dokk masse i morra.
Klem Mari Johanne

PS! Det har forresten komme litt mer snø idag..

Camilla sa...

Bra jobba, ha det hyggelig!

Therese sa...

Blir sikkert kjempe kjekt!
Må kose deg da! Det skal ihvertfall jeg:-)

Klem Therese

♥ Netta ♥ sa...

Wow, så fantastisk! Jeg gleder meg MASSE!
Sees i morgen!

Klem
Netta

Lena Marie, LillMi sa...

Wow, så utrolig flinke dere har vært!!:D
Jeg gleder meg supermye til treff i morgen, det må jo bare bli en fabelaktig kveld, hva??;)

Klem

Livy sa...

Kos dere MASSE i morgen!
Klem fra Livy

Annfrid sa...

Kos dere masse i morgen, det blir nok kjempe gøy.
Å så utrolig mange fine sponsorer, med fantastiske gaver.

Klem ra Annfrid

Rosehagen sa...

Kos dere masse;)
Litt misunnelig på dere!!
Så jeg skal bruke dagen på ski!!
og få en sprek kropp;))

Klem fra Ann-M.

Hege sa...

Heldiggriser.
Kos dere super masse...gleder meg til rapport fra treffet :o)

Klem Hege-mamma til 3

Unknown sa...

Woooo, gleder meg:)
Her var det mange favoritter ja!!
Kjempeflinke har dere vært:)

Vi sees i morgen ♥

Hegeslilleboble sa...

Kos dere, regner med at dere får det kjempekjekt!

mammaKine sa...

Så gøy!! Kos dere masse :-)

June sa...

Høres kjempgøy ut!!! Kos dere masse!:)

klem

Anonym sa...

Jeg lurer på om det kan kjøpes vin der, må jo passe på og ta seg et par glass når man først er ute
Susan

mona sa...

Så spennende!! Jeg skulle gjerne ha vært med, men det får heller bli neste gang ;) Masse lykke til, og kose dere glugg!

Anonym sa...

Tusen takk for en superflott kveld!! Dere har jammen gjort en overlegent god jobb!! Tusen takk for at jeg fikk være med på dette! Jeg kommer gjerne igjen!! :-)

Ann-Cathrin sa...

Hei! Håper dere hadde en topp kveld! Ser sånn ut fra bilder og innlegg på diverse blogger:) Flinke dere!

Liza sa...

Takk for i går og tusen takk for flott treff, jentene mine kastet seg over goodie bag og premier.
Hyggelig å møte personen bak bloggen
Ha en fortsatt fin søndag
Klem
Liza

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Tusen takk for i går... Fantastisk kveld. Veldig koselig å møte deg. Håper anledningen byr seg igjen.
Ha en fin søndag
klem

ANETTESHUS.COM sa...

Tusen takk for en super-koselig og vellykket kveld!! Fliiiinke jentene;)

STOR KLEM
ANETTE

Guttemamma sa...

Tusen takk for en toppers kveld, Kjersti!! Dere hadde virkelig gjort en flott jobb!
Klem♥