fredag 25. juni 2010

Svik - Karin Alvtegen

Jeg har nå lest ut min andre bok fra Karin Alvtegen,
og hun skuffet ikke denne gangen heller!
Som den forrige boken jeg leste av Alvtegen, så har også denne boken to paralellhistorier. Disse krysses utover i boka og hun nøster det sammen til en herlig og litt psykologisk fortelling.

Den ene historien handler om en kvinne som er gift og har en liten sønn. Hun finner plutselig ut at mannen er utro med en av barnehagetantene til sønnen, og bestemmer seg for å ta hevn. Hun vil gå meget langt...

Den andre fortellingen handler om en ung mann som sitter ved sin kjæres sykeseng døgnet rundt. Hun har ligget i koma i 2 1/2 år og det virker som om han er virkelig glad i henne. Virkeligheten er en helt annen...

Svik handler om det å svike og det å bli sveket. Om forbudt kjærlighet og hvor langt man vil gå for å beholde eller få den man elsker!
Kos dere!

5 kommentarer:

Stine-Iren sa...

hørtes veldig spennande ut.er egentelg ikkje so glad i å lese bøker,men denne trur eg at eg må prøve:)

Ha ei fin helg:))

Klem Stine-Iren

Kathleen sa...

Spennende! Jeg er så utrolig dårlig på å lesebøker, så når jeg treffer på en og annen bok-elsker er jeg glad jeg leser om dine anbefalinger og leve på dem ;)

Jeg vet ikke helt om som har skjedd med bloggen min, jeg kommer rett og slett ikke inn lengre :S kjenner jeg har kjærlighetssorg!

God sommer til dere!!

Klem Kathleen

Mona Christin sa...

Hei.

Godt å se at noen liker å lese. Jeg har dessverre ikke tålmodighet til det og har derfor ikke lest en hel bok i hele mitt liv. Men jeg ser gjerne en god film. Hehe.

Ha en fin ferie og kos dere i dejlige DK. Vi var på tur til Hvide Sande for et par år siden da vi lå på hotel i Herning. Jeg digger DK.

Stor klem Mona C

June sa...

Du er så flink som får lest så mye! Kunne ønske jeg og var så flink!:)

Guttemamma sa...

Så genialt med boktips, takk den høres fristende ut for lange dager på stranden og jeg skal jammen notere meg den!!
God ferie og klem♥