torsdag 3. juni 2010

Pinell supersound II

Idag har jeg fått den første 30års gaven min på forskudd.
Jeg ønsket meg i utgangspunktet en Tivoli radio, men den var ikke bra nok,
i følge pappan´n min.

Derfor ble det visst denne saken jeg ønsket meg isteden...
Pappa tok den med til meg idag, fordi det er jo en hel haug å sette seg inn i...
Det er nesten så man må ha 3 års utdannelse for å skjønne alt!
Jeg fikk iallefall med meg det meste, og nå gleder jeg meg til å stå å lage Oreokake
og høre på de nyeste og kuleste sangene på den nye radioen min imorra;-)
Tusen takk pappa, denne blir nok helt knall!

Imorra bærer det ut på hytta, for å feire 30årslaget mitt på lørdag.
Tenk at jeg snart er 30?!?!
Tror egentlig jeg stoppet på 22, hehe:-)
Ha en flott helg folkens - blogger om festen på søndag!

13 kommentarer:

Ena sa...

Gratulerer med radio :)
Håper du får en fantastisk feiring av 30 årsdagen din :)

Klem Ena :)

Elisabeth, innerst i veien sa...

Superkul radio, passa godt i hylla der. ☺ Jeg husker jeg hadde angst for å bli 30 og hata velmenende ytringer fra eldre kvinnfolk...så derfor lar jeg det være nå. Hilsen en på 39.

Stine-Iren sa...

Den va cool:)Snill pappa du har:)
Sikker på du kjem til å bære det 30 kjempe flott:)
Ha ein kjempe flott feiring,kos deg masse på dagen DIN:)

kLEM

FruLisa sa...

Ey ey - den var kjempekul.

Og kos deg masse med feiring - gleder meg til rapport:-D

Klem

ELIN sa...

Så heldig du er som fikk ny radio :) Ønsker deg en flott tur og en super bursdagsfeiring. Kos dere masse! Gleder meg til å lese om feiringen hi hi. Klemmer fra Elin

Linda S sa...

Så fin gave :) Lykke til med feiringa!

Fru Fly * Heidi sa...

Slitan med kuuul radio! Den ønsket mannen seg til sin bursdag også, får høre om du er fornøyd først!:) Klem fra en streikende til en annen. Klem Heidi

marie sa...

Snill pappa og heldige deg! Håper du får en NYDELIG feiring! Mange gode tanker sendes til deg:) Have fun!
Gleder meg til å høre om festen!
Klem, Marie

Ingvild B sa...

Gratulerer med radio og snart tjueti!
Jeg stoppet på 24 år jeg.. Hehe...

Kos deg i helga!
Blir "den store bakedagen" her også i dag,
da vi skal feire 2årsdag imorgen :)

Klem

Trine sa...

Skitkul radio! Ha en fantastisk feiring av 30 flotte!!

Myntebo sa...

Kjempe fin radio!

Lykke til med feiringen og gratulerer på forskudd! Hipp Hurra!

Guttemamma sa...

Håper festen blir topp og at du blir gjort STAS på!!
Flott radio:-)
klem♥

Pia sa...

Ja, i dag er vel selve dagen, så jeg får rope ut: GRATTIS MED DAGEN!