onsdag 9. juni 2010

9. juni

er dagen min.
Jeg er som et lite barn når det nærmer seg juni,
for da vet jeg at snart er dagen der som "bare" er min;-)
I slutten av mai ser jeg 9. juni på melkekartonger og skinkepakker,
og jeg syns fremdeles at bursdagen min er en av de beste dagene i året!
Etter at jeg fikk barn så er liksom ikke juaften så veldig for meg lengre,
den handler mer om sønnen min. 9. juni er jo bare min,
og det føles barnslig godt;-)
9. juni 1980 sto mamma & pappa på stasjonen for å ta
toget til Oslo (på jobb). Mamma syns det murret litt i magen,
men trodde egentlig ikke at noe var på gang.
De bestemte seg likevel for å dra på sykehuset
da toget kom inn på perrongen...
Det var lurt, for da mamma ble undersøkt viste det seg
at fødselen var i gang, men siden jeg lå feil vei måtte de ta hastekeisersnitt. 
Pappa fikk ikke være med, så han satt og tok en kaffe i kantina.
Han hadde ikke drukket opp kaffen
før legen kom og sa at han hadde blitt pappa til ei lita jente.
Jeg veide 2600g og var 45 cm lang.
Det er altså 30 år siden idag...
Tenk hvordan tiden flyr?!?!

Jeg vil samtidig få benytte sjansen til å gratulere Donald Duck med dagen idag
- samt Johnny Depp, Natalie Portman, Michael J. Fox & Prinsesse Ragnhild.
Håper de også får en strålende dag!
Jeg skal spise romantisk middag med mannen idag - gleder meg;-)

23 kommentarer:

Guttemamma sa...

Hei vakre og gratulerer med dagen!! Så masse herlige barnebilder av deg:-)
Nydelige brudebilder under også♥
Så godt at festen din ble bra og moromt for meg å se vimplene oppe,innrømmer det gladelig..:-)
klem og ha en strålende feiring!!!

★ Heidi ★ sa...

Heisann og grattis SAA MYE med dagen! Velkommen i rekken av 30-aaringen. Det er ikke saa ille som de skal ha det til;)
Saa artig aa se bilder av deg fra du var liten. Helledussen saa brun du var paa noen av bildene!
KOSE deg masse med din kjaere paa DIN dag!
KLEM!

marie sa...

Gratulerer så utrolig mye, skjønne deg! Herlighet for noen herlige bilder! ha en strålende dag sammen med de viktigste i livet ditt! Stor klem fra meg!
Ps: Takk for utfordring! Det kommer, det kommer:)

Hege sa...

Hipp Hipp Hurra.
Gratulerer så masse med 30-års dagen din i dag.
Kos dere masse med ROMANTISK middag i kveld.

SukkerSnella sa...

Gratulerer så mye med dagen:)
mange fine barnebilder av deg var det også:))

nyt dagen til det fulle:)))
klem Christin

Lynetmor sa...

Hei, gratulerer så masse med dagen :-)

Elisabeth, innerst i veien sa...

Herlige bilder, gratulerer med dagen!!!!! ☺

June sa...

Gratulerer så mye med dagen sjønne deg!:)
Håper du får en kjempekoselig feiring med mannen!:)
Takk for gøy utfordring foressten!
Klem

ELIN sa...

Hipp hipp hurra for deg, og bare deg! Gratulerer så mye med de 30, og lykke til med de neste 30 :) Herlige, sjarmerende bilder. Ser du hadde nesten like mye guttesveis som meg da jeg var liten hi hi. Kos deg masse på middagen! Klemmer fra Elin

Stine-Iren sa...

Gartulera so masse med dagen:)
Håpar den har vore fantastisk fin med sol,kaker,vin,venner,mann,gaver og alt som følger med:)
Kjempe søte bilder av deg:)
Håpar middagen vart flott:))

Nyt resten av dagen DIN;

go klem

Trine sa...

Gratulerer med dagen :) Så fine bilder og fin jente!! Artig med de gamle bildene man har måttet ta jobben med å scanne. Sjarmerende! Og du er lik deg selv :@

Pia sa...

Uuups, jeg har visst allerede gratulert deg litt på forkant...Men i dag kan jeg si GRATULERER MED DAGEN til en flott og vakker trettiåring!

Kristins rede sa...

Gratulerer så mye med dagen!

Barbros lille verden sa...

Gratulerer så masse med den store dagen!! Kos deg med mannen :)
Nattaklem fra Barbro

Mona Christin sa...

Hei.

Håper dagen har vært fin. Bare synd at streiken ble avblåst akkurat i dag. Håper ikke den måtte vite p.g.a. det.

Herlige barnebilder. Kjenner deg igjen selvom det er 20 år og mer siden. Du var nok en liten skøyer, tenker jeg.

Tusen takk for utfordringen. Tenkte å takke deg med en Award hos meg. Lykke til.

Klem fra Mona C

Myntebo sa...

Skjønningen! Herlige bilder av ei herlig jente!

Gratulerer med overstått dag, håper du koste deg masse!

Vivian sa...

Gratulerer med dagen.
En dag for sent... Jeg har ikke fått med meg dette innlegget, da jeg hadde bake-krise i går :)

Håper dagen din var kjempefin!
Vi hadde jo bursdag nesten på likt:)
PS herlige bilder:)
Klem Vivian

Ingvild B sa...

Herlige bilder!
Gratulerer så mye med gårsdagen!
Håper det ble en fantastisk flott dag :) H U R R A !

Klem

Ena sa...

Gratulerer med dagen som var i går! :)

Siri sa...

Gratulerer med dagen!! :)

Utfordring til deg på bloggen min :)

Trine Lise (Trine's Verden) sa...

Gratulerer med dagen som var vennen. Håper den var knall :)

Linda S sa...

Gratulere så mykje med den overståtte 30 årsdagen :)

Anette sa...

Gratulerer med dagen som var!!:)

Så utrolig søt du var da du var liten(det er du jo fortsatt da;p)

Ha en fin helg:)