torsdag 3. juni 2010

Ny award

Idag fikk jeg en gledelig overraskelse!
Inne hos Lykkefryd ventet denne flotte awarden på meg;-)
Tusen takk, herlige du, det var en koselig start på torsdagen!!!

Med awarden følger denne utfordringen;
Fortell 7 ting om deg selv!

So - here it goes:
  1. Jeg er lærer - elsker jobben min - og akkurat nå streiker jeg på 5. dagen!
  2. Jeg er inne i min siste uke i 20-årene...
  3. Jeg elsker ROSA!
  4. Avhengig av pc - blogg - msn og vg.no :-)
  5. Elsker å ta bilder - litt paparazzi både jeg & mannen:-)
  6. Prater hull i hodet på de fleste
  7. Elsker å synge
Gir den videre til
- Elin, med bloggen Elins lille univers
- Heidi, med bloggen Mammababbel
- June, med bloggen June's dagbok

5 kommentarer:

ELIN sa...

Hei, gratulerer så mye med flott award. Vel fortjent. Tusen takk for at du gir den videre til meg og. Det setter jeg stor pris på :) Ha en superduper dag, fortsatt i 20årene, snuppa! Klemmer fra Elin

Marianne sa...

Grattis med award, den fortjente du:)

Stine-Iren sa...

Gratulera med award:)so kjekkt:))
Detn va nok velfortjent:)

Ha ein fin kveld

klem Stine-iren

June sa...

Å tusen takk! :)
Så snill du er!!
Setter jeg stoor pris på.
Klem fra meg

Mona Christin sa...

Hei.

Så fin radio du fikk. Stilig. Og gratulerer med 30 års dagen, tilfelle jeg ikke får sagt det. Velkommen i de "voksenes" rekker. Er ikke så verst se...

Ha en fin helg. Vi skal på fotballturnering.

Klem Mona C