lørdag 26. juni 2010

Bryllupsinspirasjon

Jeg er litt i bryllupsmodus om dagen,
for idag gifter nemlig veninna mi seg i Nord Norge.
Jeg kan ikke komme fordi jeg er på ferie,
så jeg håper at du har det helt fantastisk idag snuppa!!!

Siden det er tiden for bryllup nå om dagen,
så tenkte jeg å slenge inn noen
bilder til inspirasjon for alle som har lyst å se;-)
(Det er MANGE bilder her, bare så dere vet det;-)

Først setter jeg inn noen bilder av bryllupshår!




Så slenger jeg med noen brudebuketter!



Og til slutt noen kaker...
NAM...


Dette er fra bryllupet vårt, og vi var veldig fornøyd.
Hadde vært moro med en tradisjonell kake som mange av de over her,
men vi ville gjerne ha to hjerter og ett med sjololadekake og ett med marsipankake.
Håper dere likte dem;-)
Ha en strålende lørdag!

7 kommentarer:

Stine-Iren sa...

ååå,so fint det var med orkide i håret.Du hadde veldig fin bukett og oppsatt hår:)For ikkje å snakka om den stilige kaka og dei to på toppen,hehe:)

Håpa du kosa deg masse på ferie:)

Klem Stine-Iren

June sa...

Hehe, kjempestilig kake!:)
Og du var veldig fin!:)
Moro med litt inspirasjonsbilder.
Ha en fortsatt fin lørdag!
Klem

ELIN sa...

Kanskje jeg skulle vise denne til søstra mi, hun skal nemlig gifte seg neste sommer :) Morsom kake dere hadde, litt annerledes, og figuren var ikke kjedelig! Håper dere har det topp på ferie! Lørdagsklemmer fra Elin

Karen i hagen sa...

Det er ikke det at jeg vil gifte meg på nytt. Egentlig. Kunne bare ønsket at jeg kunne pyntet meg litt sånn på håret og bært sånne blomster en dag...

Mona Christin sa...

Hei.

Håper dere har det fint på ferie.

Artig med bryllupsinnlegg. Dessverre har jeg ingen bilder digitalt av vårt bryllup. Det var nemlig før den digitale verden slo til. Men jeg har bilder i album da så klart, med negativer... Hehe... Har lurt litt på om jeg skulle scannet noen for å ha på pc'n, men har ikke fått gjort det. Har ikke scanner og da må jeg ned til moder'n og fader'n. Litt tiltak...

Ser ut som om du var en vakker brud.

Klem Mona C

Elisabeth sa...

Masse flott. Bryllup er noe helt spessielt syns jeg. Kjempe gøy. Gøy å se dine personlige bilder også. :-)

Klem.

Ingvild B sa...

Likte dem?
I love!

Det er så nydelig med blomster og perler i håret!

Takk for inspirasjon! ;)