tirsdag 25. januar 2011

Himmelsk vinter

Denne vinteren har det vært helt fantastisk vær
til å ta bilde av himmelen.
En ordentlig himmelvinter, vil jeg kalle det!
Jeg har virkelig fått testet det nye kameraet
på naturbilder, og himmel og farger er kanskje
noe av det vakreste jeg vet!!

Her kommer noen av bildene jeg har tatt
i vinter - helt himmelsk!!
 Disse fargene var helt RÅ - kameraet klarte faktisk å
fange mye av det jeg så med mine egne øyne...
 Her var det mer blå / lilla farge...


Avslutter med et vakkert vinterbilde,
håper jeg får sjansen til å ta flere
himmelbilder i løpet av vinteren,
den er vel ikke ferdig ennå?!?!


Ha en himmelsk kveld!

13 kommentarer:

by BeaTell sa...

Her var det jammen mange flotte farger!!! Naturen er bra vakker ja!! :) På ene bildet så det ut som hele himmelen sto i brann!

Kjekt å lese litt mer om deg nedom her da :D

klem til deg!

Guttemamma sa...

Nydelig ute om dagen,ingen tvil om det!!
Klem♥

♥ Netta ♥ sa...

Så utrolig mange fine himmelbilder du har tatt i vinter, jeg ser at kameraet ditt tar skikkelig flotte naturbilder. Jeg tok noen bilder av en helt fantastisk solnedgang fra flyet når vi dro til Istanbul før helgen.

Klem
Netta

ELIN sa...

Kjempeflott - fasinerende bilder. Jeg elsker flotte himler og solnedganger :) Klemmer fra Elin

Ena sa...

Solnedganger kan virkelig være fascinerende! Alltid like gøy å ta bilde av :))
Håper du har hatt en fin en i dag og!
Klem fra Ena

Bekka sa...

Jeg også ELSKER å ta bilder av natur, og himmel og da spesielt solnedganger er en av favorittene - blir jo ikke vakrere! Og her var det mange fine himler du har fått fanget på film - nydelig!
Klem fra Bekka

Mona Christin sa...

Hei.

Du har vært heldig med kameraet, for det tar flotte bilder. Og litt ros til fotografen så klart. Himmelen er fasinerende. Ser også mye kjent i bakgrunnen. Lurer ille på hvor du bor. Syns jeg kjenner meg litt igjen, men mange strøk er også litt like.

Fortsett å bruk falkeblikket etter gode motiver.

Klem Mona C

Jatte sa...

Heeeeerlige bilder, skikkelig nydelig fargespill♥

Koselig blogg du har,
Kommer gjerne tilbake hit.

Ha en fin Onsdag,
Klem Jatte♥

Martha sa...

For en flott himmel..

God onsdag til deg!!

Klem Martha

Alexia sa...

Ja vinteren har de flotteste soloppgangene og solnedgangene. Nydelige bilder!

Bente sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar :) Jeg havnet innpå her ved en tilfeldighet i går, og satt lenge og koste meg med bloggen din! Mange flotte bilder :)
Gleder meg til å følge deg videre :)

Ha en fin dag, klem fra Bente.

Marianne sa...

Så flotte bilder, det er helt utrolig vakkert og magisk når himmelen blir rosa:)

Ja, reptilparken var veldig morsomt, det er alltid kjekt å få litt tips om sånne ting.

Ha en fiin onsdag:)

Klem fra Marianne

Marianne sa...

Svarte deg visst med guttelusbloggen, jeg. Man kan lett bli litt skizofren når man har to blogger å holde styr på;)