onsdag 23. juni 2010

Og vinneren er...

Idag var altså dagen for den store giveaway trekningen
- på selveste St. Hansaften.
Jeg brukte som mange andre random.org, for å få det mest rettferdig.
Etterhvert som folk meldte seg på konkurransen
nummererte jeg dem i et Word-dokument,
og til slutt var det altså 198 lodd som var trukket.
Helt utrolig!!!
Og lodd nr. 32 var det
som hadde, så GRATULERER!
Elisabeth sin blogg begynte jeg virkelig å få opp øynene for
den dagen hun tulleringte til Pia, og laget et innlegg om det;-)
Hun skriver humoristisk og morsomt, og skriver vanvittig bra.
Jeg humrer og ler omtrent HVER gang jeg er innom henne!!
Premien er deg vel fortjent Elisabeth!!
Syns det var litt kjipt å bare ha EN premie, så jeg kjøpte en trøstepremie jeg,
og da trakk jeg blant de som kommenterte mest på bloggen min.
Her vant nr. 2, som for øyeblikket er Stine-Irens verden.
Gratulerer så mye;-)
Har begynt å lese denne bloggen i det siste, og det er en varm og herlig blogg om det å være mor og hverdagen hennes. I tillegg er hun flink med interiør. Noe jeg virkelig kan lære noe av!;-) Stikk innom henne da vel;-)

I ettermiddag dro jeg og småtten en tur til pappa
og vi dro ned i den parken som jeg pleide å feire St. Hans da jeg var liten.
Bålet orket vi ikke vente på, men det ble pølser og vafler,
aking og leking og ikke minst; han fikk kjøre det lille toget sammen med morfar.
Han var i ekstase;-)
Håper dere har en flott St. Hansaften!

Nå er det sommerferie på størstepia
- og jeg skal ikke tilbake på jobb før 13. august!!!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer til vinnerne! :D
Morsomt at du skriver litt om bloggene deres! De må jeg sjekke ut ;)

Kanskje du skulle gjort en blogganbefaling? Jeg har en følelse av at du leser en del gode blogger :D

Jeg har forresten åpnet en liten nettbutikk, du MÅ ta en titt :D
http://epla.no/shops/bykathleen/

Kathleen

Mona Christin sa...

Hei.

Så deilig med laaaang sommerferie. Skjønner at jeg har valgt feil yrke. Jeg får ikke 3 uker sammenhengende engang.

Grattis til vinnerne. Tenkte på deg i sta, for da var jeg innom Søstrene Grene. Det var et sjakktrekk å dra til Sverige på Midtsommarafton. Nesten ikke folk der.

Ha en fin helg

Klem Mona C

Stine-Iren sa...

ÅÅÅ.jippi.so kjekt t eg vann,eg so aldri vinn noko:)
Spennande:)
Og tusen takk or kjempe in omtale og anbefalig av bloggen min.go du er:)

So deili med sommarferie:)

Stor klem

Hildes Scrappeunivers sa...

Gratulerer til de heldige vinnerne :)

June sa...

Gratulerer til de som vant!:)
Så kosleig med samme st.hans feiring som du pleide!
Og kjempefine bildewr fra bryllupsreise!:)
Kos deg med sommerferiestart!:)
Stor klem fra meg

ELIN sa...

Gratulerer til vinneren. Fint med tips om nye blogger også :) Må bare si at Cruise bildene i innlegget under var helt fantastiske. Det så veldig fristende ut. Vi hadde vår bryllupsreise til Seychellene, og det var også kjempeflott. Så ut som dere hadde en kos Sankthans feiring. Ønsker deg og dine en riktig god sommerferie! Sommerklemmer fra Elin

Lykkefryd sa...

Gratulerer så masse til vinnerene!!
Håper dere hadde en koselig St. Hans-aften i går, og
ønsker dere en herlig sommerferie :))
Klem Else Irene

Barbros lille verden sa...

bedre lykke neste gang da, vel ;)
gratulerer til vinnerne!
heldige du som har såååå lang ferie :)
nattaklem fra Barbro