søndag 2. januar 2011

Ny vogn ;-)

I dag gjorde jeg et impulskjøp, og jeg håper virkelig jeg blir fornøyd:-)!
Jeg satt nemlig på nettet en eller to ganger i romjula, og søkte på vogn
til lille snuppa. Jeg har en Urban Jungle etter småtten, men den går
det jo ikke an å snu mot seg, så jeg var på utkikk etter en som man
kan snu begge veier.
Så kom jeg over en slik BRIO sing på FINN, omtrent i
denne fargen (rosa/lilla).
Spurte om jeg kunne komme å se på den idag, og det var ikke noe problem:-)
Den var veldig pent brukt, så da bestemte jeg meg på stedet og kjøpte den!
Joho - en rosa vogn til snuppa blir helt strålende til høsten:-)!!

Nå gjenstår det bare å finne en dypbag til OTH vogna mi.
(Den trenger jeg jo først, hehe...)

Ha en herlig søndagskveld, i morgen er det jobb og barnehage igjen!
Heldigvis har jeg "bare" 5 uker igjen å jobbe!

13 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Man skal være litt impulsiv av og til, håper det viser seg å være et kupp. Så fin ut, da.

ingrid sa...

Å for en fiiiin vogn!!! Åsså rosa da ;-) grattis!!

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Denne vogna har vi og er ganske fornøyd. Du vet den har dypbag også?? Den var jeg nemlig mest fornøyd med! Veldig lett og fin, kan bare klikkes av :)

Lykke til med den lille i magen, og godt nytt år!
Hilsen fra Stine

Cecilies Lykke sa...

Hei Pia! Gratulerer så mye med bolle i ovnen du også:-) Jeg har virkelig ikke vært tilstede i blogglandia den siste tiden så jeg føler ikke at jeg får med meg noe som helst.. Så koselig med en liten en til! Håper formen din har vært god.

Ønsker deg alt godt for 2011 og gleder meg til å kikke innom bloggen i dette fine året vi nå har startet på:-)

Klemmer fra Cecilie

MissMette sa...

Godt å være inpulsiv noen ganger også ;) Mange koselige bilder du viser nedover fra jula og nyttår :) Gleder meg til å følge deg videre i 2010 også... og så vil jeg ønske deg et godt nytt år ♥ Ha en fin kveld videre, stor klem fra Mette

Ella sa...

Hei hei!
Så fin vogn, herlig å kunne kjøpe rosa når en vet at det er en liten prinsesse som kommer :)
Håepr du blir fornøyd :)
Klem klem

Camilla- casual living sa...

Så deilig med ny vogn da.. har en ROSA vogn vi også.. og den er skikkelig rosa også;) moro med litt farge.. men jeg var så lei av den tilslutt, så vi måtte ha ny vogn til Emma (ok, jeg ville bare ha ny vogn;) )....

Tenk at det er så lite tid igjen til hun kommer ut da:) spennende..

klem fra camilla

FruLisa sa...

Den var kjempefin. Bare 5 uker igjen å jobbe - dette går jo superfort!

Vi har fri i morgen da både bhg og skole har planleggingsdag - skal brukes til å hive ut jula :-)

Ha en fin fin ukestart.

klem

Mona Christin sa...

Hei.

Denne vogna ser jo helt super ut. Jeg hadde også en som kunne vendes begge veier. Veldig praktik. Men på 8 år har vognene forandret seg mye.

Jeg skrev et langt innlegg under filminnlegget ditt, men så kom "error" opp og den kom ikke med. Da ble jeg en smule frustrert kan du si... Hehe... Skal ikke mere til...

Håper dere er godt skodd med bleier for en stund. Usikker på om Rema skulle kutte det ut sånn umiddelbart.

Håper å se magen din snart. Hehe...

Klem Mona C

Marianne sa...

Gøy med impulskjøp! Vi har den samme vognen (bare i sort) og vi har vært sånn ganske fornøyde med den:)
Eneste jeg syntes har vært litt dumt er at liggedelen ikke kan legges flatt også syntes jeg hjulene begynte å skrangle litt fort -men alt i alt en super vogn som har holdt til to gutter:)

Ønsker deg et godt nyttår!

Klem fra Marianne

1 Prins og 2 Prinsesser sa...

Kjempe fin vogn du har kjøpt! Jeg har en vogn som jeg kan snu begge veier, og er så fornøyd med det. Gøy med noe nytt til neste barn da ;)

Camilla sa...

Av og til kreves det impulskjøp ;)
Stilig vogn, håper du blir fornøyd med den!

Klem, C.

Eline sa...

Å, så fin! Den blir du nok fornøyd med, god plass under også!
Gleder meg til babyen kommer nå så jeg får brukt vogna mi, men i dette været blir det nok dårlig med trilling...
Ha en flott dag videre.
Stor klem