tirsdag 15. juni 2010

En solfylt ettermiddag


Nå har endelig disse nydelighetene
funnet veien til garderobeskapet mitt:-)
Mitt røde hjerte gleder seg

Idag hadde jeg og småtten en kjempekos ettermiddag i sola;
- vi dro en tur ned til byen og ruslet ned til vannkanten
- vi kjøpte is
- størstepia fikk kjøpt "Fyrvokteren" for bursdagsgavekort
- småtten fikk seg drage som skal med til Danmark
- småtten fikk nye tøffe solbriller
Det er så utrolig morsomt å være sammen med småtten nå,
han begynner å bli et lite menneske
- som man kan kommunisere med og vi koser oss veldig sammen:-)
Han er snart 3 år, og begynner virkelig å bli en liten person
- ikke bare lille gutten min lengre...
Rart hvor fort tiden flyr...

Ha en flott tirsdag - selv uten de frustrerte fruene...

16 kommentarer:

kallemillelente sa...

Høres ut som en finfin dag:)
Jeg hadde med mi minste, som snart blir tre, på butikktur i går. Ikke den koseligste plassen å ta med en liten unge, men i går var alt bare så stas. Hun synes det er kjempegøy å ha mamma for seg selv - og jeg synes det er fantastisk å rette all fokus mot henne for noen timer.
Hun fikk lilla støvler og rosa hjertesolbriller. Begge deler måtte på da vi gikk hjemmefra i dag:) Det er de små tingene som er de største;)

FruLisa sa...

Knall fine støvler, men sett dem langt bort - nå skal vi nemlig ha soooool leeeenge:-)

Godt når man har gode dagene med småttene sine. Har hadde jeg før leggetid:
1 feberglad Sofie, 1 sur Simen som ville ha solbrillene sine (glemt i bhg) og 1 sur Sebastian som var veldig trøtt :-)

Klem

Anette sa...

Tøffen!;)

Tiden går fort,hver alder har sin sjarm..:)Jeg gleder meg litt til Oliver blir så stor,men samtidig vil jeg at han ska være liten for alltid;p

Vi får håpe solen har kommet for å bli,god kveld!

Lynetmor sa...

Hei, så fine støvler :-) Koselig når man kan ha lengre samtaler med de små :-) Ha en fin kveld :-)

Ingvild B sa...

Herlig innlegg!
Ja det er herlig når barna vokser til og det går an å prate med dem..
Vel, hver alder og stadier har jo sin sjarm...
Men skjønner hva du mener :)

Gutta mine har også slike tøffe solbriller!
Og de røde støvlene - knall herlige!
Hvor har du kjøpt dem? Nett?
(jeg har ikke sett noen røde)

Klem

Elisabeth sa...

Så deilig at dere har godt vær. Her hos oss har vi også hatt ye sol, men mye vind også. Men håper sommervarmen snart kommer.
En flott gutt du har. Og jeg er helt enig, det er en fin tid nå. Min gutt ble tre nå i mai, og jeg syns det er en hærlig tid. Personligheten kommer mer og mer fram, han lærer mer og mer og det er utrolig mye morsomt som blir sakt. Og det er enda masse kos. :-)

Klem

Stine-Iren sa...

Fin fine støvlar,men håpa du slepp bruke dei altfor mykje dei neste månadane;)

So hærlig guten din er:) Tiden flyge,synst min lille gut som snart vert 2 år er begynnt å vekse opp til å verte ein liten mann:)

Håpa du får ein like fin dag imåro:))

Klem

Barbros lille verden sa...

godt å sette bort støvlene nå ja, selv om de er lekre!! jeg har akkurat likedane, elsker dem ;)

det er så gøy når de små blir store, selv om jeg kjenner det er litt utfordrende innimellom ;)
min lille pode blir 4 i august, og vet hvordan hun vil ha det kan man si ;)
i dag var jeg og kjøpte masse nye sommerklær til henne, og hun ble helt vill! måtte ha litt klesshow - helst ha på alt på en gang ;) jentene blir fort småberter!!!
nattaklem fra Barbro

Elisabeth, innerst i veien sa...

Herlig alder, nye ord og større forståelse hele tida. :-) Stilige briller.....og støvler forresten.

Camilla sa...

Eeeeelsker de støvlene! Har de selv i brune men ønsker meg røde også! Bruker de masse!! Trenger ikke regne en gang for å bruke slike lekre skotøy :)

Lykkefryd sa...

Skikkelig tøffing!!
Gratulerer med veldig stilige støvler!
Jeg håper vi ikke får så mye bruk for de i sommer, da... (selvom de er veldig fine..!)

Hver alder har jo sin sjarm, men enig med deg - det er veldig koselig når de blir litt større, og man kan kommunisere på en helt annen måte.
Min minstegutt (nr 3) er akkurat fylt 3, og det er veldig deilig :)
Det viktige er å nyte hver dag, og ta godt vare på alle de små øyeblikkene i hverdagen. Det er jo det som er lykke, ikke sant?

Ha en fin ettermiddag i solen!

Klem

Fru Rosas Hjem sa...

Hei:)

jeg fant bloggen din via en annen blogg og nå skal jeg sette meg ned og lese litt :))

Jeg har en Give away om du vil være med i trekningen:))


ønsker deg en fortsatt strålende kveld:))

hilsen AnnElin

Lunica sa...

Stilige støvler! :D

Takker for kommentar på bloggen min.
Godt å høre fra noen som har brukt den :)

ELIN sa...

Stilige støvler - men håper du betiller mer sol enn regn he he. Herlige bilder av småtten nedover her også, og ser ut som du har hatt flotte bursdagsfeiringer. Gratulerer med nytt kamera!Klemmer fra Elin

C ♥ sa...

Så deilig med sommer! Har vært skikkelig fint vær her og i dag & vi har kost oss cirka like mye som dere :)

Det er skummelt hvor fort tiden går synes jeg, men gleder meg så til lille S nærmer seg den alderen. Er morsomt når de begynner å snakke og uttrykke alle sine søte tanker og spørsmål :)

klem C

Mona Christin sa...

Hei.

Så fine og røde gummistøvler. De må være fine å ha på kamp. Hehe.

Vi har en nevø som akkurat har blitt 3 år og de er herlige. Prater som en foss og sier de utroligste ting. Det er som du sier at en kan prate ordentlig sammen. Rart at de plutselig blir store og "vanlige" mennesker.

Stor klem fra Mona C