tirsdag 10. januar 2012

Endelig kom den...

Den etterlengtede snøen.
I går ettermiddag og kveld lavet det ned,
og da var det bare å hive på seg varme klær
og hoppe ut i snøen.
 Storebror er superfornøyd med å bli dratt
på akebrett!!:-) Beinet med gipsen er godt
polstret inn med ullsokker og luer (!) for
at han ikke skal fryse. Han storkoste seg
og lo og skrattet hele tiden mens vi var ute!


Lillemor satt jeg i vogna, sånn at jeg kunne ha
henne mot meg. Hun syns ikke det er SÅ stas
å få snø i ansiktet som storebror;-)!


Storebror hjalp også pappa å måke,
dvs han satt OPPÅ snøskuffa ;-) 





Det snødde skikkelig store filler og det snødde lenge!
Herlig!


Elsker vinterbilder, men det går rykter om at det
er meldt varmegrader utover dagen idag... 


Storebror skal ha på gips i ca 2 uker til, så vi håper
at snøen ligger litt, da kan vi ha ham med ut og leke litt!
God tirsdag til dere alle!!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe, morsomt. Begge har innlegg om snøen, men med stikk motsatt opplevelse av den :P

tonje boganes sa...

Å, hvor gøy! Håper snøen ligger lenge! Håper det går bra med Storebrors fot! Høres ikke godt ut med gips, stakkar!

Ønsker deg en fin dag
Klem Tonje

Inger-Lise sa...

Her kom det også massevis med snø i går, håper den blir liggenede leeeenge! :)
Det var sikkert gøy for han å bli dratt avgårde på akebrett. Selvom han sitter stille med foten der også, så blir det likevel full fart. Kjekt! :)

BergenButler.no sa...

Herlig med masse snø - håper dere får beholde den lenge:) Godt nytt år.

Klem fra
Kjersti

Kristin Kreativius sa...

Så herlig at dere har fått snø:) Her smelter/regner den bort i skrivende stund, etter flere uker med hvitt i hvitt!

Åh, som jeg føler med storebror nå! Jeg har ikke gipset, men et operert kne, og er sikkert like lite mobil som han... det er kjedelig! Godt at han er liten nok til å bli dratt rundt på akebrett og i snøskuffer:D Hadde ikke sett like sjarmerende ut meg meg oppi ei sånn skuff :D

Ønsker dere ei flott bloggetreff til helgen! Skulle ønske jeg kunne vært der:) Dere hadde storfint besøk i dag som jeg forstod? Har sett bilder av Trinny and Susannah i Wilmas hus:) Herlig!

fin kveld til deg! klemmer:)

Vimså sa...

Heisann.
Regner helt sikkert med at det stor stas å endelig få litt snø. Det gjør at omverden lyser opp. og så slepp dokk kanskje den isen.. Fikk jo nesten litt vårfølelse i Sarpsborg i helga..(før snøen kom lørdag)
Fint å hør at gipsen snart er på vei av..
Ha en fin onsdag.
Klem Mari Johanne

Prinsesse Vilikke sa...

Så herlige! Snø er morsomt!

Klem Karen

Mette sa...

Han er jammen barsk som holder pa a base i snoen selv med brukket ben! Haper han far av gipsen som planlagt og kan snart leke ordentlig i snoen. Her er det massevis av varmegrader. Intet hap om sno denne vinteren, tror jeg...:-)

Fabelaktig sa...

Så herlige bilder!

klem

Trine sa...

Jeg er så sjeleglad for denne snøen!!!! :)