mandag 10. januar 2011

Snø, regn og besøk

 Endelig kommer en oppdatering fra helga...
Jeg kranglet nemlig litt med blogger her i går,
for plutselig fikk jeg ikke legge inn flere bilder.
Det går jo ikke for meg som er bildoman...
Det ble heldigvis ordnet og nå er jeg back in business:-)!!

Uansett hadde vi en flott helg, med besøk av
bestekompisen til småtten (som var hjemme
i jula), og det ble taco og knusing av pepperkakehus:-)
Vi hadde frokostpannekaker med blåbær lørdag morgen
(har fått helt dilla på det etter jeg fant den oppskriften
hos Trine (Bonka Rakka);-) 
Det snødde noe VELDIG hele lørdagen, så mannen og småtten
måtte ut og måke og lage snøhule;-)
Vi var også på nyttårslunsj hos en kamerat av mannen,
og han hadde kjøpt en Gråtass-traktor som var
veldig poppis hos småtten. (Litt snødd inn nå, men han
skulle få kjøre den til sommeren:-)
På ettermiddagen fikk vi besøk av min bestevenninne,
hennes tass på snart 1 år og samboeren hennes.
Vi feiret 30-års dagen hennes med indisk og Oreokake!
HURRA FOR DEG VENNEN!!!
Søndag ble det koselig frokost og litt leking på småtassene,
før de vendte nesen hjemover.
Kjempeherlig å ha "bestebærta" mi på besøk - og ikke minst med
den lille herlige pjokken hennes. Vi har vært bestevenner omtrent fra
1.klasse på barneskolen og selvom vi ikke sees så ofte nå om tiden,
så er vi like close de få gangene vi møtes.
Takk for en kjempekos helg vennen! Dette vi gjenta!

Ellers hadde svigermor bursdag i går, og det ble bursdagsfeiring hos
dem i går kveld. Glemte å ta bilder, og det skjer IKKE ofte,
så da blir det med disse bildene fra helga vår...

Imorgen lover jeg årskavalkade del 2....
(Vet jeg er litt treg:-)

10 kommentarer:

Lynetmor sa...

Hei, så fin, aktiv og sosial helg dere har hatt :-) Har snødd utrolig mye her i helga også. Ha en fin kveld :-)

Hege sa...

For en herlig helg dere har hatt.
Sånn helger er alltid ekstra koselig.
Ha en toppers uke.

Klem Hege

Vivian sa...

Så ut som ei super helg:) Du er virkelig flink med bilder! Til stor inspirasjon. Jeg glemmer til stadigheter å ta med meg kameraet rundt.

Ha ei fin uke! Klem Vivian

♥ Netta ♥ sa...

Det ser ut som om dere har hatt en kjempekoselig helg med masse sosialt. Vi var også ute og lekte i snøen på lørdag, snøhuler er fortsatt like populært som da vi var små :-)

Har du forresten sett at du har fått en utfordring av meg? Du finner den her: http://nettognetta.blogspot.com/2011/01/o-salg-du-skjnne-milde.html, men trenger ikke ta den hvis du ikke vil...

Ha en fin kveld!

Klem
Netta

Ena sa...

Det hørtes ut som en perfekt helg, masse sosialt hele tiden - liker det :))
Ha en super uke!
Klem fra Ena

Birthes Verden sa...

For en koselig helg du har hatt :)
Og så flink å ta bilder, jeg er altfor sløv.
Ønsker deg en vidunderlig uke.

MissMette sa...

Så ut som en herlig helg du/ dere har hatt, mange flotte bilder du deler med oss :) Nydelige bilder fra all snøen som har kommet til dere også, og du verden så mye!!! – stakkars deg tenkte jeg når jeg lest at du måtte ut å måke i din tilstand… Kjekt med så snill nabo da! – det er jo bare fantastisk snilt gjort… Ønsker deg en fortsatt fin uke, stor klem fra Mette

Linda S sa...

Det som ut som ei koselig helg dere har hatt :) Kan tenke meg det var stas med gråtass-traktor (skulle gjerne hatt ein sånn, vi også) :)

Hjertebank sa...

Leste litt fort så det ble "indisk oreokake"... hehe ;)

Hildes Scrappeunivers sa...

Ser ut som et fantastisk år :) 2010 har vært mitt desidert beste år til nå ♥

Ha en fin uke videre!

Klem