søndag 6. juni 2010

Det fantastiske 30 årslaget mitt

Da var 30 årslaget overstått
- og det ble en fantastisk kveld!!!
Jeg hadde mange gode venninner på besøk,
og selvom ikke været var helt med oss, så koste vi
oss inne med strawberry daquiari, reker, oreokake og rosévin ;-)
Jeg hadde laget quiz om meg selv
og hang oppgavene ute rundt hytta,
snuppene mine gikk natursti for å svare på spørsmålene!
Kjempemoro ;-)
(Bursdagsbarnet filmet alle på vei inn, med intervjuer og koselige hilsner:)
Bestevenninna mi & meg
(vi har kjent hverandre siden vi var 6 & 7 år!)

Her var alle de flotte gavene jeg fikk!
Jeg fikk ei stor og herlig rosa veske av bestevenninna mi,
jeg fikk BRUKA boller, gavekort, Eva Solo potte og vaskeslipperser!
Ei av venninnene mine jobber i Kari Traa og hadde med flotte plagg derfra,
mens en annen hadde sydd rosa kjole til meg med hjerter på
Vakre venninnene mine!
TUSEN TAKK FOR ALLE DE FINE GAVENE, JENTER
- OG TUSEN TAKK FOR AT DERE GJORDE DAGEN UFORGLEMMELIG!
"Venner er den familien man velger selv"

Håper alle har hatt en like koselig helg som meg!
God ny uke til dere alle!!!
Jeg har både bryllupsdag og ordentlig bursdag å se fram til kommende uke:-)
(også fortsetter jeg jo å streike da)

21 kommentarer:

June sa...

Gratulerer så mye med 30årsdagen på etterskudd!!! :)
Ser ut som du hadde en helt super dag!:)
Og så mye fint du fikk!
Godt at du koste deg! Og så håper jeg du får en flott første uke som 30åring!:)
Klem

Elisabeth, innerst i veien sa...

Herlig fest (selv om dere ser en smule for dannet ut i sofaen)og så mange flotte gaver, da. Hurra, du må ha vært snill pike.

marie sa...

Dette må ha vært helt fantastisk! Nydelig pyntet, nydelige damer, flotte gaver og en fristende oreokake.....Jeg gledet meg til dette innlegget, og det skuffet ikke! Veldig, veldig bra:)
Vel overstått! Klem

Trine sa...

Fin fest. Masse fine jenter. Fine gaver. Ser veldig koselig ut :)

Fra huset i svingen sa...

Har endelig litt tid til å ta en liten bloggerunde, så derfor vil jeg takke for hyggelig kommentar i bloggen min ;-)
Supert at du vil være med på min give away og ikke minst følge meg videre! Det setter jeg STOR pris på!!!

Gratulerer så mye med vel overstått 30 årsdag, så ut som dere virkelig koste dere :-D

Klem Karianne

Lynetmor sa...

Hei, så flott fest og fine gaver :-) Og så mye fint rosa å se :-) Ha en fin mandag :-)

Vivian sa...

Så flott selskap! Gøy å se bilder.
Fint pyntet og så mange fine gaver du har fått:)
Så flott at du koste deg. Ha ei fin ny uke!
Klem Vivian

Ena sa...

SÅ herlige bilder fra 30 årsdagen din! Ser ut som dere koste dere masse :)
Tusen takk for kommentar på bloggen min:)
"God streik" i morgen også :D

Klem Ena

Anonym sa...

Så koselig feiring, kreativt :)
Blir det enda mere presanger til uken? Heldig du! :D

Håper du får en fin uke fremover med både feiring av bryllupsdag og bursdag.

Klem Kathleen

Tina sa...

Åh, det så ut som et supert og minneverdig 30-års lag!
Hipp hipp hurra for det vakre og evigunge bursdagsbarnet!

Nydelig borddekking!

Mona Christin sa...

Hei.

Så ut til at dere hadde en kjempekveld. Du fikk mye fint. Den veska kan jeg ønske meg selv. Lekker.

Ha en begivenhetsrik uke. Godt å ha noe å syssle med tross streik. Skulle ønske det var meg.

Stor klem fra Mona C

FruLisa sa...

Perfekt feiring:-)

Ønsker deg ei fin juniuke. Klem fra Lisa

Myntebo sa...

Gratulerer med overstått dag! Ser ut som en fantastisk feriring! Håper du får en fin streike-mandag og at dere snart kommer i mål!

Lykkefryd sa...

Gratulerer med 30-års dagen!
Ser ut som du hadde en fantastisk kveld med venninnene dine.
Takk for koselige kommentarer inne hos meg :)

Klem

Malin - mine gleder - sa...

Gratulerer så mye med 30 års dag :D Ser ut som dere har hatt det kjempe artig :D Fine gaver, morsomme aktiviter og gøyalt tema :D

Marianne sa...

Gratulerer masse med overstått!
Så ut som en perfekt feiring -og alle de fine gavene du fikk da! (du liker ikke rosa, vel;)

Klem

Ann-Cathrin sa...

Hei og gratulerer så masse med store 30!!!! Så flott du hadde stelt i stand. Snakk om gjennomført feiring da! Det så utrolig koselig og morsomt ut. Herlig med venninner:) masse fine gaver fikk du og ser jeg! Ha en fin uke!

Stine-Iren sa...

Såg ut som ein kjempe fin feiring:)stilig med rosa party:)
Du var kjempe fin i den rosa kjolen,prøvde den sjøl på Gina,men satt mykje bedre på deg:))
Kjempe fine gaver!!

Klem

Barbros lille verden sa...

Åh, det så helt fantastisk ut!!
Gratulerer så masse med den store dagen, godt å se at du ble behørig feiret :)
Klem fra Barbro

ELIN sa...

Gratulerer så mye! Så ut som dere hadde en super rosa jentefest på hytta - helt herlig! Så masse flotte gaver du fikk, og så fint du hadde pyntet både bord og deg selv :) Klemmer fra Elin

Linda S sa...

Så koselig jentebursdag :) Eg hadde også oreokake med 30 lys på for snart 2 år sidan, då eg blei 30 *nammis*