mandag 14. juni 2010

Tre dager til ende...

I går var det klart for min tredie bursdag,
og nå har jeg vel feiret meg selv som 30-åring nok ganger;-)!
Rosa ble middagen i går også, med rosa pynt og fiskesuppe med mye rosa i!
(Oppskriften på fiskesuppa finner du HER)
Det manglet ikke på gaver i går heller,
så nå har jeg omtrent fått alt på ønskelista,
og DET skal jeg vel være rimelig fornøyd med!
Det er nesten bare sykkel og OnePiece som manglet...
Heldig, jeg!:-)
Tusen takk til den herlige familien min for et flott familieselskap og flotte gaver!!

Her kommer visst enda et sykkelbilde...
Jeg klarte ikke la være - for dette var det så herlige farger og kontraster i!!!
Enda mer morsomt er det å sitte å leke seg i Photoshop etterpå...
Se så kult det ble når jeg la på enda mer kontrast og gjorde det litt mørkere;-)
Ikveld er det regnskap og budsjett med mannen
- men heldigvis er det Cougar Town etterpå
- JIPPI!!!
Ha en strålende mandag folkens!!!

12 kommentarer:

Karen i hagen sa...

Sykkelbildene er fantastiske!
Lykke til med kvelden:)

June sa...

Det må jo være lov å feire litt ekstra når man først blir 30! :)
Kjempefint sykkelbilde!
Ha en fortsatt fin kveld!
Klem fra meg

Myntebo sa...

Så kjekt med enda mer bursdagsfeiring! Klart at dine 30 år fortjener å bli feiret!

Jeg har kjempe lyst til å prøve denne fiskesuppa di, men finner ikke denne findusblandingen din i butikken....men det funker som du skriver med annen fisk og!

Kos deg med Cougar Town! ...og regnskap ;-)

Stine-Iren sa...

Du skulle jo ha feira dagen din 30 ganger:)
Kjempe fint dekka bord:))Og den suppa hørtes jo berre fantastisk ut:)

Ser du allerede har fått trylla litt med det nye kameraet ditt:)

Klem Stine-Iren

Mona Christin sa...

Hei.

Å feire seg selv kan man ikke få gjort nok vettu. Spesielt ikke hvis man blir 30. Runding er noe spesielt. Men jeg feiret halvrunding og jeg. Får jo ikke gaver ellers... Hehe...

Flotte bilder du tar med det nye kameraet. Rene eksperten.

Ha en fin tirsdag.

Klem Mona C

Anonym sa...

Det blir veldig fine bilder med det nye kameraet :)

Klem Kathleen

Mammadamen sa...

Gratulerer med gårsdagen:-) Den fiskesuppa ser forresten fantastisk ut!

håper du får en fin kveld tross regnskap:)

Klem

Mona Christin sa...

Hei igjen.

Ja, jeg føler det samme, men likevel ikke. Ofte er det lettere å være kjent skriftlig enn muntlig, men har jo bare sett deg et par ganger etter bloggingen. Hadde du det travelt, eller kanskje det var meg? Hadde matvarer i baksetet jeg.

Måtte inn på -nille og kjøpe 2 flasker og 3 glass med hvitt blomstermønster. Kjempefine. 29,90 for flasken og 59 for glass. Innlegg kommer senere.

Klemz

salige lavendel sa...

Regnskaå og budsjett høres kjedelig ut...men Photoshop er knakende gøy!!Ha en strålende dag!

Linda S sa...

Alle gode ting er 3, og iallfall når man fyller 30 :) Det er jo koselig å ha med seg minnene fra den gongen man feira sitt 3. tiår :)

Jenta mi, som snart blir 10 år, skal feire dagen sin i dag. Og det var viktig at det blei litt ekstra pynt, snop og kaker sidan ho no hadde "10 årsjubileum" :)

Fine bilder :)

C ♥ sa...

Hei & gratulerer med vel overstått og godt feiret bursdag :)

Og med nytt kamera! Så utrolig morro! M & jeg kjøpte det sammen til hverandre i julegave, og er kjempe fornøyde! Ønsker meg skikkelig et fotokurs nå, men koser meg masse som amatør fotograf og.

klem C

Anonym sa...

Hej!

Tillykke, hellere for sent end aldrig ;)
Det ser jo rigtig flot pyntet ud. God inspiration til mig :D

Tak for din kommentar i min blog.
Jeg kommer helt sikkert også forbi din igen.

Kærlig hilsen
Natalie