torsdag 10. juni 2010

Heldige meg...

Sjekk hva jeg fikk av mannen i går!!!!!!!!
Dette herlige Canon EOS 550D.
Han kjøpte det egentlig til begge da, for vi elsker å ta bilder og elsker å leke oss med kameraene våre:-) Vi har ødelagt sikkert 4 - 5 kameraer tilsammen, men det er fordi vi har de med overalt og virkelig BRUKER det.
Nå er det bare å lese litt bruksanvisning, finne ut av kameraet og løpe ut & leke med det;-)
JIPPI!!!
Her er et fornøyd bursdagsbarn i går:-)

Og så vil jeg bare minne om giveawayen her hos meg!!!
Den trekkes 23. juni - den dagen jeg går ut i ferie.
Trykk HER for å komme til giveawayen min;-)
Ha en strålende fredag imorgen!!

7 kommentarer:

Linda S sa...

Heldige du!! (/dere) :)

Stine-Iren sa...

åå,heldige Pia:))
Eg har sooo lyst på eit slikt kamera,men det var dei pengane..
No blir da sikkert enda kjekkare å blogga med nytt kamera:)

Ha ein fin kveld:))

klem

Mona Christin sa...

Hei.

Så moro med nytt kamera. Gleder meg til å se nye flotte bilder på bloggen din. Dette står på min ønskeliste og.

Åssen føles det å være 30?? Som 23? Hehe...

Klem Mona C

Trine sa...

Kamera er den beste gaven! Heldig du er!!

Barbros lille verden sa...

oi, så heldig!! eller...det betyr vel at du har vært veldig snill?? hihi :)
nattaklem fra Barbro

Vivian sa...

Så gøy!!! Jeg går å venter på mitt, helt likt ditt, som skal komme i slutten av juni.
Skriv gjerne litt om hvordan du synes det er... Jeg er så spent :)

Ha en herlig fredag! Klem

Trine Lise (Trine's Verden) sa...

Jeg har et Nikon kamera som jeg er kjempe fornøyd med.

Gratulerer med nytt kamera og dagen som var :)