onsdag 5. januar 2011

Årskavalkade i bilder del 1

Påvirket av andre slenger jeg også ut en årskavalkade i bilder.
Dette er jo minst like moro for en selv - det å gå gjennom
bildene fra i fjor var veldig koselig!:-)

JANUAR:
og småtten startet på gymlek.

FEBRUAR:
Snøen lå hele februar også, det ble skigåing med klassen til ho mor, mer leking i snøen, småtten fikk dilla på smoothie, vi bakte muffins i alle rare farger, halsvondt og sterke halstabletter (typisk for årstiden:-), vi var på badeland og morsdag og valentinesdag falt på samme dag.
FERIE I FEBRUAR:
Dubaitur med jobben til mannen var ikke feil. Litt kort tur, men vi koste oss masse fordet!

MARS:
Hafjell med gode venner, fremdeles endel snø og vi måtte si hadet til bestekameraten som flyttet til Gran Canaria for litt over 1 år :-(

PÅSKEN 2010:
Været var utrolig dårlig hele påsken, og vi var egentlig minimalt i slalåmbakken... Vi koste oss med påskeeggjakt, onkel på besøk, tur til lekeland og P4's vinterlyd midt i bakken (endelig tittet solen fram!)!

APRIL:
Vi hugget ned et kjempetre i hagen til mormor, vi var på hytta og kastet stein, småtten fikk trampoline i førbursdagsgave, vi var på Tusenfryd med gode venner, mannen og bestekompisen var på hundesledetur på Røros og endelig gikk det an å leke ute i gata igjen!! Småtten og nabojenta storkoser seg sammen!:-)

MAI:
Jeg lærte meg å hekle (det stoppet på 2 pannebånd, hehe:-), vi var på besøk i Oslo og Frognerborgen, 17-maitog i barnehagen og 17.maifeiring på småtten, mannen og jeg var på kjærstetur til Spahotellet i Son, båten ble satt på vannet og vi koste oss på hytta i pinsen. Småtten fikk også sykkel i førbursdagsgave av morfar og hele sommeren var han uadskillelig fra den! I tillegg ble mor i huset tatt ut i streik...

JUNI:
Juni var vel den måneden det skjedde mest dette året...
Jeg feiret 30-årsdagen min på hytta med mine beste venninner, jeg fikk speilreflekskamera av mannen (JOHO!!!), vi feiret vår 2. bryllupsdag (jeg fikk rosene og mannen fikk rammen med tekst), vi dro på Danmarkstur med 8 andre familier og vi var en tur innom Liseberg, men det vi husker best fra juni 2010 er selvsagt at jeg ENDELIG ble gravid! Etter å ha prøvd i 1 år var lykken stor da den positive testen kom i juni!!!

Del 2 kommer før dere aner det:-)

8 kommentarer:

Malin - mine gleder - sa...

Så fine bilder :D Morsomt å mimre tilbake å se på hva som har skjedd året som har gått! Virker som du har storkosa deg :)

Mona Christin sa...

Hei.

Dere har vært med på mye i året som har gått, og enda har vi bare sett halvparten.

Gleder meg til resten.

Klem Mona C

Maria Mohn sa...

Wow, så flink du er da, flotte bilder! Tar litt tid å sette sammen det der..!
Takk for koselig kommentar :)
Ja, nå nærmer det seg tiden for en jentebaby for oss begge! Gleder meg veldig :) Blir moro å se hvor tett vi får :) Gikk du over med førstemann eller?

Hege sa...

Så moro. Takk for titten :o)

Hege

Mette sa...

Artig gjennomgang! Det har tydelig vaert et aktivt ar for dere!!!

ha en fin torsdag
klem mette

Janet sa...

Wow. Så moro dere har hatt det! Du er så flink til å sette sammen bilder og gjøre det koselig med tekst og slikt! Gleder meg til neste :)

Tindrande Auge sa...

ÅÅ så utrolig koselig!! Ser ut som dere har hatt et fantastisk 1 del av året 2010 :D Klemmer fra Nina

Ena sa...

Herlig kavalkade, må si jeg ble skikkelig rørt av juni :)) Ha en super ukesslutt!
Klem fra Ena