tirsdag 29. juni 2010

Danmarkturen del 2

Mer strandliv rett nedenfor hytta :-)
Størstepia slapper av med KK og litt tid for seg selv;-)
Rett bortenfor hytteområdet ligger dette fyret, Lyngvig fyr.
Der fikk vi gå helt opp til toppen for bare 25,- DKR for oss 3 ;-)
Det var nydelig utsikt derfra!
Vi var også inni Hvide Sande, der koste vi oss med soft is og deilig sol;-)
Her er den lokale kjøpmannen vår,
som vi handler ferske rundstykker av hver morgen!
Imorgen er det Legoland - jeg gleder meg nesten like mye som småtten
(selvom han ikke vet det helt selv ennå:-).
Ha en forteffelig tirsdag!

12 kommentarer:

Ena sa...

En skal ikke reise langt før en får skikkelig feriestemning, og Danmark høres fristende ut akkurat nå :) Kos dere masse videre!
- Ena

Stine-Iren sa...

eg drøymer meg heilt vekk når eg ser på bilda dine:)minner meg om når me var små og var me mamma og pappa t Danmarj:)og sånne lokale små matbutikkkar er so koselige,selg alltid noko leiker til barn der huska eg:)

Det tårnet var faktisk me oppi og,har bilde av det:)

Kos dikka glugg:)

klem

kallemillelente sa...

Jeg digger innleggene dine fra Danmark. Super oppladning til vår egen tur:)
Så fantastisk ut å være på stranden:)

Linda S sa...

Så mange koselige og herlige feriebilder du har lagt ut i det siste :)

Barbros lille verden sa...

å, jeg får så lyst på ferie!!!
herlige bilder altså :)
kos dere masse i legoland :)
klem fra Barbro

Mona Christin sa...

Hei.

Herlige feriebilder. Likte godt trøya til småtten ☺

Det er en park til i nærheten som vi var i for 3 år siden. Den ligger mellom Ringkøbing og Herning og heter Midtjylland Zoo, mener jeg. Den er litt shabby, men likevel koselig. Masse dyr, du kan leke med geitekillingene, ri på hest, mate lama, hoppe på luftputer. Ikke var det dyrt heller. Helt ok hvis dere har en dag å drepe.

Kos dere i Legoland.

Klem Mona C

ELIN sa...

Så spennede å klatre helt opp i fyret. herlig bilde av dere alle tre! Kos dere masse i Legoland. Tenker det kommer til å bli kjempestas for småtten! Klemmer fra Elin

Ingvild B sa...

Kjempe herlige bilder av den nydelige familien!

Klem

ingrid sa...

Herlige bilder av dere ♥ Ser ut som dere har en fantastisk tur!! (missunnelig ja)Så aldeles nydelig ut den der stranda der....

*hiver meg på sofaen med nytt Se og Hør*....ikke like godt uten den sola....

Elisabeth, innerst i veien sa...

Først og fremst: Tusen takk for gevinst i give-awayen din! Var på ferie og fikk ikke takket før nå. Har sendt deg mail med adressen min.☺ Fantastiske feriebilder, ser ut som dere koser dere skikkelig.

Vivian sa...

Som dere koser dere:) Du frister med Danmark nå. Vi har ikke helt planlagt ferien ennå, og Danmark er jo bare rett over med båten.
Gøy å lese innleggene dine!

Kos at du vil være med på min giveaway!
Ha en fortsatt fin ferie! KLEM

Pia sa...

Så flotte bilder! Når det er sommer og sol I danmark, trenger man jo ikke å reise lenger sørover.