tirsdag 8. juni 2010

Utfordring

Idag fikk jeg en utfordring av Trine, som skriver bloggen BONKA RAKKA.
Den gikk ut på å legge ut det tiende bildet jeg hadde postet på bloggen min...

Jeg skulle visst også utfordre noen videre, og valget falt da på:

Begynte å bli litt stressa på hva jeg hadde lagt ut i starten, men heldigvis trengte jeg ikke å bekymre meg så veldig.
Det var nemlig innlegget om Japanturen vår, og her er det tiende bildet mitt:

Det er fra Tsukiji fiskemarked i Tokyo - hvor vi var en morgen kl 06.00.
Størstepia var trøtt da kan dere si, med jetlag fra flyturen noen dager tidligere og dårlig nattesøvn, så var dette en trøtt opplevelse. Men det var kjempemoro å ha opplevd dette, misforstå meg rett;-)
Japan er et supert sted, vi var der i litt over 3 uker og kunne sikkert vært der 3 uker til...
HER er innlegget om Japan.

Ha en strålende tirsdagskveld folkens
- jeg skal nyte min siste kveld i 20-årene og se på Frustrerte Fruer!

7 kommentarer:

Trine sa...

Fiskemarked i Asia er ikke for sarte sjeler.... Kult!

Lynetmor sa...

Hei, håper du har en fin kveld og gratulerer med bryllupsdagen i går :-)

Lisas hjem og skatter sa...

herlig :) stordag i morgen du da! håper at du får sovet godt i natt, til tross for at du runder 29+1 :)

gratulerer så mye med gårdagen :O) utrolig fine bilder! flotte er dere :) så ut til at dere hadde en fantastisk fin dag!

klem!

Stine-Iren sa...

Fint bilde:)kjekkt me utfordringar iblogglandia:)
Nyt den siste dagen av tjueåra.eg trur dei neste ti vil bli enda bedre:)Er jo ikkje so gale å fylle 29+1:)

go klem

Mona Christin sa...

Hei.

Morsomt med utfordringer, den tar jeg, men nå ble jeg litt svett bak øra. Jeg har blogget siden september 06 og i førsten la jeg ut mye rart. Men heldigvis var det ikke det verste innlegget. Det tilhørende bildet bare fant jeg på nettet. Vi prøver.

Gratulerer med dagen i morgen da. Ikke så gæli å bli 30 se... Hehe. Hør på gamla...

Så spennende å ha vært i Japan. Sikkert en helt annen verden. Men hvor er det mest bisarre/spesielle stedet du har vært? Du er jo veldig bereist.

Vi sees.

Klem Mona C

Elisabeth, innerst i veien sa...

Så morsomt! Jeg fikk samme utfordring av Trine. For å si det mildt, mitt tiende bilde er IKKE SPENNENDE, faktisk så lite spennende at jeg foreløpig har lagt hele utfordringen litt bak i hodet...det var vel ikke noe tidsfrist, var det? Kanskje jeg kan redigere litt og poste noe med tidligere dato og legge inn et kulere bilde..?

Marianne sa...

For en kul opplevelse! Ønsker meg til Japan!

Morsom utfordring:)