fredag 13. januar 2012

Himmelsk rosafarge

De vakreste himmelfargene finner jeg om vinteren.
Selvom vi ikke har havsutsikt fra huset vårt,
så har vi en fantastisk himmelutsikt,
og det er mer enn bra nok for meg!:-)

Elsker at himmelen forandrer seg så mye,
at fargene forandrer seg fra minutt til minutt
og helt tar pusten fra meg....

Disse er tatt forrige uke, fra vinduet i 2. etasje.


Er dere like glade i de himmelske fargene og formasjonene??


Om dere er det, så avlegg et besøk HIT!
Hos Petunia er det alltid så mange, vakre himmelbilder,
iallefall hver torsdagskveld/fredags formiddag.
Jeg koser meg virkelig når jeg titter inn hos alle dere som
er med i himmelskutfordringen hver uke!:-)
Tusen takk for at dere deler de flotte bildene deres!

God fredag til dere alle, nå er det bare litt over en dag til bloggtreff!!!
GLEDER MEG!!

12 kommentarer:

Mandy Lou sa...

Nydelige himmelbilder! Nesten litt dramatisk.

Anonym sa...

Kjempefine bilder! Ønsker deg en kjempefin fredag, og en riktig god og fin helg!:)

Veronica sa...

Hei,
Takk for lykkeønskninger:-)

Ja, det er en del å planlegge, men ikke så stort treff som hos dere. Har du noen tips tar vi i mot med glede:-)
Ha en fin helg!
klem

Rejen sa...

Smukke farver, fine billeder...God weekend..

Inge sa...

Hvor er det smukt og himmelsk.
Hav en god weekend.

Anonym sa...

Utrolig flotte bilder :)

SoF sa...

Det finns ju bara ett ord för detta: Himmelskt!!!

Tack/Trevlig helg!

HansHB sa...

Herlig bildeserie, - nydelige farger!
Ha en flott fredda'!

Laila -Karin sa...

Vakre himmelbilder.
Ha en fin helg

Annemor sa...

Rosavakkert.
God helg.

HusmorDronninga sa...

Nyydelige bilder!
Jeg er også totalt fasinert av nydelige solned(opp)ganger, og skyformasjoner.. :)

Sees i morgen!
Klem fra
Kjersti

Fabelaktig sa...

Nydelig bidrag :)

Ønsker deg en fabelaktig helg!
fredag 13. i dag og jeg har ikke vært ute av huset en gang. Feberfri, men tett som få og skulle ønske jeg hørte i stereo, men formen er stigende og jeg har trua *Smiler*
klemklem